Gå til innhold

Dere som bruker endagslinser, kan dere hjelpe meg litt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket merke bruker dere og hvor kjøper dere? Har dere prøvd forskjellige typer, hvilke er bra og hvilke er mindre bra? Jeg er i prøveperiode og prøver nå Focus Dailys, syns de er greie. Har ikke noe å sammenligne med, tror jeg er godt fornøyd.

Anonymous poster hash: 3b2d7...005
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har -1 om det har noe å si.

Skrevet

veldig fornøyd med focus dailies. bruker focus monthly når jeg er på jobb om natta.

Skrevet

Hvordan er det med månedslinser? Jeg er redd for innfeksjon og sånn. Fjerner man sminke og dusjer med de for eksempel? Hvor kjøper du?

Skrevet

Få de tilpasset hos optiker/ øyelege. Om du ikke har gjort det sllerede. du må ha riktig kurve og diameter før du begynner å prøve ut. De kommer med råd om hvilke merker som kan passe og prøver ut å deg også.

Jeg har ulike linser fra mine søsken f. Eks så er veldig individuelt.

Anonymous poster hash: 2d930...3e9

Skrevet

Kan ikke bruke Focus Dailies, de er for små for mine øyne, det strammer og klør. Har prøvd mange typer, bruker nå Acuvue Moist. De er dyre, men de eneste jeg kan bruke.

Anonymous poster hash: b5473...207

Skrevet

jeg bruker air optix aqua brukt de i mange år. er veldig fornøyd ikke hatt noe problemer med det. Bruker månedslinser. 

jeg både fjerne sminke og dusjer med de.bestiller fra lensway. super fornøyd

Skrevet

Få de tilpasset hos optiker/ øyelege. Om du ikke har gjort det sllerede. du må ha riktig kurve og diameter før du begynner å prøve ut. De kommer med råd om hvilke merker som kan passe og prøver ut å deg også.

Jeg har ulike linser fra mine søsken f. Eks så er veldig individuelt.

Jeg har vært hos optiker, skal tilbake på kontroll til uka. Regner med de har anbefalt det de mener passer til meg, men forcus dailys er jo en standard størrelse de fleste bruker, om jeg har forstått det rett. Jeg har ihvertfall fått et nytt og bedre liv. Vil virkelig fortsette med linser.

Skrevet

Når det står (30) bak prisen i nettbutikken, er det for 30 linser eller 30 dager, altså 60 linser? Noen som vet?

Skrevet

Jeg klarer ikke focus linsene, bruker soflens endags. Optikeren anbefaler det de tror passer best til deg. Kjøper forresten på nett.

Skrevet

Kjøper på Lensway. Husker ikke helt hvilken type. Har ulik styrke på øynene, så må bestille forskjellig. Når det står (30) bak på en linsetype mener jeg det betyr at det er 30 stk. Vært rart om det hadde betydd 30 dager, altså 60 linser, ettersom de fleste har ulik styrke på øynene....

Anonymous poster hash: 34554...091
Skrevet

Det er 30 st. Du bestiller en pakke til høyre og en til venstre øye.

Skrevet

Jeg har brukt focus dailies i over 10 år, er kjempe fornøyd. Bestiller fra www.lensit.no. bestiller du før klokken 15 en dag, så ligger linsene i postkassa dagen etter!

Anonymous poster hash: e34a7...a74

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...