Gå til innhold

Hvorfor skjuler kjæresten min meg? :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan være grunnen til at kjæresten min prøver å skjule litt av forholdet vårt??

Han har et lite barn med en annen jente, men han tar bort det meste jeg skriver på hans facebook side, i tilegg til at han ikke liker at jeg legger ut bilder av oss to sammen på facbook eller Instagram...?? 

Anonymous poster hash: 4bc55...223
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er sammen med en som riktignok har introdusert meg til noen få av sine venner og sine barn, men utover det så opplever jeg også at han ikke er villig til å gjøre forholdet "offentlig". Dvs, han fortsetter stort sett å leve sitt liv akkurat slik som før, og så er jeg der når det passer ham.

Vi er begge godt voksne, så jeg mener det ville vært normalt at han inkluderte meg mer. Jeg har f.eks. hilst på barna (som er tenåringer), men utover det blir jeg aldri inkludert i noen aktiviteter hvor de er med.

Så hvis min ikke skjerper seg så dropper jeg ham. Jeg orker ikke å føle at jeg blir bortprioritert eller at han ikke kan stå for at han er sammen med meg. Han er så redd for å "ikke lykkes" i et forhold at han heller vil la det være mer "i det skjulte".... og så ser han ikke at det er akkurat det som gjør at han ikke lykkes i forhold....

HI - jeg ville spurt kjæresten din rett ut. Det å fjerne dine kommentarer på facebook osv, er ikke noe godt signal i mine ører. Jeg ville sagt at enten så er han sammen med deg, eller så er han det ikke.

En mann som fjerner dine kommentarer på facebook (såsant det du skriver er ok) virker som om han bruker hersketeknikker i tillegg til at han ikke respekterer deg slik han bør om han er sammen med deg.

Anonymous poster hash: 89f69...68c
Skrevet

Jeg var i en lignende situasjon. På Facebook fjernet han plutselig en dag alt. Da jeg spurte han om det var det så enkelt som at moren til datteren hans kunne bli veldig vanskelig da hun så slike ting, han fikk ikke snakke eller treffe datteren sin osv. Dette har gått over etter hvert men det tok litt tid før hun innså at jeg ikke kommer til å gå noen steder . Jeg ville snakket med han og fått grunnen til dette. Fortell at det sårer deg .

Anonymous poster hash: f1db4...1ac

Skrevet

Slik gjorde eksen min også. Viste seg at han drev på med tenåringer bak ryggen min.

Anonymous poster hash: c59ec...447
Skrevet

Har spurt, men han sier at det er mammaen til barnet. Hvis jeg skriver: kom hjem, så tar han det bort. Hvis jeg gir han et hjerte, så liker han det ikke osv. 

Så begynner å lure på om han fortsatt har føleleser for mammaen til barnet hans, siden han alltid skal skjule ting for henne, når det kommer til meg. Han lar meg heller ikke treffe barnet. Så jaaa! 

Skrevet

klirrer litt dette. Hadde ikke godtatt og hatt det sånn.

Anonymous poster hash: b8884...e11
Skrevet

klirrer litt dette. Hadde ikke godtatt og hatt det sånn.

Anonymous poster hash: b8884...e11

Ja, bør jeg vurdere å forlate han tenkte du? 

Han sier til meg at vi er samboere, men til mammaen til barnet sier han at jeg leier leiligheten hans. 

Skrevet

Du får bare sette foten ned hvis du føler deg tråkket på.

Men, hvis jeg var i din samboers sko ville jeg nok gjort det samme ang fb. Hvis du vil at han skal komme hjem så ring eller send sms. Hjerter og andre romantiske meldinger er vel bare ment for dere to? Ta det på sms... Jeg hadde fått noia om mannen min drev på sånn på fb. Det gir inntrykk av å være usikker og oppmerksomhetssyk!

Men jeg er helt enig med deg i at han bør fortelle exen at dere bor sammen, i stedet for å kalle deg leieboer!

Helt ærlig virker dere litt umodne begge to!

Anonymous poster hash: 03bbc...75c

Skrevet

Ja, jeg forstår det. Men er jo bare slik når JEG skriver det, ikke andre venner, kompiser. Så var det jeg synes var litt merkelig. Og jo, vi ringer hverandre og sender sms. 

Alt jeg gjør, tar han bort, men ikke noe av det andre gjør, så da begynner jeg å lure litt, og det er ikke ofte jeg skriver noe på hans sider heller. 

Gjest ronja røverdatter
Skrevet

Om mannen min hadde begynt å skrive slike ting til meg på min Facebook-vegg, hadde jeg også fjernet det og gitt ham klar beskjed om å kommunisere med MEG.

Så får du ha en alvorsprat med ham om det med exen, ikke sikkert at han fremdeles drømmer om henne, men kanskje han likevel synes det er vanskelig.  Å prate sammen er ofte lurt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...