Gå til innhold

Jeg kunne trengt litt hjelp av dere:) takk

Anbefalte innlegg

Jeg er litt usikker på hvor lang syklus jeg har', men får alltid mens rundt den 22 hver mnd.. I juli tok jeg for første gang primolut. Endte da opp med mensen ca den 31-1. Og den varte bare et par dager.

Fra den 5 har vi hatt mye sex, daglig! Jeg aner ikke når jeg kan vente mensen neste gang!! J har litt murringer, men ikke noe som indikerer at det er mensen.. Tisser meget ofte(!!!) ogvondt i høyre bryst bare. Men etter jeg har tisset får j litt murringer igjen...

Oppblåst er jeg også..

Men hvis jeg skulle være så heldig å være gravid, når kan jeg teste? Siden.. Jeg ikke vêt når mensen skulle kommet. Dumme piller som ødela alt,Hihi....

Anonymous poster hash: 464ac...744

Fortsetter under...

Jeg ville kanskje ventet 3 uker fra første hyrdestund etter mens. Og hvis du ikke får positivt da, ville jeg ventet en uke og tatt en ny. Tålmodighetens prøve! :-) 

Jeg er gravid nå, og har hatt utflod hele tiden. 

Anonymous poster hash: cde71...51d

Ventetiden denne mnd virker utrolig lang pga det klusset med pillene... Ja, med mine forrige hadde jeg også en del utflod... Nå er det tørke!! Men har kjent på dem tappen,(ikke no jeg pleier,men lesing herfra..sukk) den er langt opp,lukket og hard på innsiden. Samt mye "utflod" der... Uff ekle detaljer.. Beklager!!!

"normal" syklus er 28 dager. Da venter du mens rundt 28. august. Hvis du har noe lenger syklus (30-32 dager kanskje??) så er det kanskje eggløsning du går å kjenner på? Jeg kan få litt murringer da. Det er nok uansett for tidlig å kjenne noen graviditetssymptomer enda. Hyppig tissing kan også komme av mye sex :) Ta en test om 14 dager ca :) lykke til!

Anonymous poster hash: bbb84...395

Wææ håper ikke det er eggløsning j kjenner.. Da må jeg hoppe i det etterpå!! Som sagt etter de pillene ble alt forvirrende, men jeg går utifra ca den 28. Hadde mye utflod tidligere denne mnd, nå er d liksom ikke no. Bare mye mens smerter ... Aldri hatt så lang syklus som 30dager +.. Så håper all sengekosen har gjort utslag...

Takk:) må uansett vente i spenning

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...