Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hvis jeg har like lang syklus som forrige måned, så er jeg 7dpo idag.. Murrer en del idag og er plutselig ekstremt trøtt, så hvis du sier det er er godt tegn så satser jeg på at du har rett;) Murrer det uten at egget er befruktet en uke før mens?

Leste nå at egget kan feste seg så tidlig som 3-4dpo, så viss du er 7dpo nå kan jo egget ha festet seg allerede for et par dager siden:D prøver å ikke kjenne etter for mye, men synes det styrer så fælt der nede. Håper sånn at det er gravid symptomer!!

Ååå, så spennende!:) Men klarer ikke bli for optimistisk, for jeg kjente murring forrige måned også... Kan jo selvfølgelig ha hatt en SA uten at jeg skjønte at det var det det var. Men det som er anderledes denne måneden er at jeg er fryktelig trøtt og har bekkenløsning i tillegg til murringeb, håper det betyr noe bra:) Vi får satse på murringen betyr at en liten spire ha festet seg for oss begge!:) Lykke til!!

Fortsetter under...

Åååå, synes det høres ut som om det kan bli flere positive tester her etterhvert :D når jeg tenker meg om har jeg hatt noen stikninger i bekkenet også de siste par dagene... Håper virkelig ikke jeg får bekkenløsning - sist var jeg så sprek at jordmor bemerket hvor lett jeg kom meg opp på benken på siste kontroll :P men var ulidelig kvalm i 9 mnd da, mulig jeg kan bytte det med bekkenvondt, men takker nei til begge deler og helst ingen bekkensmerter etter fødsel!!!

Junijente - så gøy med positiv test :) krysser fingre for at den blir stadig sterkere og at spiren holder seg på plass! Her har jeg hatt to sa på kort tid, så nå må vi krysse fingre for at alle gode ting er tre - og at spiren sitter nå!

Melder meg her med IKM 07.09. Mye prøving i forkant og på (antatt) EL. Av symptomer så er jeg supertrøtt, kjempesulten, masse romling og lufti magen, kjenner at det er "noe" som skjer nedi der, blod på papiret igår kveld (6dpo). Spent! Er ikke testoman, så venter noen dager til.

skal teste imorgen!!! slutta med pillen i juli og fikk mens 3.aug. Litt usikker på sykluslengde da jeg har gått på pillen etter svangerskap... vi skulle egentlig begynne å prøve i september, så om det ikke skjer noe denne gangen gjør det ikke noe  :D vi prøvde jo ikke heller men you know  ;) symptomer: kraftige stikk og murring i ene siden, raskere fett hår (vanligvis ikke fett hår), plutselig veldig trøtt siste par dager.. hmmmmm

herregud jeg er dritkvalm :):( I går kveld også, med syk hodepine i tillegg. Er 99% sikker på at jeg er gravid (og mannen også, mistenker han som forfatter bak siste innlegg :P) - og det uten test. Blir vel 9 mnd med kvalme nå. Ugh. Jeg haaaater å være kvalm :( Men belønninga gjør det jo verdt det - det bare er så forferdelig lang tid! Er ganske sikker på at det kommer til å gå bra også, ved mine SA så har jeg hatt mindre symptomer enn dette...

Annonse

Hiver meg på her jeg da.. Ikke vært innom babyverden siden 2007 :o Har nå en skjønn datter på 5 år :)

Prøvd å lese meg opp på alle forkortelsene,  så here it goes:

1 PP, IKM 6/9.

Lagt inn aksjer 4 dager før forventet EL (dersom syklusen er 28 dgr), 1 dag før, EL dagen,  4 + 7 dager etter EL.. Bruker "period tracker" på mobilen.. :)

Sluttet på p-pillen tidlig i august. Gikk før dette på P-sprøyte.. Har ikke kontroll over syklusen uten prevensjon. Men ville alikevel starte prøvingen nå :) Brukte eggløsningstester (billig variant) fra 4 dager før forventet EL, og frem til dagen etter. Ingen positive tester:/ Så har enten ikke hatt eggløsning, eller ikke truffet med testen..... med p-sprøyte kan man være "steril" lenge etter.. sluttet på denne for 8 mnd siden. Gikk rett over på p-pille.

Symptomer: veldig ømme bryster. Dessverre ikke så uvanlig for meg. Spottet i dag brunlig 6 dager før IKM.

Testoman: neg test i går 7 dager før IKM :P

Spennende dette. Lykke til alle :)

Endret av Annepanne84

skal teste imorgen!!! slutta med pillen i juli og fikk mens 3.aug. Litt usikker på sykluslengde da jeg har gått på pillen etter svangerskap... vi skulle egentlig begynne å prøve i september, så om det ikke skjer noe denne gangen gjør det ikke noe  :D vi prøvde jo ikke heller men you know  ;) symptomer: kraftige stikk og murring i ene siden, raskere fett hår (vanligvis ikke fett hår), plutselig veldig trøtt siste par dager.. hmmmmm

var negativ idag men mistenker fremdeles  B) testet på forventet mensdag sist svangerskap også som da var negativ.ved ny test 3 dager etter var det positivt. så venter på mens eller prøver ny test ca onsdag. DA bør mens ha kommet uansett om jeg ikke er gravid  :D

...har kun symptomer bak i korsryggen, som det også var sist gang. ved mens er det mer murringer etc i eggstokkene.. ja..nå får vi se  ;)

Endret av Vinterblomst

Her kom TR for fult i dag.. Igrunn greit å få komme i gang med mine "egne" sykluser. Dersom dette fortsetter har jeg sykluser på 23 dager :o Kroppen er muligens i ulage etter prevansjon enda..

Lykke til dere andre :D :D

Endret av Annepanne84

10 dpo i dag og superspent. Murrer og river om hverandre og har ikke ømme pupper på samme måte som vanlig etter el. I tillegg har jeg forkjølelsessymptomer oppå det hele:P ikke godt å vite hva som er hva.

Endret av T**** mamma:)

Æsj testet med stav i dag, helt hvit. Er utrolig trøtt og sliten om dagen og føler det er noe der, men liker ikke at det ikke kommer tydelig på testene. Har testet supersvakt pos med strips. Nå er jeg tom for tester så får være flink å ikke test på noen dager nå da :)

Endret av ♡Åse har et lite gull ♡

Annonse

Har veldig lyst til å ta en test - men forsøker så godt det lat seg gjøre og avvente. Synes jeg har mange symptomer - men redd hodet spiller meg et puss. Jeg er sliten, litt tiltaksløs, lett murring i rygg, oupper som plutselig har vokst ut av bh og blødde neseblod på lørdag. Det gjør jeg aldri! Noen som har merket økt stølhet etter trening? Trente fredag og fortsatt støl!

I går (8 dpo) hadde jeg den sykeste hodepine og var usannsynlig trøtt og småkvalm. Nå var jeg oppe tidlig med gutten, men det er jeg jo hver dag, uten å være så sinnsykt trøtt. Jeg måtte gå fra middagsbordet kl 18 og gikk rett og la meg. Sov i tre timer. Da jeg våknet var jeg rimelig uggen, kvalm. Fikk i meg litt knekkebrød, og gikk deretter å la meg igjen. Sov til 0530 idag, føler meg bedre idag(9 dpo), men fortsatt litt småkvalm og rar. Hadde en menslignendeblødning idagtidlig, etter å ha spottet et par dager. Kanskje er det tanta? Alt for tidlig i så fall! Jeg er ikke testoman, men nå har jeg faktisk lyst til å ta en test, for nå skjønner jeg lite. :-D

Endret av Bella75

Jeg har IKM 7. september. Har bestilt tester, og håper de kommer i posten idag eller i morgen. Har testet positivt veldig tidlig før.

Dette er ikke planlagt, så jeg har litt blanda følelser. Min kjære har tre barn fra før, jeg har to... så vi hadde i første omgang ikke ment å få barn sammen (dvs vi har brukt prevensjon). Men magen murrer og brystene er vonde, så mulig vi må endre "planene" gitt.

Jeg har vært gravid 4 ganger, mistet 2, men jeg kan jo allikevel ta feil av symptomene. Dette blir en spennende uke.

Lykke til alle sammen!

Jeg hører også til her inne. Har IKM 7. eller 8. september. Kjenner det er fryyyyktelig lenge til nå :P Har bestilt tester i dag for å drøye den lengst mulig med å starte å teste. Dette er bare 2 pp, men er jo like utolmodig hver gang når man først har bestemt seg for å prøve! Kjenner ut som om at jeg har sommerfugler i maven, så satser på at det er et godt tegn:)

Hei.

Jeg hadde egentlig IKM lørdag. Tok en test idag og fikk 2 røde streker. Det kom litt urin på "skjermen". Kan det ha betydd noe for resultatet?

Kan ikke tro det! Dette er pp 4! Har kjøpt en ny test som jg skal ta senere idag. Er redd den ikke skal ha to streker! Hmmm

Hei.

Jeg hadde egentlig IKM lørdag. Tok en test idag og fikk 2 røde streker. Det kom litt urin på "skjermen". Kan det ha betydd noe for resultatet?

Kan ikke tro det! Dette er pp 4! Har kjøpt en ny test som jg skal ta senere idag. Er redd den ikke skal ha to streker! Hmmm

Har tatt 3 tester idag og alle var positive. den digitale sa jeg er 2-3 uker på vei:D 

Happyyyy :) Håper lille spiren vokser seg stor! 

Gratulerer Jagoda, så gøy!!:):)

Jeg har IKM på fredag og skal ikke teste før lørdag. Murringen og vondt i bekkenet som jeg hadde forrige uke har gått litt bort igjen, men er kjempe trøtt for tiden og idag har jeg hatt utrolig vondt i hodet.. Hmmm, håper det fortsatt er håp, selv om jeg egentlig er ganske pessimistisk.

Dere som tester positiv må si hva slags symptomer dere har hatt og om dere har hatt symptomer..

Jeg melder meg inn her jeg :)  Er på pp 2 og tror jeg har IKM i dag. Har ikke testet enda siden forige syklus var på 48 dager og jeg er på 41 nå. Syklusen er nok ikke helt i rute enda siden jeg sluttet på p-pillene, men jeg kjenner eggløsning ganske godt, og pleier få mens beint 14 dager etterpå. Jeg har vert kvalm med mensmurringer en uke nå, og har aldri opplevd det før, så jeg håper det klamrer seg fast en liten spire der!!

Jeg har IKM i dag. TR lar foreløpig vente på seg, men har en følelse av at den er like rundt hjørnet. Har hatt ømme pupper ei uke og fått murringer i dag. Blir nok en ny pp her da jeg tror vi bomma litt på eggløsning denne gangen.

Anonymous poster hash: 1a34f...b87

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...