Gå til innhold

45 minutter solarium og gravid i uke 37...??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jadda, nok et Rannveiginnlegg, og jeg må si jeg aldri har brydd meg særlig om verken dama eller bloggen hennes, men etter å ha lest utallige innlegg her inne så har jeg jo vært innom og sett av nysgjerrighet.

Og så kom jeg over et innlegg der hun nevner at hun har ligget 3 kvarter i solarium så langt på vei!?

Hun får gjøre hva hun vil den dama, men hun er vel ikke riktig nagla? Babyen i magen kan vel ikke ha det særlig godt der inne når hun har åpnet øynene, huden er tynn og varmen og strålene kommer godt gjennom den tynne magehuden?

Blir så oppgitt av slike tankeløse damer. Så det er sagt. 

Anonymous poster hash: f9d08...a97
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dama er dessverre dummere enn et brød.

Anonymous poster hash: 259dd...2ec
Skrevet

Er det så forskjellig fra å sole seg ute i uke 37??

Anonymous poster hash: 20385...5a4

Skrevet

Er jo ikke så mye sirkulasjon i topplokket der...

Anonymous poster hash: 6895a...8d9

Skrevet

Hun svidde jo magen skikkelig i syden for noen uker siden også. Ikke bra :(

Anonymous poster hash: 56ecb...f46

Skrevet

Nå ser jeg det er flere som har kommentert dumskapen hennes på bloggen, men virker ikke som om hun evner til å ta til seg kritikken engang.  :huh:

HI

Anonymous poster hash: f9d08...a97
Skrevet

Bryr meg ikke og det burde heller ikke dere gjøre, ikke gi henne oppmerksomhet, det er det hun vil. Og hun er sponset av Brun og Blid, litt av en reklame for dem, de burde skamme seg.

Anonymous poster hash: 4f9d1...b8e

Skrevet

Det er ikke anbefalt å sole seg ute heller, siden fostervannet faktisk blir så varmt som om du skulle hatt feber og babyen ikke svetter eller klarer regulere sin egen kroppstemperatur... Om du får feber som gravid skal du ta paracet fordi tablettene er mye mindre skadelig for barnet enn varmen, og når du soler deg som høygravid blir fostervannet like varmt, sier seg selv at det ikke er bra.

Som høygravid i sola anbefales det å ha en hvit t-skjorte e.l. over magen for å beskytte mot de varme solstrålene og ellers trekke tilbake i skyggen før du blir varm i toppen siden ungen blir varmere enn deg og bruker mye lenger tid på å komme ned i rett temperatur igjen enn deg.

Anonymous poster hash: 2d3c2...6c1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...