Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Var hos lege i dag, murringer og trøtthet kommer av en kraftig uiv. Æsj :( hcg var negativ, men tok blodprøve for å være helt sikker. Blir nok ny pp her ja. uff ble så lei meg at jeg begynte å grine hos legen. Mini satt på 2 forsøk... Dette var 4. Får håpe alle gode ting er 5 da... Ikm er i morgen.

Fortsetter under...

Var hos lege i dag, murringer og trøtthet kommer av en kraftig uiv. Æsj :( hcg var negativ, men tok blodprøve for å være helt sikker. Blir nok ny pp her ja. uff ble så lei meg at jeg begynte å grine hos legen. Mini satt på 2 forsøk... Dette var 4. Får håpe alle gode ting er 5 da... Ikm er i morgen.

Uff, skjønner godt hvordan du har det.  Alle gode ting er helt sikkert 5! :-D Vi får nullstille oss, stresse ned og alt det der .-)

Her satt også mini nr 1 på første pp, så "regnet med" det skulle skje nå også...men dengang ei. Skjønner at en må regne med noen pp :-) Var nok bare flaks med førstemann.

Uff, skjønner godt hvordan du har det. Alle gode ting er helt sikkert 5! :-D Vi får nullstille oss, stresse ned og alt det der .-)

Her satt også mini nr 1 på første pp, så "regnet med" det skulle skje nå også...men dengang ei. Skjønner at en må regne med noen pp :-) Var nok bare flaks med førstemann.

Så dumt Åse har et lite gull:( Men kan jo være et lite håp siden du enda ikke har hatt IKM!?

Hørt om mange hvor det tar mye lenger tid med nr to, kjipt at det skal være sånn:(

Da har jeg fått en ultrasvak strek på strimmel. Trengte ikke ut i dagslys for å se den. Så da hååååper jeg at den blir sterkere for hver gang jeg tester nå:) begynte slik forrige gang også, men da endte det i MA. Så krysser fingrene nå på at den sitter:)

Da har jeg fått en ultrasvak strek på strimmel. Trengte ikke ut i dagslys for å se den. Så da hååååper jeg at den blir sterkere for hver gang jeg tester nå:) begynte slik forrige gang også, men da endte det i MA. Så krysser fingrene nå på at den sitter:)

Da våger jeg meg til å si gratulerer!!:):) Håper at spiren sitter og du får en nydelig maibaby:) Når hadde/har du IKM?

Annonse

Da våger jeg meg til å si gratulerer!!:):) Håper at spiren sitter og du får en nydelig maibaby:) Når hadde/har du IKM?

jeg tror jeg har IKM lør eller søndag denne uken, så jeg tar ikke den fulle gleden enda:p dette ble en veldig lang syklus i forhold til det jeg hadde før MA. Så var ikke 100% sikker på når eggløsning var.

Jeg har så utrolig murring nå, så går bare og venter på tanta:(:( Men er utrolig trøtt og føler meg ikke helt normal (hvis en kan si det). Idag er jeg litt uggen også.. Kan jeg være gravid med så mye murringer?? Sist gang fant jeg ikke ut at jeg var gravid før jeg var 6 uke på vei, så vet liksom ikke hvordan det skal kjennes fra begynnelsen av..:b

Uff, skjønner godt hvordan du har det. Alle gode ting er helt sikkert 5! :-D Vi får nullstille oss, stresse ned og alt det der .-)

Så dumt Åse har et lite gull:( Men kan jo være et lite håp siden du enda ikke har hatt IKM!?

Hørt om mange hvor det tar mye lenger tid med nr to, kjipt at det skal være sånn:(

Æsj, ingen bolle i ovnen her :( tanta kom når a skulle... Teit! Lykke til til resten av dere som enda går uvitende :)

Annonse

Jeg har så utrolig murring nå, så går bare og venter på tanta:( :( Men er utrolig trøtt og føler meg ikke helt normal (hvis en kan si det). Idag er jeg litt uggen også.. Kan jeg være gravid med så mye murringer?? Sist gang fant jeg ikke ut at jeg var gravid før jeg var 6 uke på vei, så vet liksom ikke hvordan det skal kjennes fra begynnelsen av..:b

Jeg har hat veldige murringer i over en uke nå, men fikk positiv test, så håpet er ikke ute før TR kommer på besøk! 

Håper murringene dine er baby-murringer og livmor som begynner å vokse :)

Her i gården er IKM på søndag, så da er jeg vel 11DPO.

Har et symptom som forfølger meg: Kvalme. Det pleier jeg absolutt ikke ha mellom EL og TR. Har hatt det hver dag de siste dagene nå. Kvalm når jeg er sulten, kvalm når jeg er trøtt, var oppe i natt på do- kvalm når jeg la meg ned i senga?! Kaffien smaker ikke så godt, typisk graivdtegn for meg. Jeg er også forferdelig trøtt. Og de siste dagene har jeg hatt hodepine på jobb. Det er i grunnen lenge siden jeg har hatt, selv om jeg hadde mye hodepine før. Så akkurat det symptomet kan bortforklares. Men ikke kvalmen?

Puppene er ikke så ømme, kun litt mer følsomme på brystvortene.

Jeg temper, så hadde vel egentlig ikke tenkt å teste, men kjøpte en i dag som jeg vil bruke i morgen tidlig.. kanskje :)

Her i gården er IKM på søndag, så da er jeg vel 11DPO.

Har et symptom som forfølger meg: Kvalme. Det pleier jeg absolutt ikke ha mellom EL og TR. Har hatt det hver dag de siste dagene nå. Kvalm når jeg er sulten, kvalm når jeg er trøtt, var oppe i natt på do- kvalm når jeg la meg ned i senga?! Kaffien smaker ikke så godt, typisk graivdtegn for meg. Jeg er også forferdelig trøtt. Og de siste dagene har jeg hatt hodepine på jobb. Det er i grunnen lenge siden jeg har hatt, selv om jeg hadde mye hodepine før. Så akkurat det symptomet kan bortforklares. Men ikke kvalmen?

Puppene er ikke så ømme, kun litt mer følsomme på brystvortene.

Jeg temper, så hadde vel egentlig ikke tenkt å teste, men kjøpte en i dag som jeg vil bruke i morgen tidlig.. kanskje :)

Har også litt stikkinger og murringer, men ikke mer enn normalt. Det eneste som er annerledes er et forferdelig "støt" i magen nede til venstre, det var så kraftig at jeg stokk! Var på besøk og tenkte jøss, hva skjer? Var usikker på om det var eggstokk eller tarmen, men så fort det var over, så kjente jeg ikke noe luft i magen eller noe trang til å gå på do... merkelig. Spennende å se :)

Krysser fingre for oss begge, ikm lørdag her også :)

klarer du å vente med testing til da?:P lykke til! Hadde vært gøy om du også får positiv. Jeg skal handle CB test i dag.

Hei. Nei ettersom jeg skulle på jobbseminar med middag og fest til kvelds kjørte jeg 2 tester i dag tidlig. Avventer cb med ukevisning til lørdag. De 2 idag viste positivt etter kun noen sekunder - så da regner jeg med jeg er smelt på tjukka? Da blir det nok ikke noe alkohol i kveld nei, bare å trene opp pokerfjeset ;)

Krysser fingre for oss begge, ikm lørdag her også :)

klarer du å vente med testing til da?:P lykke til! Hadde vært gøy om du også får positiv. Jeg skal handle CB test i dag.

Hei. Nei ettersom jeg skulle på jobbseminar med middag og fest til kvelds kjørte jeg 2 tester i dag tidlig. Avventer cb med ukevisning til lørdag. De 2 idag viste positivt etter kun noen sekunder - så da regner jeg med jeg er smelt på tjukka? Da blir det nok ikke noe alkohol i kveld nei, bare å trene opp pokerfjeset ;)

gratulerer så masse:) så gøy at vi er flere som kan hoppe over til trimester 1. Ikke lett å skule det alltid. Jeg må liksom komme med unnskyldninger allerede nå på diverse festligheter og du kan være sikker på at gravid spørsmålet kommer opp til flere ganger.:P

Aaaaah. testa i natt da jeg var oppe på do, testen var helt klart negativ. Jeg hadde virkelig forhåpninger til den testen.... Utrolig hvor store forhåpningene vokser seg og hvor fort de rives ned igjen....

Så her sitter jeg, med kvalme, hodepine og knalltrøtt....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...