Gå til innhold

Ultralyd alene

Anbefalte innlegg

Skrevet

D nærmer seg oul, og er min mann heldig så får han vært med på d. Mest sannsynlig så må han reise ut på sjøen dagen før. Dette er vårt 3. barn og jeg føler at jeg fint kan fikse å gå på den oul'en alene. Men de anbefaler jo å ha en person med seg, men jeg ser virkelig ikke for meg noen som jeg ønsker å ha med meg.. Noen som har erfaring med å gå alene?

Anonymous poster hash: 79e59...2a7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

D nærmer seg oul, og er min mann heldig så får han vært med på d. Mest sannsynlig så må han reise ut på sjøen dagen før. Dette er vårt 3. barn og jeg føler at jeg fint kan fikse å gå på den oul'en alene. Men de anbefaler jo å ha en person med seg, men jeg ser virkelig ikke for meg noen som jeg ønsker å ha med meg.. Noen som har erfaring med å gå alene?

Jeg gikk alene på den ene ultralyd å det gikk fint det,men litt kjedelig å ikke ha noen å dele gleden med.

Skrevet

Jeg hadde to ultralyder alene og jeg fødte alene. Gikk så fint atte :)

Anonymous poster hash: c3612...fa9
Skrevet

Har vært på flere ultralydkontroller alene. Synes det var greit :-)

Skrevet

Jeg hadde med meg min datter på den ene, siden jeg ikke hadde mulighet for barnepass. Hun var 1,5 å, men viste at kontordamen kunne ha henne litt om det var noe galt og det måtte sjekkes mer. En gammel nabo av meg. Men etter mange spontanaborter bpde sent og tidlig før, så var jeg ganske sikker på at skulle det være noe galt med babyen så taklet jeg det greit.

Er det noe galt med babyen, er det veldig lurt å ha noen med seg slik at du har en støtte. Føler du deg trygg på at du takler det alene om det er noe galt så hadde jeg reist alene.

Jeg var på ultralyd på sykehuset alene når jeg hadde vært i en ulykke like før termin, og det følte jeg også at jeg taklet alene. Barnefar var ikke veldig langt unna, men jeg stresset ikke med at han måtte forte seg veldig med å komme. Babyen hadde det foresten supert, men jeg viste jo at det kunne være noe og at ting kunne skje.

Anonymous poster hash: 85ca0...a10

Skrevet

Tusen takk for at dere delte damer. Jeg tror jeg tar sjansen å dra alene jeg. Dersom jeg evt ikke har min manns skulder å gråte på, så vil jeg helst gråte for meg selv tror jeg. Men har nå helst tro på at alt er bra da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...