Gå til innhold

Mann som aldri gir klemmer, komplimenter eller viser omsorg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde det bare vært at han var dårlig på å gi kompliment, men var flink til å kose med meg og gi meg oppmerksomhet på den måten. Jeg har sagt det til han flere ganger, men han er så kald. Eneste gangen han tar på meg er når han vil ha seg noe, da kommer han og graffser meg i musa og jeg skal liksom bli klar. Jeg spurte en gang om han ikke kunne rose meg litt også, ikke bare kritisere. Rose deg?? Hva faen skal jeg rose da?! Banning og utskjelling ofte, gjerne foran barna. Taushet i lange tider når han er sur. Kunne du levd med en sånn mann? Jeg tror jeg blir blendet av det flotte utseendet hans jeg..

Anonymous poster hash: 23d5b...afd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei vettu hva, en slik mann hadde jeg ikke orket å delt livet mitt med!

Livet er for kort til å leve med en så kald partner og som i tillegg ikke respekterer deg eller ser hva godt du gjør i hverdagen!

Om en mann er flott, ja hva så....?

Jeg ville heller vært sammen med en mann som ikke er så pen men er varm og god og har flott personlighet, enn å være sammen med en kjekkas med null personlighet eller omsorg for andre.

Hadde jeg vært deg og hatt muligheten for det så hadde jeg helt ærlig gått (for lenge siden).

Og slike personligheter lar seg dessverre heller ikke endres ved hjelp av familievernkontoret heller.

Skrevet

Jeg kunne ikke levd med en slik mann. Dessverre har jeg også liten tro på at en kan endre mye på disse mennene våre. 

Skrevet

Trist at du har det sånn. Ingen fortjener å ha det sånn - du fortjener så veldig mye mer! Ikke er det tjent for barna heller når mor ikke har det bra.. :/ Store klemmer til deg!

Skrevet

Nei.

Mannen min er ikke den vakreste, han er på ingen måte stygg, men mine roser var penere.

mannen min har et vakkert indre og behandler meg som en dronning.

Utseende spiller ingen rolle om han oppfører seg som du beskriver.

Anonymous poster hash: 5f3ac...13d

Skrevet

Mine ekser var penere, ikke mine roser ;)

Anonymous poster hash: 5f3ac...13d

Gjest meg&mini
Skrevet

Nei!

Banning og utskjelling foran barna er heller ikke noe jeg hadde funnet meg i.

En sjanse hadde han.

Skrevet

Nei! Aldri i verden om jeg hadde orket noe slikt. Min kjære behandler meg som en dronning og sier ofte pene ting, koser meg meg osv. Det er det indre som teller mest. Og vakre menn som oppfører seg stygt blir stygge i mine øyne.

Skrevet

Og rett til familivernkontoret! Kanskje en tur innom en sexolog - som kan forklare han begrepet "god elsker".

Anonymous poster hash: 5a5c6...f89

Skrevet

Sett han på dassen, åpne utgangsdøra å be han drite å dra..

Anonymous poster hash: b207c...250

Skrevet

Hvorfor i alle dager ble denne personen mannen din og far til dine barn? I min verden høres dette helt sykt ut.

Anonymous poster hash: 5797c...a1d

Skrevet

Nei, han hadde ikke blitt boende lenge hos meg. Og det høres jo helt sykt ut at det at han ser bra ut skal la ham få bli boende hos deg når han oppfører seg som en drittsekk.

Men har han alltid vært slik?

Da dere møttes og ble sammen, var han likedan da?

Skrevet

Nei, det kunne jeg ikke. Min mann gir heller ikke klemmer eller komplimenter, jeg har prøvd å få han til å endre på det, men har måttet innse at det ikke går. Han har en mer praktisk måte å vise sin kjærlighet på, om man kan si det sånn.

Men han behandler meg med respekt likevel. Å bo med noen som snakker til deg på den måten du beskriver høres rimelig nedbrytende ut...

Anonymous poster hash: 3f94a...077
Skrevet

Hvorfor lar du han skjelle deg ut foran barna? Hvilket signal sender det? Vil du at sønnen din skal bli et rasshøl eller dattera di skal bli behandlet like ille som deg? Det er nemlig det du lærer dem. Du burde stikke fra han.

Anonymous poster hash: b35d7...375
Skrevet

Trenger ikke stikke med det første. Hun kan begynne med å ta opp problemene. Ved brudd går det ut over barna. 

Ta deg en prat med mannen din om dine ønsker og behov. Og det er ikke sikkert at det løser seg med det første. Noen menn er vanskelig å nå igjennom til, men da prøver du igjen. 

Anonymous poster hash: cfaac...2c0
Skrevet

En slik mann kunne jeg ikke klart å leve med, nei.

Anonymous poster hash: 26e49...1e7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...