Gå til innhold

Hvordan traff du mannen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På Blink. Hadde ingen romantiske hensikter, men etter 6 mnd som venner rota vi i fylla. Han overnattet uten at det skjedde noe, men det var liksom starten. Det er 7,5 år 2 barn og et bryllup siden :)

Anonymous poster hash: ac680...bd9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

På jobb, der jeg var ferieavløser. Vert ilag i over 10 år nå, og gift i 2 dager ;)

Anonymous poster hash: 09a53...637

Oiii :) Gratulerer så masse :)

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Snakket så smått av og på inne på nettby.no etter ca 5 mnd, så fant vi ut at vi like greit kunne se en film sammen, vi gikk godt over ens som venner der inne, og bodde på samme sted.. Men når vi møttes første gang, så var det gjort <3 Vært sammen siden da, 4 år inn i det, og har 2 herlige barn, og to englebarn i hjertene våre.. Har opplevd både medgang og motgang, holdt på å gå ifra hverandre et par turer, men klart å holde sammen.

Skrevet

Selv traff jeg min på Ba-snakk på ba.no, når jeg var 10-12år, han er ett år eldre enn meg.. vi pratet og ble msn-venner, var det i 10-15år, snakket i ny og ne opp igjennom årene og fikk tilslutt skikkelig god kontakt på ett punkt, pratet hver eneste dag kjempe lenge, traff hverandre og vips her sitter vi ;) Lykkelig som få ♥Anonymous poster hash: d05ee...097

Å herre jemini! BA-snakk! Det var tider det du! Husker det var det store da jeg gikk på Danneren :-)

Anonymous poster hash: 7b61d...bbb

Hehe ja :) kan takke BA for at vi traff hverandre :) Danneren?? Danielsen? :/ hehe

Hi

Anonymous poster hash: d05ee...097

Skrevet

på møteplassen.no , Fikk god kontakt fra første samtalen. vi skrev til hverandre hver dag, sendte meldinger og snakket i telefonen, sånn holdt vi på i 3 mnd. så kom han og besøkte meg og da sa det *klikk* , det var kjærlighet ved første blikk.. nå har vi vært sammen i snart 6 år og skal gifte oss i november, vi har tre barn sammen.

Anonymous poster hash: cba82...ce4
Skrevet

På nattbussen :-)

Anonymous poster hash: 7b61d...bbb

Skrevet

Steam/Dungeon Defenders. Han var en spillekompis av min bror og vi begge trengte en spille-buddy.

Anonymous poster hash: 1615a...549
Skrevet

Jeg kom til en gård på en øy i ett hav for å trene hester. Noe av det første jeg så der, på vei til stallen, var en namme-namme kjekk mann i bar overkropp som hoppet ut av en traktor og begynte å fikse på noe...

Jeg tenkte: "joda. .. tar gjerne litt av det der!" Men fikk vite at han hadde dame.

Dama forsvant (uten at jeg hadde noe med det å gjøre, men de bodde på gården, så jeg var jo oppdatert. ..) og vi gikk litt i ring rundt hverandre noen måneder.

Nå har vi 2 barn og hus, vært sammen i 9 år.

Skrevet

Han var bestekameraten til pappaen min. Vi flørtet mye både når vi møttes og via sms og telefon. Han var den jeg kunne prate med om alt og min aller beste venn. Grunnet stor aldersforskjell så var han skeptisk, men det året jeg fylte 17 år så fikk jeg overtalt han til å prøve om det kunne bli oss. Det fungerte jo helt perfekt og nå sitter vi her 20 år etter med 3 barn og har vært gift i 11 år. <3

Anonymous poster hash: 714b8...738

Skrevet

Ute i dritfylla! kjemperomantisk :wacko:  Gleder oss til å fortelle ungane historia.. B)

Skrevet

Han var bestekameraten til pappaen min. Vi flørtet mye både når vi møttes og via sms og telefon. Han var den jeg kunne prate med om alt og min aller beste venn. Grunnet stor aldersforskjell så var han skeptisk, men det året jeg fylte 17 år så fikk jeg overtalt han til å prøve om det kunne bli oss. Det fungerte jo helt perfekt og nå sitter vi her 20 år etter med 3 barn og har vært gift i 11 år. <3

Oi, kan jeg spørre hvordan faren din tok det? 

Anonymous poster hash: 93c2b...0af

Skrevet

Oi, kan jeg spørre hvordan faren din tok det?

Anonymous poster hash: 93c2b...0af

Var det vanlig med sms i 1993?

Anonymous poster hash: 03715...b7f

Skrevet

Jobb! 

Anonymous poster hash: bc011...00d
Gjest Vicky Pollard
Skrevet

På jobb. Trodde faktisk det nest vanlige var å treffe partneren på jobb eller på byn, men det er tydelig at jeg begynner bli gammel, for de fleste treffer tilsynelatende hverandre på nettet :o

Skrevet

Han var bestekameraten til pappaen min. Vi flørtet mye både når vi møttes og via sms og telefon. Han var den jeg kunne prate med om alt og min aller beste venn. Grunnet stor aldersforskjell så var han skeptisk, men det året jeg fylte 17 år så fikk jeg overtalt han til å prøve om det kunne bli oss. Det fungerte jo helt perfekt og nå sitter vi her 20 år etter med 3 barn og har vært gift i 11 år. <3Anonymous poster hash: 714b8...738

Oi, kan jeg spørre hvordan faren din tok det? Anonymous poster hash: 93c2b...0af

Var det vanlig med sms i 1993?Anonymous poster hash: 03715...b7f

3 desember 1992 ble verdens første sms sendt....

Skrevet

vi møttes i 1 klasse på vgs- Var kjærester noen mnd den gangen. Holdt sporadisk kontakt i årene som fulgte, og 12 år etter ble vi kjærester igjen :) Har nå vært sammen i 6 år, jeg har en sønn fra tidligere forhold og så har vi en felles.

Anonymous poster hash: 8c584...cc4
Skrevet

Han var bestekameraten til pappaen min. Vi flørtet mye både når vi møttes og via sms og telefon. Han var den jeg kunne prate med om alt og min aller beste venn. Grunnet stor aldersforskjell så var han skeptisk, men det året jeg fylte 17 år så fikk jeg overtalt han til å prøve om det kunne bli oss. Det fungerte jo helt perfekt og nå sitter vi her 20 år etter med 3 barn og har vært gift i 11 år. <3Anonymous poster hash: 714b8...738

Oi, kan jeg spørre hvordan faren din tok det? Anonymous poster hash: 93c2b...0af
Var det vanlig med sms i 1993?Anonymous poster hash: 03715...b7f
3 desember 1992 ble verdens første sms sendt....

Og sms fra håndholdt enhet til annen håndholdt enhet ble først mulig i 1996....

Anonymous poster hash: 04677...3e9

Skrevet

På nett. Kjente at det var oss to første gang vi møttes. Da hadde vi vel chattet none mnd. Har vært gift/sammen i 7år nå :)

Anonymous poster hash: 0cee4...ad2
Skrevet

Møttes tidlig på vgs. Sitter nå her på 9. Året med et barn og planlegger en til:-)

Anonymous poster hash: c6b38...2ba

Skrevet

I bursdagsfest til en venninne i barselsgruppen - etter å ha vært alenemor i nesten 2 år :)

Anonymous poster hash: e250f...039
Gjest meg&mini
Skrevet

Vi traff hverandre da vi var 16 og han var 19. Han jobbet da på en rimi butikk (hihi) og vi fikk bare øye på hverandre. Klarte ikke se på annet, noen av oss. I flere uker hang jeg på itsiden av butikken, han satt varer i hyllene imens vi hadde en helt syk øyekontakt. Inntensiteten av det kan bare ikke beskrives.... det kunne vare i timer, hvor vi bare satt på hver vår kant og forsvant inni hverandre, uten å aldri ha sagt så mye som hva vi hette...

Så etter mange uker slik, bestemte jeg meg for å gi han nummeret mitt. Skrev en lapp hjemme, pyntet meg og tok bussen til byen, lata som jeg sku kjøpe en tyggis og da jeg sku gi han pengene gav jeg han lappen. ..han ble sprutrød. Jeg og <3 <3 <3

Han ringte ikke sålenge etterpå.

Hadde vår første ordentlige date i en badstu med hans venner, og han kysset meg da jeg skulle ta bussen hjem.

Dette er 10 år siden. Vi er fortsatt så lykkelige og så forelsket, at det gjør helt vondt.

Jeg kan stikke innom facebooken hans avogtil (han bruker den sjelden), og hjertet slår et ekstra slag når jeg ser bildet hans. Vi har to hus og to barn sammen nå.

Kjærlighet ved første blikk? Så definitivt! Jeg elsker dette mennesket høyere enn livet.

Så enkelt, og så sinnsykt deilig! Wow.....

Det hører til historien at han over hodet ikke var en gutt etter min smak den gang. Han var alt jeg trodde jeg ikke ville ha...ikke min type.. tenk på det:)

WOW, for en historie å fortelle barnebarna!

Veldig bra skrevet og nydelig å lese.

Noen mennesker er skapt for hverandre og det tror jeg jaggu meg at dere er:)

Skrevet

På pub i Oslo 

Anonymous poster hash: 6de7d...fc2
Skrevet

Som frivillige i samme organisasjon ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...