Gå til innhold

Blir det bedre etter uke 36, evt når magen har sunket??

Anbefalte innlegg

Er 29+2 og holder allerede på å sprekke....! Magen og alt presser overalt!! Ivertfall på kveldene, ekstremt ubehagelig. Er det ikke litt tidlig, er jo ikke 30 uker på vei engang?! Og det viktigste av alt, blir det bedre el må jeg gå slik i 10 UKER TIL, til barnet blir født? Takk for svar! :)

Fortsetter under...

Hvor lett man glemmer :-) Mener at jeg følte meg sånn fra inngangen av 3.trimester. Greia er at det forandrer seg fra å presse oppover mot lunger og magesekk, til å presse nedover mot slutten. Så helt kvitt ubehaget er man ikke før bebisen er ute ;-)

Endret av Lykke X 4

Annonse

Er 29+2 og holder allerede på å sprekke....! Magen og alt presser overalt!! Ivertfall på kveldene, ekstremt ubehagelig. Er det ikke litt tidlig, er jo ikke 30 uker på vei engang?! Og det viktigste av alt, blir det bedre el må jeg gå slik i 10 UKER TIL, til barnet blir født? Takk for svar! :)

Vet du. Jeg har hatt vondt øverst i magen siden uke 22... :/ Legen sier det er de lange magemusklene som strekkes. Han har sjekket ALT annet! Og det har ikke blitt bedre ettersom ukene har gått... :/ Nå blir jeg mett av en smule. Babyen turner inni der. Hodeleie, seteleie, tverrleie. ... Blir gaaal. Nå er det smerter nederst i magen og. Sånne jeg hadde tidlig i svangerskapet. Livmorbåndene som tøyes... Fyy det er vondt!!! :( Nei uusj... 8 uker igjen med dette! :o

Eg er 40+3 og har dessverre aldri fått oppleve at magen har sunket... Siden uke 28-30 har det bare blitt mer og mer press både oppe og nede.. Hode er ikke festet så kjenner mye stikninger nedover ved bevegelse, men det verste av alt er denne oppblåstheten øverst i magen.. Han ligger med rumpen opp mot spiserøret og lukkemuskel så masse sure oppstøt og halsbrann! Ribbeina er helt ødelagte.. Ikke så mye fra spark men mer en følelse av gnagsår.. INGEN gode sitte eller liggestillinger!

Får virkelig håpe du er en av de der magen synker på ;) for dette har vært ganske så grusomt de siste ukene!! (Kan hende eg er ekstra lei og sur pga forbigått termin!!) ;)

Jeg synes ikke det har blitt bedre, og magen synker ikke nødvendigvis etter uke 36. 

Jeg er 38+0 og selv om hun er festet så er det mye verre enn før, med rumpe som dytter, og det å bevege seg om natta har eskalert den siste 1-2 uka. 

Er i  uke 35 og det føles som babyen skal krype opp gjennom magen og via spiserøret mitt.. det er så fult i magen at det føles som jeg skal sprekke.. Vær gang jeg spiser føles det som om jeg at jeg har vært på tidense buffet og overspist delux, selv etter 1 knekkebrød.. Utrolig frustrerende!! Her er det ingen tegn til at magen skal synke, men håper håper håper!! 

Er nok individuelle forskjeller for hvordan dette blir. Vi er jo forskjellig bygd anatomisk, så for noen kan det nok føles lettere mot slutten, enn for andre. Noen opplever jo at babyen nesten sparker brudd på ribben hos mor, jeg ar aldri vært plaget med at babyene treffer ribben i det hele tatt. Så ingen fasitsvar son med det meste annet i graviditet ;-)

Da får jeg bare håpe og be om at jeg er lik deg da lykke ;) for jeg kjenner at bare tanken på at dette Kun skal bli verre gjør at jeg har løst å springe på veggen! Jeg er så svær å umobil nå at det nesten er morsomt!! Folk tror jeg venter tvillinger og bare har " et par uker ijen" .! Di får hakeslep når jeg sier det bare er 1 der inne og at jeg enda har et PAR MND ijen.! Fatter ikke at det er mulig. Nesten så jeg begynner å tenke at noe er galt eller at babyen er på størrelse med jentungen min, som er 7 år.!! Hehe : p Ble forøvrig sprekk ferdig og dø mett idag på leos lekeland, AV EN KOPP KAFFE!!! Hoho

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...