1-2-3 <3 Skrevet 17. august 2013 #1 Skrevet 17. august 2013 Har barna/et deres en bonus pappa? Hvor mye bidrar han med når det kommer til barna? Hvor lenge har dere vært sammen? Har dere egne barn?
Anonym bruker Skrevet 17. august 2013 #2 Skrevet 17. august 2013 Min eldste datter har bonuspappa. Han bidrar med alt hun tillater han å bidra med. Hun vil feks at jeg skal synge nattssang, levere og hente i barnehagen. Men han leker med henne, lager mat osv. Anonymous poster hash: ac717...d0c
Anonym bruker Skrevet 17. august 2013 #3 Skrevet 17. august 2013 Min eldste har stefar (hvis det var det du mente med bonuspappa:-)). De har kjent hverandre i snart 6 år,og han gjør alt fir henne som for sine egne barn. Men for å si det sånn- det har tatt sin tid:-) Anonymous poster hash: e3c3f...27e
Anonym bruker Skrevet 17. august 2013 #4 Skrevet 17. august 2013 Bonus pappaen her har henne mens jeg er på jobb, som da innebærer lek, gi henne middag å kvelds, stelle henne å legge henne Han tar henne også med å fisker f.eks når han har med sitt eget barn Anonymous poster hash: c3288...aae
Anonym bruker Skrevet 17. august 2013 #5 Skrevet 17. august 2013 Jeg har en fantastisk mann, og han er nå blitt stefar/bonus pappa til 3åringen min de kommer så godt overens og han er super med henne. Men merker at han er så snill og medgjørlig at jeg må passe på å ikke overlate for mye på han, barnet er jo tross alt mitt ansvar Hi Anonymous poster hash: aa54e...dc6
Gjest Sekretøsa Skrevet 17. august 2013 #6 Skrevet 17. august 2013 Ja, og han gjør akkurat det samme som meg. Vi har vært sammen i 7 år, og har 2 stk sammen. Han behandler alle likt.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2013 #7 Skrevet 17. august 2013 Ja, og han gjør akkurat det samme som meg. Vi har vært sammen i 7 år, og har 2 stk sammen. Han behandler alle likt. Så bra hvor gammel er barna da? Hi Anonymous poster hash: aa54e...dc6
Gjest Sekretøsa Skrevet 17. august 2013 #8 Skrevet 17. august 2013 Ja, og han gjør akkurat det samme som meg. Vi har vært sammen i 7 år, og har 2 stk sammen. Han behandler alle likt.Så bra hvor gammel er barna da? Hi Anonymous poster hash: aa54e...dc6 9, 6 og 6 uker
1-2-3 <3 Skrevet 17. august 2013 Forfatter #9 Skrevet 17. august 2013 Ja, og han gjør akkurat det samme som meg. Vi har vært sammen i 7 år, og har 2 stk sammen. Han behandler alle likt.Så bra hvor gammel er barna da? Hi Anonymous poster hash: aa54e...dc6 9, 6 og 6 uker Oki Gratulerer så mye med nyfødt i hus
Anonym bruker Skrevet 17. august 2013 #10 Skrevet 17. august 2013 Åhh dere er heldige, her er "stefar", ja "stefar" og ikke stefar .. ja hva skal jeg si. Gjør INGEN TING. Anonymous poster hash: 550c4...739
Anonym bruker Skrevet 17. august 2013 #11 Skrevet 17. august 2013 Åhh dere er heldige, her er "stefar", ja "stefar" og ikke stefar .. ja hva skal jeg si. Gjør INGEN TING. Anonymous poster hash: 550c4...739 hvorfor er du sammen med denne mannen da? Anonymous poster hash: 1a0a3...e18
Anonym bruker Skrevet 17. august 2013 #12 Skrevet 17. august 2013 Jeg har et barn fra før. Mannen min har tatt fullt ansvar for ham fra vi flyttet sammen. Jeg pendlet endel så gutta var mye alene sammen, sønnen min var i skolealder. Han har tatt foreldre samtaler og møter hvis jeg ikke har had mulighet. Bio-far er ute av bildet av diverse grunner. Så mannen min er pappa for sønnen min. Han både tuller og kjefter akkurat likt på han som på våre felles barn. Når folk spørr ham om hvor mange barn han har så sier han tre, presenterer seg aldri som stefar, kun pappan til.... Anonymous poster hash: 62183...0ed
Hun med alle ungene Skrevet 17. august 2013 #13 Skrevet 17. august 2013 Helt fantastisk! Han behandler alle barna likt-selv om "bare" fire av dem er hans biologiske. Jeg behandler også hans to likt som mine-noe annet kunne ikke falt meg inn!
Anonym bruker Skrevet 17. august 2013 #14 Skrevet 17. august 2013 Bonuspappan til mine barn er som en pappa for de. Det er han som gjør alt en pappa gjør med barna sine, pappan deres er såvidt i deres liv. For han er det helt naturlig og barna ønsker å ha det slik. Hans to barn syns det er litt rart at mine barn ser på han som en pappa, men det har de etterhvert skjønt at det bare er slik. De har to halvsøsken min mann var bonus pappa til før, de går inn og ut i huset her som om det var våre barn. For meg og min mann er de også endel av vår familie. De er voksne, men de går som våre barn i vår familie. For meg har de ,alltid vært en naturlig del av vår familie. Hadde besøk av eldste i går kveld/natt, han måtte bare innom for å si hei. Slikt syns jeg er veldig koselig og jeg gleder meg stort til de får barn. For da blir jeg en tussete bestemor (vi hadde vært besteforeldre nå om det ikke hadde skjedd en SA, og jeg var den første som fikk vite om graviditeten. Så må vel si at vi da har ett veldig godt forhold) Anonymous poster hash: 98274...b7c
Anonym bruker Skrevet 17. august 2013 #15 Skrevet 17. august 2013 Bonuspappan til mine barn er som en pappa for de. Det er han som gjør alt en pappa gjør med barna sine, pappan deres er såvidt i deres liv. For han er det helt naturlig og barna ønsker å ha det slik. Hans to barn syns det er litt rart at mine barn ser på han som en pappa, men det har de etterhvert skjønt at det bare er slik. De har to halvsøsken min mann var bonus pappa til før, de går inn og ut i huset her som om det var våre barn. For meg og min mann er de også endel av vår familie. De er voksne, men de går som våre barn i vår familie. For meg har de ,alltid vært en naturlig del av vår familie. Hadde besøk av eldste i går kveld/natt, han måtte bare innom for å si hei. Slikt syns jeg er veldig koselig og jeg gleder meg stort til de får barn. For da blir jeg en tussete bestemor (vi hadde vært besteforeldre nå om det ikke hadde skjedd en SA, og jeg var den første som fikk vite om graviditeten. Så må vel si at vi da har ett veldig godt forhold) Anonymous poster hash: 98274...b7c For noen herlige folk!! Jeg hadde selv en bonus far i ti år.. meg og min bror.. hadde vært kjekt om han hadde enset oss etter de ble skilt. Har en lille søster som han er far til! Tror at noen personer er som skapt til å være bonus foreldre. Men de selvopptatte og egoistiske er ikke!! Anonymous poster hash: aa54e...dc6
Anonym bruker Skrevet 17. august 2013 #16 Skrevet 17. august 2013 Mannen stiller opp 100% for mine to eldste. Han tenkte seg grundig om før vi ble sammen. Ville ikke ha en som ikke ville stille opp, og han ville heller ikke være sammen om han ikke kunne ta på seg ansvaret. I dag har vi også fått 3 barn sammen. Og han behandler alle likt Anonymous poster hash: ed470...ef2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå