Gå til innhold

Hvordan traff du mannen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av alle steder møttes vi i World of Warcraft. Jeg var en shaman og han paladin. Begge hadde rolle som healer. Men han var det vi kaller noob så jeg tok oppdraget med å lære ham hvordan han skulle spille rollen.

Dette utviklet seg til daily quests og vi snakket litt på skype mens vi spilte sammen. Han var verdens hyggeligste fyr. Sjenert og søt personlighet. Vi utvekslet etterhvert bilder og jeg var mildt sagt positivt overrasket da han var ufattelig kjekk. Han falt for meg og jeg falt for ham.

Han flyttet til norge for å være sammen med meg for 4 år siden og vi har vært gift i halvannet år nå. Venter barn i november.

Vi spiller fortsatt world of warcraft sammen og leder et raiding guild i lag.

Anonymous poster hash: 57824...1b2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På nett... :)

Anonymous poster hash: 9bd97...3c9
Skrevet

sukker.no :P

Anonymous poster hash: f3b77...3f9

Skrevet

Av alle steder møttes vi i World of Warcraft. Jeg var en shaman og han paladin. Begge hadde rolle som healer. Men han var det vi kaller noob så jeg tok oppdraget med å lære ham hvordan han skulle spille rollen.

Dette utviklet seg til daily quests og vi snakket litt på skype mens vi spilte sammen. Han var verdens hyggeligste fyr. Sjenert og søt personlighet. Vi utvekslet etterhvert bilder og jeg var mildt sagt positivt overrasket da han var ufattelig kjekk. Han falt for meg og jeg falt for ham.

Han flyttet til norge for å være sammen med meg for 4 år siden og vi har vært gift i halvannet år nå. Venter barn i november.

Samme her faktisk, gubben flyttet til Norge for å være med meg og vi spiller fremdeles sammen! Er så like/nerdete at det er komisk, og jeg elsket ham fra det øyeblikket jeg hørte stemmen hans på Skype <3

Anonymous poster hash: 02020...d77

Skrevet

Vi traff hverandre da vi var 16 og han var 19. Han jobbet da på en rimi butikk (hihi) og vi fikk bare øye på hverandre. Klarte ikke se på annet, noen av oss. I flere uker hang jeg på itsiden av butikken, han satt varer i hyllene imens vi hadde en helt syk øyekontakt. Inntensiteten av det kan bare ikke beskrives.... det kunne vare i timer, hvor vi bare satt på hver vår kant og forsvant inni hverandre, uten å aldri ha sagt så mye som hva vi hette...

Så etter mange uker slik, bestemte jeg meg for å gi han nummeret mitt. Skrev en lapp hjemme, pyntet meg og tok bussen til byen, lata som jeg sku kjøpe en tyggis og da jeg sku gi han pengene gav jeg han lappen. ..han ble sprutrød. Jeg og <3 <3 <3

Han ringte ikke sålenge etterpå.

Hadde vår første ordentlige date i en badstu med hans venner, og han kysset meg da jeg skulle ta bussen hjem.

Dette er 10 år siden. Vi er fortsatt så lykkelige og så forelsket, at det gjør helt vondt.

Jeg kan stikke innom facebooken hans avogtil (han bruker den sjelden), og hjertet slår et ekstra slag når jeg ser bildet hans. Vi har to hus og to barn sammen nå.

Kjærlighet ved første blikk? Så definitivt! Jeg elsker dette mennesket høyere enn livet.

Så enkelt, og så sinnsykt deilig! Wow.....

Det hører til historien at han over hodet ikke var en gutt etter min smak den gang. Han var alt jeg trodde jeg ikke ville ha...ikke min type.. tenk på det:)

WOW, for en historie å fortelle barnebarna!

Veldig bra skrevet og nydelig å lese.

Noen mennesker er skapt for hverandre og det tror jeg jaggu meg at dere er:)

Takk, det var veldig fint sagt:)  det føles slik :)

Og, ja, det blir en koselig historie for både barn og barnebarn <3

Skrevet

Samme her faktisk, gubben flyttet til Norge for å være med meg og vi spiller fremdeles sammen! Er så like/nerdete at det er komisk, og jeg elsket ham fra det øyeblikket jeg hørte stemmen hans på Skype <3

haha! ja vel, så sier vi det. At du inderlig, dypt og virkelig elsket ham fra du hørte stemmen hans!

Bort imot det dummeste jeg har lest her inne. I et slag forsøk på å overbevis om at det går an å bli forelsket sånn. Det vet vel alle, men at du elsket ham fra du hørte stemmen hans, er svada. Isåfall er jeg glad jeg ikke er "elsket" av deg.

Anonymous poster hash: d2ca2...30d

Skrevet

haha! ja vel, så sier vi det. At du inderlig, dypt og virkelig elsket ham fra du hørte stemmen hans!

Bort imot det dummeste jeg har lest her inne. I et slag forsøk på å overbevis om at det går an å bli forelsket sånn. Det vet vel alle, men at du elsket ham fra du hørte stemmen hans, er svada. Isåfall er jeg glad jeg ikke er "elsket" av deg.

Anonymous poster hash: d2ca2...30d

Hvorfor drite på noens glede på den måten?

Skrevet

Jeg reiste til Australia for å studere. Flyttet inn i et kollektiv der han bodde. Mye drama, 12 år og tre barn seinere...

Anonymous poster hash: 0ff44...dea

Skrevet

Han er ikke mannen i den forstand at vi er gift, men my man :)

Vi traff hverandre via møteplassen faktisk. Jeg skulle ta det veldig med ro og meldte meg egentlig inn der for moro skyld, og småprata med mange. Så når han skrev til meg, så svarte jeg tilbake så høflig som jeg er ;-p

Etter nærmere 1000 mld på møteplassen, fikk jeg tlf.nr hans. Så etter nærmere 5-800 mld hver dag møttes vi en uke etter vi sa vårt første hei.

Så nå sitter jeg her da, stupforelsket mye tidligere enn planlagt, en følelse som bare bobler inni meg og en dragning mot han som bare blir sterkere.

Vi er blitt kjærester og gleder oss til alt, selvom vi prøver å ta det med ro :)

Anonymous poster hash: 4c4bc...e7e

Skrevet

Blind date.

Anonymous poster hash: c204e...fef
Skrevet

Vi møttes på LAN: Gikk noen måneder før det ble date. Og nå har vi vært i lag i snart 7 år=). 

Anonymous poster hash: 33c7e...e1a
Skrevet

På homsebar :)

Anonymous poster hash: 5344d...a0b
Skrevet

Gjennom ett spill på internett. Ble venner online, møttes i RL på en convention og for 3 år siden flyttet han til Norge

Anonymous poster hash: 44f38...069

Skrevet

Han la meg til ved et uhell på facebook, jeg godtok, og vi pratet lenge etter det.
Rundt 1mnd senere møttes vi tilfeldig på byen, og siden det har det vært oss. :) 

Anonymous poster hash: 93287...114
Skrevet

Hjemme hos husverten min. Han kom fra E-verket og skulle montere bredbånd i huset der jeg bodde. Husverten hadde ikke mulighet til å være hjemme da han skulle komme, så sa jeg kunne være hjemme for å åpne døra. 4 mnder senere ble vi sammen  :wub:

Skrevet

På stranda i en vakker solnedgang, faktisk <3

Skrevet

Sukker.no

Anonymous poster hash: 55c6d...887

Skrevet

På Justisen etter et utdrikningslag for en venninne. Blikkontakt på tvers av lokalet, smil, hilsing, kyssing og jeg ble med ham hjem. Nå er det 11 år siden :)

Anonymous poster hash: 8a3fe...93a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...