Gå til innhold

Gå naken rundt i huset

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

I dag tidlig, ca klokken 7, gikk samboeren min splitter naken ut i stua. Han var der ca et minutt, han skulle bare finne noe til jenta vår på 1 år.

Vi bor i enebolig i byggefelt, og har veldig store vinduer med mye innsyn fra gatene rundt. Det bor mange barnefamilier i nabohusene.

Jeg ble veldig sint da han gjorde dette. Jeg mener at det ikke passer seg i en slik setting. Han ble sint fordi jeg ble sint og mente jeg overreagerte. Han mente også det var greit fordi klokken var 7 lørdags morgen (lite folk ute) og fordi han holdt hånden foran tissen for å skjule den. Jeg er helt uenig, men lurer på hva andre mener.

Noen som har noen meninger om dette?

Anonymous poster hash: 70a34...bdc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Seriøst?

Du kjefter på en voksen mann fordi han går naken i sin egen stue grytidlig en morgen?

Har du misforstått og tror du er mor hans?

Anonymous poster hash: 290b1...a5a

Skrevet

Ja, du overreagerte. Hva er problemet egentlig? Hvis folk glaner inn av deres vinduer så får de jo ta konsekvensen av hva de ser selv :)

Skrevet

Hehe, sprader gjerne rundt naken selv jeg! Elsker å være naken :) Sålenge det ikke skjemmer noen. Men frem og tilbake til soverommet på "nattestid" Helt normalt for meg :) Om naboene absolutt skal glo inn her så.. synd for de ;)

Anonymous poster hash: dd6d6...355

Gjest Nerdens'mus
Skrevet

Hvis naboene ikke vil se meg naken får de la vær å kikke inn vinduene mine. Er nå min fillosofi

Gjest Julia1984
Skrevet

Seriøst, HI??

DEG tror jeg det må være slitsom å bo med. Hva annet får ikke den voksne mannen lov å gjøre i sitt eget hjem??

Gå å gi mannen din en klem, gi han en unnskyldning for barnslig og unødvendig oppførsel.

Skrevet

HVIS noen av naboene eller nabobarna hadde sett en naken mann inni huset sitt.....hvilken skade hadde det gjort? Sære, pripne kvinnfolk er virkelig det verste!!

Stakkars mannen din!

Anonymous poster hash: 44124...a92

Skrevet

For at noen skal se inn av vinduet må de gå veldig tett inn på vinduet.

Stakkars mann som ikke kan gjøre hva han vil i sitt hjem.

Anonymous poster hash: 2b365...a8e
Skrevet

Problemet er at det er så store vinduer i huset og så godt innsyn. I et "vanlig" hus hadde ikke en naken mann vært så synlig. Vi har store vinduer fra gulv til tak og hans nakne kropp er dermed fullt eksponert i helfigur. De som er ute trenger ikke anstrenge seg for å se inn. Det er lekeplass rett utenfor, samt gang- og sykkelsti.

Greit nok, liten sannsynlighet for at det er noen der så tidlig, men hvor går grensen da? Er det greit å gjøre dette midt på dagen når det er mange barn ute og leker? Hadde dere likt det om deres barn hadde blitt eksponert for noe slikt? Det hadde nok ikke jeg.

Skrevet

Noe slikt? En naken kropp? Hadde det vært snakk om at det ble utført en seksuell handling, så kunne jeg forstått bekymringen, med tanke på barn utenfor. Men nei, jeg har ikke noe problem med om barna mine skulle komme til å se nakne kropper...

Anonymous poster hash: 7201c...559
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Problemet er at det er så store vinduer i huset og så godt innsyn. I et "vanlig" hus hadde ikke en naken mann vært så synlig. Vi har store vinduer fra gulv til tak og hans nakne kropp er dermed fullt eksponert i helfigur. De som er ute trenger ikke anstrenge seg for å se inn. Det er lekeplass rett utenfor, samt gang- og sykkelsti.

Greit nok, liten sannsynlighet for at det er noen der så tidlig, men hvor går grensen da? Er det greit å gjøre dette midt på dagen når det er mange barn ute og leker? Hadde dere likt det om deres barn hadde blitt eksponert for noe slikt? Det hadde nok ikke jeg.

Men det var jo ikke midt på dagen? Det var ikke noen på lekeplassen?

Om det hadde vært det hadde han vel kanskje ikke gjort det.

Hva er vitsen med å kjefte for noe som KUNNE vært? Tror du ikke han skjønner forskjellen selv?

Jeg forslår at du ber om unnskyldning og gjør ditt for at dere får en fin lørdag sammen for her var det du som var urimelig i mine øyne.

Skrevet

Jeg er enig med deg, HI. Hvis han absolutt vil gå naken inne hjemme, å få dere anskaffe dere gardiner/lameller/persienner. Hvis folk ser alt utenifra så skal man ta hensyn til de som kan komme til å se noe, samt at det ville vært en smule flaut...

Anonymous poster hash: c3a4c...e21

Skrevet

Jeg hadde aldri bosatt meg i et hus hvor jeg bodde på utstilling. Men når dere først har valgt å gjøre det så må mannen få lov til å leve normalt i sitt eget hus, han hadde nok snudd i stuedøra om han så at lekeplassen var full av barn!

Du skylder mannen din en unnskyldning. Det er ikke din jobb å lage regler for en voksen mann, og langt mindre å kjefte på ham!!!

Anonymous poster hash: d4558...98c

Skrevet

Regner med at det ikke var noen på lekeplassen på den tiden. Ser virkelig ikke problemet.

Men jeg hadde ikke likt å ha en stue med vindu fra gulv til tak -uten noe foran- i et så folksomt område da... selv med klær.

Gjest Julia1984
Skrevet

Hadde virkelig IKKE brydd meg. Hadde det gått en naken mann og gjort yoga øvelser på lekeplassen er en ting. Men uavhengig av str på vinduene så blir ikke evt barn utenfor "eksponert" for dette. Tror du folk benker seg utenfor? Tror du det brøkdel av tiden det tar å hente det han skulle er tilfeldig at barna eller andre skulle stå og se inn?? Kvalifiserer det virkelig "å bli eksponert for" ?

I så fall, hva er galt med en naken mann på avstand??

Du fremstår som ekstremt hysterisk

Skrevet

Å gå naken i sitt egt hus? Selvfølgelig er det greit :-) jeg ville bedt mannen om unskyldning for at du overreagerte...

Skrevet

Regner med at dette er bare tull! Kan umulig være seriøst ment??

Skrevet

Altså, slapp av litt her nå. Her er det ett moment som faktisknikke er nevnt med ett ord... Hvordan er kroppen på mannen? Jeg mener, ser han ut som en gud eller en sacco-sekk? Det er klart det er av betydning for hvordan man vil besvare dette innlegget!

Vi vet at det var veldig tidlig, det teller for at det er greit. Veldig innsyn, det er her nøkkelen ligger....

Men jeg går for det de fleste svarer, ro dæ ne' fransois.

Anonymous poster hash: 5e4b9...b33

Skrevet

Eksponert for???

En mann, store vinduer eller ei, går for å hente noe naken i sin egen stue eksponerer INGEN for nakenhet det sekundet eller ti noen utenfor hadde sett det!

Hadde han satt seg på lekeplassen, naken, ja!

Gjest deterbaremeg:):)
Skrevet

Er vel ikke så godt å se inn heller, hvis det ikke står på lys...

Skrevet

Hm, vi har også en nakenvandrer i vårt nabolag. De vet nok ikke hvor godt en kan se inn. Jeg skjems ikke at selve mannen, han er familiefar, men heller flau på hans vegne he he. Så jeg skjønner deg HI, min mann hadde ikke fått lov til å vandre naken rundt i huset. Det er ganske lett å tro at noen ikke ser inn, men det kan en.

Anonymous poster hash: 195a6...e33
Skrevet

Ja, du overrreagerte. I mitt hjem kan alle medlemmene av familien gå naken gjennom stua for å hente noe. Jeg liker å se mannen naken utenom når vi skal ha sex. 

Anonymous poster hash: 3b121...cab
Gjest Julia1984
Skrevet

Hm, vi har også en nakenvandrer i vårt nabolag. De vet nok ikke hvor godt en kan se inn. Jeg skjems ikke at selve mannen, han er familiefar, men heller flau på hans vegne he he. Så jeg skjønner deg HI, min mann hadde ikke fått lov til å vandre naken rundt i huset. Det er ganske lett å tro at noen ikke ser inn, men det kan en.

Anonymous poster hash: 195a6...e33

Få lov til?

Er du moren eller kona/kjæresten?

Skrevet

Jesus, alt man skal lage en sak av.

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Hihi, dette var litt morsomt i grunn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...