Anonym bruker Skrevet 17. august 2013 #26 Skrevet 17. august 2013 Oi, gurimalla da! For det første: en naken kropp er da helt naturlig! For det andre: klokka var 7 om morningen! For det tredje: han var inne i sitt eget hus! Det er da ikke en sak- herrefred, hvis man ikke kan gå naken ut i stua for å hente noe klokka sju på marran i sitt eget hus- da vet ikke jeg. Hadde klikket hvis jeg var mannen og kona ble sur for det. Anonymous poster hash: 52340...921
Anonym bruker Skrevet 17. august 2013 #27 Skrevet 17. august 2013 Hm, vi har også en nakenvandrer i vårt nabolag. De vet nok ikke hvor godt en kan se inn. Jeg skjems ikke at selve mannen, han er familiefar, men heller flau på hans vegne he he. Så jeg skjønner deg HI, min mann hadde ikke fått lov til å vandre naken rundt i huset. Det er ganske lett å tro at noen ikke ser inn, men det kan en. Anonymous poster hash: 195a6...e33 Få lov til? Han er vel voksen og kan bestemme slikt helt selv. Utrolig hva enkelte kvinnfolk tror de kan bestemme over. Anonymous poster hash: 10b9b...693
Anonym bruker Skrevet 17. august 2013 #28 Skrevet 17. august 2013 Jeg går naken nesten hver dag. Går fra badet og gjennom staua og inn på soverommet. Du virker veldig prippen, HI Anonymous poster hash: 91ca7...789
Anonym bruker Skrevet 17. august 2013 #29 Skrevet 17. august 2013 Hahaha Morsom tråd! Ser for meg at HI kommer på nærbutikken en dag og folk hvisker, peker og glaner på henne. Hun er kona til Nakenmannen Haha Nakenmannen og Fru Nakenmann blir en snakkes i nabolaget! Anonymous poster hash: 35050...b4f
Modesty Blaise. Skrevet 17. august 2013 #30 Skrevet 17. august 2013 Hvem bryr seg? Å være naken i sitt eget hus, kl 7:00 på morgenen er jo fullstendig naturlig! Og jippi, jeg er så heldig at jeg har en mann som lar meg FÅ LOV (tihi) til å gå naken rundt hvis jeg har lyst til det.... Og ja, HI, du er prippen. Det er en naken, vanlig kropp det er snakk om, hvor farlig er det egentlig?
Gjest Julia1984 Skrevet 17. august 2013 #31 Skrevet 17. august 2013 Dette MÅ være tull!! Hvis ikke synes jeg faktisk synd på HI
Ugl@ ruger... Skrevet 17. august 2013 #32 Skrevet 17. august 2013 Å giiiid, helt ærlig. En mann må da kunne få å naken gjennom sin egen stue kl 7 på en lørdags morra, eller til alle døgnets tider for den saks skyld. Han har ikke akkurat stått å dansa " helikopterdansen" i vinduet heller ;-)
Anonym bruker Skrevet 17. august 2013 #33 Skrevet 17. august 2013 Jeg mener at folk må få gå nakne inne i sitt eget hus om de ønsker det. skulle det stå noen utenfor å kikke inn vinduet deres og bli støtt av det så er det da deres eget problem. Jeg løper ikke rundt naken av den grunn at jeg ikke liker å være naken, men andre får gjøre som de selv vil i sitt eget hjem. Greit å kle på seg om man har større barn som er i rommet man skal inn på eller besøk selvsagt (om det er mennesker som blir ille berørt), man skal ikke tvinge sin nakenhet på andre, men å måtte kle på seg for noen kunne jo titte inn vinduet nei det burde være helt uproblematisk å gå naken i den situasjonen du tegner opp Anonymous poster hash: f24f2...890
n74 Skrevet 17. august 2013 #34 Skrevet 17. august 2013 Vi har to store vinduer i stua som går fra gulv til tak. Jeg går likevel rett som det er naken inn i stua hvis jeg skal hente noe, både morgen og kveld. Det gjør mannen også. Altså helt normalt i vårt hus...
DaTuMa Skrevet 17. august 2013 #35 Skrevet 17. august 2013 Jeg går naken fra badet til soverommet feks, da går jeg forbi både kjøkken og stuevinduet på veien. Regner ikke med at mine naboer driver å kikker inn vinduene våre. Og hvis de gjør det så ser de nok ikke noe de ikke har sett før. Vi har jo alle en kropp
Anonym bruker Skrevet 17. august 2013 #36 Skrevet 17. august 2013 Så det var din mann jeg så isted når jeg gikk på tur med hunden. Du bør be han vokse rævhårene sine, var da voldsomt til vekst der bak.. Anonymous poster hash: f888d...810
Anonym bruker Skrevet 17. august 2013 #37 Skrevet 17. august 2013 Oi, gurimalla da! For det første: en naken kropp er da helt naturlig! For det andre: klokka var 7 om morningen! For det tredje: han var inne i sitt eget hus! Det er da ikke en sak- herrefred, hvis man ikke kan gå naken ut i stua for å hente noe klokka sju på marran i sitt eget hus- da vet ikke jeg. Hadde klikket hvis jeg var mannen og kona ble sur for det. Anonymous poster hash: 52340...921 Og for det fjerde: han dekket faktisk til familiejuvelene. Anonymous poster hash: 5205d...3c0
Anonym bruker Skrevet 17. august 2013 #38 Skrevet 17. august 2013 Jeg har en venninne som opplevde at naboen ringte på og lurte på om hun ikke kunne begynne å dekke seg litt til (gikk naken hjemme), fordi sønnen så det (et barn. De må ha forsøkt å se for å se noe i det hele tatt, er snakk om små vinduer og ca. 100 m mellom husene. Jeg ser virkelig ikke problemet, du blander deg inn i noe du ikke har noe med. Han holdt jo foran tissen også. Tror du folk får hjerteinfarkt av å se to rumpeballer og en blek brystkasse? Anonymous poster hash: 58e16...8f7
Anonym bruker Skrevet 17. august 2013 #39 Skrevet 17. august 2013 Enig med dere jeg også, men ikke vær så slemme med HI da. Det går ann å si det på en pen måte, ord kan faktisk såre og dere på Dib er flinke på det. Synes du overreagerte Hi. Anonymous poster hash: a0e73...a73
Anonym bruker Skrevet 17. august 2013 #40 Skrevet 17. august 2013 Jeg har en venninne som opplevde at naboen ringte på og lurte på om hun ikke kunne begynne å dekke seg litt til (gikk naken hjemme), fordi sønnen så det (et barn. De må ha forsøkt å se for å se noe i det hele tatt, er snakk om små vinduer og ca. 100 m mellom husene. Jeg ser virkelig ikke problemet, du blander deg inn i noe du ikke har noe med. Han holdt jo foran tissen også. Tror du folk får hjerteinfarkt av å se to rumpeballer og en blek brystkasse? Anonymous poster hash: 58e16...8f7 Tror det er større fare for at noen får hjerteinfarkt hvis mannen er "drop-dead-handsom" Anonymous poster hash: 5205d...3c0
Englenemine Skrevet 17. august 2013 #41 Skrevet 17. august 2013 Hehe seriøst HI? Du er på viddene her. Han sto jo ikke flasha lemmet i erigert tilstand mot folk ute. Han gikk å hentet noe Kl 7 i sitt eget hjem og holdt foran og dekket til tissefanten han har ikke gjort noe galt.
Caprica Skrevet 17. august 2013 #42 Skrevet 17. august 2013 Kanskje en ide å dra for gardiner på kvelden da slik at man kan leve i huset?
Aldri si aldri Skrevet 17. august 2013 #43 Skrevet 17. august 2013 Vi har også veldig mye innsyn her vi bor, drar som regel for gardinene, men noen ganger ikke. Er rett som det er oppe og henter noe å drikke i nettoen. Prøver å se om det er noen utenfor, men hadde noen fått et glimt hadde jeg ikke sett det store problemet. Går ikke naken rundt på dagen, men på sen kveld, natt og tidlig morgen. Syns også du overreagerer. Du må stole på at mannen din må kunne ta sine egne avgjørelser når det kommer til sånt. Voksne folk har ikke vondt av å se en naken kropp og ingen barn et velk ute å leker klokken syv på morgenen.
♥Nemi♥ Skrevet 17. august 2013 #44 Skrevet 17. august 2013 Lever også i et hus med en lang vegg, som bare er vindu på. Jeg går naken.
Kyllingbein Skrevet 17. august 2013 #45 Skrevet 17. august 2013 Hehe. Nei en naken mann som vi kan se gjennom et vindu et minutt eller to spiller ingen rolle. Vi hadde nok smilt litt da for det er jo litt gøy skal se nabokona som bor opp skråningen her luke i Hagen du. I korte skjørt og av og til en bikinitruse.
Brillefint - Jadda! Skrevet 17. august 2013 #46 Skrevet 17. august 2013 Hei! I dag tidlig, ca klokken 7, gikk samboeren min splitter naken ut i stua. Han var der ca et minutt, han skulle bare finne noe til jenta vår på 1 år. Vi bor i enebolig i byggefelt, og har veldig store vinduer med mye innsyn fra gatene rundt. Det bor mange barnefamilier i nabohusene. Jeg ble veldig sint da han gjorde dette. Jeg mener at det ikke passer seg i en slik setting. Han ble sint fordi jeg ble sint og mente jeg overreagerte. Han mente også det var greit fordi klokken var 7 lørdags morgen (lite folk ute) og fordi han holdt hånden foran tissen for å skjule den. Jeg er helt uenig, men lurer på hva andre mener. Noen som har noen meninger om dette? Anonymous poster hash: 70a34...bdc Hadde han stått i vinduet og banket og vinket til forbipasserende - DA hadde jeg reagert.
Cat_Woman Skrevet 17. august 2013 #47 Skrevet 17. august 2013 Ser ut som du har fått svar på det du lurte på HI. Hvis dette ikke bare er en tulletråd skylder du mannen din en unnskyldning!
Musemorbr / Skrevet 17. august 2013 #48 Skrevet 17. august 2013 Det er da forskjell på en mann som vandrer gjennom egen stue, med utstyret gjemt, og "ugly naked guy" som jukker på ruta. Mannen min kommer inn på kjøkkenet uten tøy nesten hver morgen. Av og til ler jeg og sier at nå skremmer han naboen med rumpa si.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 17. august 2013 #49 Skrevet 17. august 2013 (endret) Går naken når det passer meg hjemme. Ganske sikker på at det vet naboen om. Men igjen. Mitt hus inne hos meg. Og jeg ser ikke helt hvorfor det skal være en stor sak. Soler meg toppløs og steller hagen i BH og shorts. Endret 17. august 2013 av Lektor Doppler med tillegg
Anonym bruker Skrevet 17. august 2013 #50 Skrevet 17. august 2013 He he he husker dere "ugly naked guy" fra friends Hvis han vil vise seg fram så får han vel gjøre det, men jeg synes det er unødvendig og hadde sagt det til min om han skulle begynne å tusle rundt ved vinduene i nettoen... Anonymous poster hash: 38a76...63d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå