Gå til innhold

Trenger svar fort!! for stort inntak med mme :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ei venninne ringer meg, og er helt fra seg. Bf har gitt babyen på 4 mnd 300ml med mme, og han har latt babyen hylskrike i en halvtime med mage smerter. Han lar heller ikke min venninne få trøste babyen, fordi han SKAL sove nå!! Hun er livredd for at det kan være noe galt nå, siden babyen har spist så mye og ikke stopper og skrike!! Hva mener dere om dette??

Anonymous poster hash: 0b1a8...9c9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette høres jo ikke bra ut. Jeg tror ikke det er skadelig i seg sel å gi babyen mye mme. Den gulper vel opp det den ikke greier å fordøye... men, det som bekymrer meg er at far nekter mor å trøste en skrikende baby! Det høres slett ikke bra ut.

Anonymous poster hash: a6a26...654
Skrevet

Babyen har vel mageknip da, siden den har spist for mye. Det kommer vel snart en diger Gulp (forhåpentligvis over faren) hehe... Men det går bra og ikke noe å være hysterisk for.

Anonymous poster hash: d5b69...3bb

Skrevet

Noen tar jo mere enn andre da. Vil ikke si noen av delene, da jeg ikke brukte mme.

Jeg ga ungen til søstern mere enn det med morsmelk, det endte med at hun gråt, og dreit som en Gud etterpå ( må si jeg bare var 17 da)

Anonymous poster hash: c4dd4...f6c

Skrevet

Jeg har hatt flaskebarn og som diebarn som gulper de opp overskuddet. Men: Noen må ta babyen opp så den får rape og gulpe! Å ligge på rygg om det kommer en diger gulp kan ende svært dårlig :(

TA OPP BABYEN så den får rape, gulpe, trøst og kos!!

Anonymous poster hash: 9b752...8e3
Skrevet

Selve mengden er nok ikke så farlig. Enten kommer det en gulp av overflødig melk, og om han griner så er det kanskje mageknip. Babyen tar ikke skade av det..

Verre med en sinna pappa som nekter trøst og kos, og nekter mammaen å ta han opp.. Skrikekur på en 4mnd gammel baby er jo grusomt!!! Det har ingenting for seg i det hele tatt!!

Og for en tafatt mamma som ikke trosser pappaen da.. :s Ingen mann hadde noen gang nektet meg å trøste mitt barn!

Anonymous poster hash: a0a2d...730
Skrevet

Av alt det du skriv er nok matmengda den minste bekymringa. Eg synes det er meir bekymringsverdig at barnet ikkje får hjelp og trøst frå foreldra sine. Få venninna di til å ta til vettet, når ho let dette pågå er ho ikkje håret bedre enn far til barnet.

Skrevet

Hadde gitt en god f*** i hvor mye samboeren hadde nektet meg å trøste, hvis babyen er så opprørt at mor ringer rundt for å finne ut hva man skal gjøre så må det da være nok til at man driter i hva mannen mener og følger morsinnstinktet selv!

Anonymous poster hash: b072b...77a

Skrevet

Han har nettopp fått en kjempe gulp, stakkars liten :( Hun dyttet bort pappaen, og sa at dette var det dummeste han kunne gjort. Ser ut til at hun ikke ønsker og være sammen med han, når han kan gjøre noe sånt mot babyen. Hun hadde vært ute en tur, og det var når hun kom hjem at hun hørte babyen hylte som besatt :( Babyen var klissvåt av svette, fordi han hadde skreket så mye!! Den pappaen har jeg lite til overs for nå!!!!

Skrevet

Hæ, for en idiot. Nekte å ta opp en 4 mnd liten baby, er han ikke riktig bevart? Ring din veninne å be henne få seg noen skrupler!" Får ikke lov", verste jeg har hørt.

Skrevet

Nå skal jeg rope om barnevernet! Noen burde dumpe den dritten av mann...

Anonymous poster hash: c4f5f...0a3
Skrevet

Det var bra! Kjenner jeg blir forbanna! han der hadde jeg kasta på hue og rævva ut( som det sies her hehe)

Skrevet

Han har nettopp fått en kjempe gulp, stakkars liten :( Hun dyttet bort pappaen, og sa at dette var det dummeste han kunne gjort. Ser ut til at hun ikke ønsker og være sammen med han, når han kan gjøre noe sånt mot babyen. Hun hadde vært ute en tur, og det var når hun kom hjem at hun hørte babyen hylte som besatt :( Babyen var klissvåt av svette, fordi han hadde skreket så mye!! Den pappaen har jeg lite til overs for nå!!!!

Jeg håper hun fokuserer på at han bare lar han skrike, for melkemengden er ingenting å klikke for. Men å bare la babyen ligge å skrike derimot..........

Skrevet

Når har det blitt helt helvete hos dem, han prøvde igjen og sperre døra, og hun slo til han. Ble ble kjempe bråk. Nå har han ringt til politiet og de ringer nok barnevernet. Får helt vondt inne i meg og det kun fordi det er en liten baby i huset!!! Det går ikke an og oppføre seg sånn. Jeg får ikke dratt til dem heller for jeg har 3 små som sover. Føler meg helt hjelpesløs, skulle så gjerne bare hentet den lille!

Skrevet

Hehe hva? Han ringte politiet fordi hun var desperat etter å få trøste babyen sin? Tror ikke han for mye medhold fra politiet.

Skrevet

Seriøst??? Er dette helt seriøst??? Nei det har jeg litt vanskelig for å tro. Tipper du er en 15 år gammel jente.

Anonymous poster hash: b5708...59d

Skrevet

Når har det blitt helt helvete hos dem, han prøvde igjen og sperre døra, og hun slo til han. Ble ble kjempe bråk. Nå har han ringt til politiet og de ringer nok barnevernet. Får helt vondt inne i meg og det kun fordi det er en liten baby i huset!!! Det går ikke an og oppføre seg sånn. Jeg får ikke dratt til dem heller for jeg har 3 små som sover. Føler meg helt hjelpesløs, skulle så gjerne bare hentet den lille! Anonymous poster hash: 0b1a8...9c9

Slo hun ham??? Tror de trenger profesjonell hjelp begge to, like greit barnevernet blir koblet inn med en gang. At det går an! Stakkars baby :-(

Anonymous poster hash: cdbf1...925

Skrevet

Få opp barnet for rap, gulp.

Snodig, skulle sett den mannen som hindret meg i å løfte opp mitt eget barn!

Anonymous poster hash: 31ea8...77d

Skrevet

At jeg er 15 år, vettu jeg vil ha meg frabedt og bli kalt det. Så det er en så trist sak, og det stå er en liten baby det handler om.!! 

Skrevet

Litt skrivefeil, men regner med du forstå hva jeg mener!

Skrevet

Leser videre her så virker dette ikke helt reelt.

Hvorfor i dette kaoset ringer hun deg?

Og skulle det være reelt er det kanskje like greit at de blir sjekket litt da.....

Anonymous poster hash: 31ea8...77d

Skrevet

Seriøst??? Er dette helt seriøst??? Nei det har jeg litt vanskelig for å tro. Tipper du er en 15 år gammel jente.

Fordi ingen kan finne på å gjøre sånt? Må være fint å være så beskyttet fra alt det fæle...

Anonymous poster hash: 57497...3c3

Skrevet

Når har det blitt helt helvete hos dem, han prøvde igjen og sperre døra, og hun slo til han. Ble ble kjempe bråk. Nå har han ringt til politiet og de ringer nok barnevernet. Får helt vondt inne i meg og det kun fordi det er en liten baby i huset!!! Det går ikke an og oppføre seg sånn. Jeg får ikke dratt til dem heller for jeg har 3 små som sover. Føler meg helt hjelpesløs, skulle så gjerne bare hentet den lille! Anonymous poster hash: 0b1a8...9c9

Slo hun ham??? Tror de trenger profesjonell hjelp begge to, like greit barnevernet blir koblet inn med en gang. At det går an! Stakkars baby :-(

Anonymous poster hash: cdbf1...925

Han prøvde å sperre døren, så ikke hun kom inn til barnet? Si til henne at hun ber mannen ta en tur ut av huset NÅ og lar henne roe babyen. Du HI burde selv ringe politi om dette utarter mer, og vurdere å ringe barnevernet mandag.

Skrevet

Sorry men jeg har litt vanskelig for å tro på dette. Har du hørt noe mer eller?

Skrevet

19.56 ringer venninnen deg fordi babyen skriker som besatt og hun og samboer krangler. 20.09 er du blitt oppdatert på at babyen har gulpet.

Stakkars baby som har en mor som er ivrigere på å oppdatere venner enn å trøste babyen.

Dette må være tull.

Anonymous poster hash: eced5...e86

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...