Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #1 Skrevet 16. august 2013 Jeg lurer hvor mange bøker ca har deres barn omkring 5 års alderen? Jeg lurer på om jeg har tatt av og at vår har unormalt mange. Har vel ca 350. Og ja alle er lest, de fleste mange ganger. Anonymous poster hash: a5d0f...d06
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #2 Skrevet 16. august 2013 Har ikke telt dem, men tipper et par hundre hvis vi tar med "babybøker":) Kan man egentlig få for mange bøker?! Hadde gjerne hatt et bibliotek hjemme:) Anonymous poster hash: ae5a2...df2
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #3 Skrevet 16. august 2013 Åh yes. Bibliotek ønsker både mannen min og jeg meg oss. Åh det hadde vært fantastisk. Vi er nok en bokelskende familie ivertfall. Anonymous poster hash: a5d0f...d06
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #4 Skrevet 16. august 2013 Min er bare 3 og har sikkert noen hundre bøker. Alle lest minst en, helst flere ganger. Ønsker seg bøker selv. Ser ikke noe negativt i det, barn som får gode lesevaner tidlig klarer seg ofte bedre faglig på skolen. Vi koser oss med bøkene Anonymous poster hash: 22ff2...b3d
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #5 Skrevet 16. august 2013 Har aldri telt barnebøkene her i huset, men det er mange hundre ja. Jeg elsker å lese selg og har veldig mange bøker selv, har sikkert 2-300 bøker bare her i stua i tillegg til bokhyller i kjellerstua og esker med bøker på loftet og kottet. Har ihvertfall 2 fulle Billy-bokhyller med bare barnebøker i kjellerstua i tillegg til at det ligger en del barnebøker både i stua, på rommene til ungene og rundt omkring. Jeg leser i snitt et par bøker i uken selv, mannen leser også ganske mye så det er klart barna også ser på det å lese som en del av hverdagen Anonymous poster hash: cf05f...8d1
Virginia. Skrevet 16. august 2013 #6 Skrevet 16. august 2013 Åh yes. Bibliotek ønsker både mannen min og jeg meg oss. Åh det hadde vært fantastisk. Vi er nok en bokelskende familie ivertfall. Anonymous poster hash: a5d0f...d06 Samme her! Eget bibiliotek, piano og sjakkbord skulle jeg gjerne hatt plass til i hjemmet mitt. Men ser det kan bli lenge til gitt...
Virginia. Skrevet 16. august 2013 #7 Skrevet 16. august 2013 Åh yes. Bibliotek ønsker både mannen min og jeg meg oss. Åh det hadde vært fantastisk. Vi er nok en bokelskende familie ivertfall. Anonymous poster hash: a5d0f...d06 Samme her! Eget bibiliotek, piano og sjakkbord skulle jeg gjerne hatt plass til i hjemmet mitt. Men ser det kan bli lenge til gitt... Vi har gitt bort en del gamle bøker forresten, og låner nå mer på bibilioteket enn vi kjøper. Barnet eier vel ca. 100- 150 bøker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå