1-2-3 <3 Skrevet 17. august 2013 #1 Skrevet 17. august 2013 Selvom du har vært i ett godt, trykt og kjærlihetsfullt forhold?
Gjest yrild Skrevet 17. august 2013 #2 Skrevet 17. august 2013 Ikke ennå, men jeg er sikker på,atndet kan komme imløpetnav detblange livet jeg akter å tilbringe med min mann :-)
Anonym bruker Skrevet 17. august 2013 #3 Skrevet 17. august 2013 Ja, men lot forekskelsen stille dø ut. Når jeg ser ham kan det fortsatt gjøre litt vondt. Anonymous poster hash: 8bd7a...543
Anonym bruker Skrevet 17. august 2013 #4 Skrevet 17. august 2013 Ja, flere ganger faktisk. (Har vært sammen med mannen i 13 år.) Anonymous poster hash: 7330d...68f
Anonym bruker Skrevet 17. august 2013 #5 Skrevet 17. august 2013 Ja. Og en gang lot jeg det ikke dø ut heller, hadde et forhold til en annen mann i to år. Og selv om dere ikke tror det så går det an å elske to menn like høyt. Samtidig. Anonymous poster hash: a01cf...766
1-2-3 <3 Skrevet 17. august 2013 Forfatter #6 Skrevet 17. august 2013 Ja, flere ganger faktisk. (Har vært sammen med mannen i 13 år.) Anonymous poster hash: 7330d...68f Gjorde du noe med det? Sa du det til de du var forelsket i? Om ikke, har du angret?
Anonym bruker Skrevet 17. august 2013 #7 Skrevet 17. august 2013 Ja men det er det ingen i hele verden som vet. Min hemmelighet. Det var en tiltrekning uten sidestykke fra min side og han andre mannen vet selvfølgelig ingenting. Hjerte hopper litt når jeg ser han. Bare se, men ikke røre. Han er også i forhold slik som jeg. Det er sikkert ikke gjensidig engang, så det forblir med en drøm. Anonymous poster hash: 9e4a5...384
Anonym bruker Skrevet 17. august 2013 #8 Skrevet 17. august 2013 Ja, både i dette forholdet (gift) og i tidligere forhold. I det forrige fh. var det gjensidig (vi snakket om det), men ble aldri noe mer selv etter at jeg (også av andre årsaker) ble singel. Den andre valgte til slutt sin kjæreste, og det skjedde aldri noe fysisk mellom oss. Vi hadde en helt suveren kjemi og tenker fortsatt på ham med et smil. I dette fh. har jeg vært tiltrukket av/ forelsket i en spesielt, aner ikke om han følte noe for meg. Han var høy og kjekk, snill, smart, godt utdannet og utrolig nok singel. Av den typen som ikke aner hvilket catch han er eller at han er superkjekk. En god venn av både meg og mannen min. Han fikk så en god jobb, flyttet langt unna og fikk seg etter hvert kjæreste (dama ser helt fullstendig smashing ut, han gjorde et scoop gitt). Lurer av og til litt på om jeg hadde hatt sjans om jeg hadde vært singel. Anonymous poster hash: 6f36b...4b4
Anonym bruker Skrevet 17. august 2013 #9 Skrevet 17. august 2013 Mannen min var en slik forelskelse. Men jeg gjorde det slutt med min x før jeg i det hele tatt gjorde tilnærminger til min nåværende mann. Heldigvis var det gjensidig:-) vi har nå vært sammen i 20 år. Jeg har vært forelsket to ganger etter det. Med den første tenkte jeg meg godt om det var noe i forholdet mitt jeg plagdes av eller om jeg hadde mistet følelsene for min nåværende mann. Fant ut at jeg ikke ville miste min nåværende mann og la lokk på forelskelsen til den andre. Det tok tid før forelskelsen gikk helt over, men den gjorde det tilslutt. Så ble jeg litt småforelsket i ungdomsforelskelsen min igjen da vi møttes på en skolereunion. Men det skjønte jeg var mest nostalgi så trengte ikke gjøre noe med det. Jeg er veldig glad for at jeg hver gang har valgt mannen min som er en super fyr. De andre forelskelsene er min hemlighet, ingen andre enn jeg vet. Anonymous poster hash: 93f1a...48b
Anonym bruker Skrevet 17. august 2013 #10 Skrevet 17. august 2013 Ja, flere ganger faktisk. (Har vært sammen med mannen i 13 år.) Anonymous poster hash: 7330d...68f Gjorde du noe med det? Sa du det til de du var forelsket i? Om ikke, har du angret? Nei jeg gjorde ikke noe med det. I det ene tilfelle var det en litt sånn uoppnåelig og fjern person som var mye eldre enn meg, så jeg bare koste meg med følelsen og kriblingen i magen. Trengte ikke å bryte kontakten, for jeg visste det ikke var noen fare for at noe skulle skje. I et annet tilfelle var det en jeg hadde mye kontakt med, og det virket som det var gjensidig. Da valgte jeg å bryte kontakten for at følelsene ikke skulle utvikle seg videre. Savnet var stort i starten, spesielt siden vedkommende også var en god venn. Men jeg kom over det etter hvert... Nei, jeg har ikke angret i det hele tatt, jeg har hele tiden vært sikker på at jeg valgte riktig. Jeg vet hva jeg har, og jeg elsker mannen min. Kjærligheten og samhørigheten blir sterkere for hvert år som går, og en forelskelse kan ikke måle seg med det, selv om følelsene kan være både sterke og herlige mens det står på... Har også vært nyforelsket i mannen min flere ganger opp gjennom årene, og det er herlig det! Anonymous poster hash: 7330d...68f
Anonym bruker Skrevet 17. august 2013 #11 Skrevet 17. august 2013 Nei, men jeg er stadig tiltrukket av andre menn. Jeg savner spenningen ved ONS, kriblingen ved å være betatt, lidenskapen man føler når man er forelsket. Er redd jeg kommer til å gå på en smell den dagen jeg evt forelsker meg i noen andre... Anonymous poster hash: cfe1f...283
Gjest Siklerotte Skrevet 17. august 2013 #12 Skrevet 17. august 2013 Nei, men betatt blir jeg lett og ofte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå