Ms Moose Skrevet 17. august 2013 #26 Skrevet 17. august 2013 På vennersvennersfest. Han var grisefull og lite sjarmerende. Jeg var edru og ventet på en annen egentlig. Men han stjelte en bit av hjertet mitt og nå har han hele. :-D
Anonym bruker Skrevet 17. august 2013 #27 Skrevet 17. august 2013 I fengsel. Han var innsatt, jeg jobbet der. Anonymous poster hash: e953f...f55
Anonym bruker Skrevet 17. august 2013 #28 Skrevet 17. august 2013 vi bodde på samme barnehjem Anonymous poster hash: 662aa...91d
eneleh_ Skrevet 17. august 2013 #29 Skrevet 17. august 2013 Møtte min kjære på Trompeten Karaokebar i Oslo... Ingen av oss noe særlig interesserte i karaoke, men et morsomt utested å være på når man er under 20. Jeg så på han, han så på meg. Så vinket han til meg, og jeg vinket tilbake. Så kom han bort til meg og vi begynte å prate. Så var det jo slik at han bare var i byen for kvelden, da han studerte i Bergen - mens jeg holdt på med mine siste mnd av vgs. Vekslet tlf.nr, og siden den kvelden/natten pratet vi sammen omtrent hver dag i 3 mnd på enten tlf eller MSN. Så kastet han seg på toget til Oslo for ett år, før vi flyttet sammen i en liten studentleilighet i Bergen. Nå er vi på 6. året, eier egen leilighet her i Bergen og har en liten guttvott i magen som forventes rundt nyttår. :-) Lykkelig som få!
Anonym bruker Skrevet 17. august 2013 #30 Skrevet 17. august 2013 På en cafe, rett over der jeg enda jobber. Jeg hadde lagt merke til han i lang tid men turte ingenting. Til den dagen jeg visste han hadde bursdag, gikk jeg å gratulerte ham. Etter 2 uker forlovet vi oss og flyttet sammen. 2 mnd. etter giftet vi oss og har vært gift i 4 år. Anonymous poster hash: aa918...b3f
Aldri si aldri Skrevet 17. august 2013 #31 Skrevet 17. august 2013 I bursdagsfest hos en venninne. Han var en kamerat av typen hennes :-)
CaptainHindsight Skrevet 17. august 2013 #32 Skrevet 17. august 2013 Nesten litt skummelt hvor tilfeldig livet er. Ved en tilfeldighet studerte jeg et år i USA, laptop'en min ble tilfeldigvis ødelagt, og en søt student var tilfeldigvis tech-support den dagen
Anonym bruker Skrevet 17. august 2013 #33 Skrevet 17. august 2013 På en fest hos en felles venn. Vi fant tonen med en gang, men som venner. Var venner en god stund før vi fant ut at et kanskje lå noe mer mellom oss. Vi er så like og ulike at det nesten er rart Helt synkron på mange områder, mens vi er helt motsetninger på andre! Bestevenner i bunn og grunn, og heldige nok til å ha romantiske følelser i tillegg til vennskapet Anonymous poster hash: e2201...155
Anonym bruker Skrevet 17. august 2013 #34 Skrevet 17. august 2013 Jeg flyttet inn i nytt kollektiv, og der var det tilfeldigvis en kjekk mann som bodde. Skjønte at jeg var forelsket når jeg hele tiden fant på unnskyldninger for å være hjemme i kollektivet. Nå er det 6 år og ett barn siden. Anonymous poster hash: 19607...001
Light of my life Skrevet 17. august 2013 #35 Skrevet 17. august 2013 I en bar på andre siden av kloden
moota m storebror&lillebror Skrevet 17. august 2013 #37 Skrevet 17. august 2013 Ble invitert med på hyttetur av ei venninne. Der var også mannen og det ble oss i løpet av kvelden Har vært litt frem og tilbake, men vi har 2 barn og er gift nå
MammantilNurket Skrevet 17. august 2013 #38 Skrevet 17. august 2013 (endret) En sen nattetime på Løkka. Umiddelbar attraksjon, drakk øl, pratet, det pøsregnet og vi søkte tilflukt i paviljongen i Birkelunden hvor vi kysset masse - det var überromantisk og vi har vært sammen siden Endret 17. august 2013 av MammantilNurket
Anonym bruker Skrevet 17. august 2013 #39 Skrevet 17. august 2013 På nettstedet finnenvenn Vi har vært sammen i snart 9 år Anonymous poster hash: e0986...605
Anonym bruker Skrevet 17. august 2013 #40 Skrevet 17. august 2013 På jobb, der jeg var ferieavløser. Vert ilag i over 10 år nå, og gift i 2 dager Anonymous poster hash: 09a53...637
Anonym bruker Skrevet 17. august 2013 #41 Skrevet 17. august 2013 På jobb! Anonymous poster hash: 13de1...c36
Anonym bruker Skrevet 17. august 2013 #42 Skrevet 17. august 2013 Selv traff jeg min på Ba-snakk på ba.no, når jeg var 10-12år, han er ett år eldre enn meg.. vi pratet og ble msn-venner, var det i 10-15år, snakket i ny og ne opp igjennom årene og fikk tilslutt skikkelig god kontakt på ett punkt, pratet hver eneste dag kjempe lenge, traff hverandre og vips her sitter vi Lykkelig som få ♥Anonymous poster hash: d05ee...097 Å herre jemini! BA-snakk! Det var tider det du! Husker det var det store da jeg gikk på Danneren :-) Anonymous poster hash: 7b61d...bbb
Anonym bruker Skrevet 17. august 2013 #43 Skrevet 17. august 2013 På fest som studenter. Vi skravlet mye første kveld og også veldig mange fester senere, men ettersom begge hadde kjærester, så var det ikke noe mer enn at vi skravlet som venner. Så ble det slutt mellom meg og kjæresten min og da fant han som nå har vært samboeren min i over 10år at det var på tide for han også å gjøre det slutt med sin. En liten stund etter det ble vi sammen og etter det har det blitt oss. Anonymous poster hash: 98544...c1b
Anonym bruker Skrevet 17. august 2013 #44 Skrevet 17. august 2013 Han drev på å rota med søsteren min (som hadde type), etter noen mnd havna vi to på fylla, med påfølgende ons. Etter det ble vi sammen. Anonymous poster hash: d1a2f...30e
Anonym bruker Skrevet 17. august 2013 #45 Skrevet 17. august 2013 På Smuget for fem år siden Har akkurat kjøpt hus og venter nr. 2. Anonymous poster hash: 49baf...2d9
Elsker livet Skrevet 17. august 2013 #46 Skrevet 17. august 2013 Gjennom en venninne som prøvde seg som Kirsten giftekniv. Hun studerte på samme sted som ham. Vi hadde kontakt via nettet i første omgang.
*SommerFrisk* Skrevet 17. august 2013 #47 Skrevet 17. august 2013 (endret) Vi traff hverandre da vi var 16 og han var 19. Han jobbet da på en rimi butikk (hihi) og vi fikk bare øye på hverandre. Klarte ikke se på annet, noen av oss. I flere uker hang jeg på itsiden av butikken, han satt varer i hyllene imens vi hadde en helt syk øyekontakt. Inntensiteten av det kan bare ikke beskrives.... det kunne vare i timer, hvor vi bare satt på hver vår kant og forsvant inni hverandre, uten å aldri ha sagt så mye som hva vi hette... Så etter mange uker slik, bestemte jeg meg for å gi han nummeret mitt. Skrev en lapp hjemme, pyntet meg og tok bussen til byen, lata som jeg sku kjøpe en tyggis og da jeg sku gi han pengene gav jeg han lappen. ..han ble sprutrød. Jeg og <3 <3 <3 Han ringte ikke sålenge etterpå. Hadde vår første ordentlige date i en badstu med hans venner, og han kysset meg da jeg skulle ta bussen hjem. Dette er 10 år siden. Vi er fortsatt så lykkelige og så forelsket, at det gjør helt vondt. Jeg kan stikke innom facebooken hans avogtil (han bruker den sjelden), og hjertet slår et ekstra slag når jeg ser bildet hans. Vi har to hus og to barn sammen nå. Kjærlighet ved første blikk? Så definitivt! Jeg elsker dette mennesket høyere enn livet. Så enkelt, og så sinnsykt deilig! Wow..... Det hører til historien at han over hodet ikke var en gutt etter min smak den gang. Han var alt jeg trodde jeg ikke ville ha...ikke min type.. tenk på det:) Endret 17. august 2013 av *SommerFrisk*
L'attente Skrevet 17. august 2013 #48 Skrevet 17. august 2013 På hore og hallik party, et engangsligg som endte med barn og samboer. Det er snart åtte år siden så jeg klager ikke :-)
Anonym bruker Skrevet 17. august 2013 #49 Skrevet 17. august 2013 Gjennom min eks! Han var i kompis gjengen hans, var mye og reiste og plutselig flyttet han hjem for godt og vi fikk god (litt for god) kontakt og jeg dumpa kjæresten og ble sammen med han Vore sammen i 2 år. Anonymous poster hash: b813c...b8e
Anonym bruker Skrevet 17. august 2013 #50 Skrevet 17. august 2013 Scrabbletreff Anonymous poster hash: e0898...ee8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå