Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #1 Skrevet 16. august 2013 Barnehagen vil ha bildet av meg og barnefaren til en bok som han kan se i når vi ikke er der. Men hvor stor skal bildene egentlig værè? passbildet? A 4 bildet? Anonymous poster hash: 5b2f2...b1f
<3 2G <3 Skrevet 16. august 2013 #2 Skrevet 16. august 2013 Noe midt i mellom vil jeg tro, men ta med det du har så fikser de sikkert den str de vil ha.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #3 Skrevet 16. august 2013 hva som helst er sikkert helt ok har du ikke et vanlig foto av dere sammen da kanskje? i vanlig "bildestr"? Anonymous poster hash: 426df...009
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #4 Skrevet 16. august 2013 er det greit å ta med bildet besteforeldre på begge sider også? Kan jeg ta med bildet av kusinen sin og? De er på samme alder så han er veldig opptatt av hun Vet ikke hvor mange bilder de egentlig trenger. Anonymous poster hash: 5b2f2...b1f
MammantilNurket Skrevet 16. august 2013 #6 Skrevet 16. august 2013 Da det finnes mange ulike familiekonstellasjoner så vi etterspurte bilder av personer som var "betydningsfulle for barnet"
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #7 Skrevet 16. august 2013 Da det finnes mange ulike familiekonstellasjoner så vi etterspurte bilder av personer som var "betydningsfulle for barnet" Okey da tar jeg med bildet av kusinen og Vi fikk beskjed om å ta med bildet av kjæledyr også faktisk,så da er det vel neppe krise om han har bildet av en kusine som betyr mye for han Anonymous poster hash: 5b2f2...b1f
LillaGorilla♥♥ Skrevet 16. august 2013 #8 Skrevet 16. august 2013 Vi har med bilder av besteforeldre, et par søskenbarn, samt bikkja og katta også vi
skjotta Skrevet 16. august 2013 #9 Skrevet 16. august 2013 Disse bøkene brukes i samtale med barna, så alle personer, dyr og ting han er glad i er bra! Gjerne bilder der det skjer noe som barnet husker og kan fortelle om. Ett tips er å notere bak på bildene det navnet barnet bruker på personene. (Besten/bestefar/morfar/farfar) slik at barnehagen bruker "riktig" navn. (Vi bruker også bøkene til å bli kjent med familien utseendemessig, slik at vi kjenner igjen besteforeldre eller tanter dersom de en dag kommer for å hente ;-) )
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #10 Skrevet 16. august 2013 Barnehagen vil ha bildet av meg og barnefaren til en bok som han kan se i når vi ikke er der. Men hvor stor skal bildene egentlig værè? passbildet? A 4 bildet? Anonymous poster hash: 5b2f2...b1f Kjære vene, A4 side faktisk? Fnis! Anonymous poster hash: a2fb6...46c
Anonym bruker Skrevet 17. august 2013 #11 Skrevet 17. august 2013 Her har vi fått i posten 3 ark med plass til bilder og til informasjon om hva barnet liker/ikke liker osv. som vi har limt inn bilder av familie og venner, huset og katten. Den leverte vi første dag i bhg og den er blitt laminert til en bok. Boken brukes i settinger med barna til å lære og forstå samt at det kan være en trøst for barnet om det er lei seg. Min lille har brukt sin bok mye, så vi måtte lage ny bok nå i år pga lille sin var ødelagt av slitasje.. Anonymous poster hash: ca775...b24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå