Gå til innhold

Voldtatt i kveld

Anbefalte innlegg

Skrevet

I kveld ble jeg voldtatt, av min eks, han gjorde svært grove og smertefulle ting med meg. Nå føler jeg meg alene og helt jævlig. Andre med en sånn opplevelse?

Anonymous poster hash: 55623...c67

Videoannonse
Annonse
Skrevet

men kjære deg. har du noen å snakke med nå? og har du ringt politiet og anmeldt?? ring evnt dixi senteret.

Anonymous poster hash: cc249...51f
Skrevet

Kjære deg, så forferdelig!

Har du vært hos politiet eller legevakten?

Jeg håper det. For du kan ikke risikere at eksen din fortsetter å gå rundt og tro at han kan misbruke deg slik.

Vær så snill å ta kontakt med noen som kan hjelpe deg. Hvis du venter så mister du sjansen til å samle bevis mot ham.

Har du noen som støtter deg, som kan være hos deg eller prate med deg? Kanskje bli med til legevakten og voldtektsmottak?

Sender deg en stor klem <3

Anonymous poster hash: 23352...21a
Gjest Julia1984
Skrevet

Dib kan brukes til så mye rart....men du bør ringe politiet!!

Skrevet

ja, jeg ble voldtatt av en eks. følte det var min skyld og alt det der..har aldri snakket med noen om det, men tror jeg hadde trengt det. har du vurdert å anmelde han? dra til vodtektsmottak ved legevakten for å få hjelp? Hvis du føler deg alene og jævlig bør du oppsøke hjelp...

Anonymous poster hash: 50810...1ce
Skrevet

Nei. Jeg er alene og kommer ikke til å anmelde. Han truer med å ta fra megbarnet vårt. Jeg tør ikke.

Skrevet

Ikke dusj, og kom deg til mottaket.

Anonymous poster hash: 7e7d2...370
Skrevet

Han kan jo ikke ta i fra deg barnet ditt om han sitter i fengsel for å ha voldtatt deg! Få opp øynene dine nå, og kom deg til politiet/legevakta. Du kan ikke la ham slippe unna med dette!

Anonymous poster hash: 7e7d2...370
Skrevet

Jeg ville bare si det til noen. Orker ikke anmelde, vet alle sikket mener jeg bør men det gjør jeg ikke. Jeg er hjemme med barnet mii, i morgen skal vi på fam.besøk:-) jeg overlever...det er bare vanskelig

Skrevet

da tar du med deg barnet til noen du kjenner som du kan bo hos et par dager. anmeld saken. med en sånn anmeldelse og bevis(dra på legevakten og få bevis nå!) så kommer han ikke langt. hvis han kan gjøre sånt mot deg, hva om han rører barnet? nei nå må du kjempe for din egen del og barnet. du er sterk og dette klarer du. med lege, politi og dixi så får du god støtte og hjelp.

Anonymous poster hash: cc249...51f
Skrevet

Du skal ikke ta stilling til anmeldelse i kveld. Kom deg til voldtektsmottaket på legevakten! Der samler de bevis og hjelper deg gjennom natta. Så kan du tenke over anmeldelse senere.

Klem til deg!

Anonymous poster hash: 9ec45...acb

Skrevet (endret)

Huff, stakkars deg HI! 

Støtter de andre som sier at du ikke må dusje og kom deg til voldtektsmottaket.

Du må anmelde han!!

Hvordan truer han deg med å ta fra deg barnet deres da? Kidnappe det eller få hovedomsorgen for det? Har han voldtatt deg før, eller vært voldelig?

For han kan absolutt ikke komme noen vei med hovedomsorg hvis han har en voldtektsdom på seg, han kommer iallefall ikke langt med det i retten vil jeg tro.

Stor klem! Ta kontakt med en venninne eller et familiemedlem som kan være hos deg og støtte deg i en slik forferdelig situasjon.

Endret av BellaSuz
Skrevet

Nei. Jeg er alene og kommer ikke til å anmelde. Han truer med å ta fra megbarnet vårt. Jeg tør ikke.

Det at han har voldtatt deg i kveld vil jo gjøre at han aldri vil greie å ta fra deg barnet deres!

Men da du dra til legevakten slik at de får samlet bevis. Som de andre sier, ikke dusj. Ring legevakta eller politiet nå med det samme.

Når han truer med å ta fra deg barnet så er det fordi han vil gjøre deg redd. Men det han gjorde i kveld gjør at du er sikrere enn noensinne på at han aldri vil greie å ta fra deg barnet! Men skal du ha den sikkerheten så du sikre bevis og anmelde ham.

Hvis du føler deg truet ut over det så kan du få hjelp på krisesenter.

Vær så snill - for din egen del, og ikke minst for barnet ditt sin del - skaff deg hjelp i kveld slik at fremtiden til både deg og barnet ditt blir sikrere!

Anonymous poster hash: 23352...21a

Skrevet

Ikke dusj, selv om det nok er det mest fristende og kontakt politiet.

Selv om du ikke anmelder bør det registreres.

Anonymous poster hash: 80bda...e51

Skrevet

Å ikke gjøre noe med dette er jo galskap! Da han kan gjøre det mot deg, hva kan han da gjøre mot barnet? Nå er det på tide du våkner opp her ogtaransvar for deg selv og barnet!

Anonymous poster hash: d03cc...052

Skrevet

Ja jeg skal gjøre det. Jeg angrer på at jeg skrev her inne. Ønsker ikke flere svar slik at innlegget havner langt bak og blir "glemt" takkk for støtten

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...