Gå til innhold

Utflod

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere enn meg som plages av mye utflod? Syns det er spesielt ille om morgenen, og om jeg sitter lenge å så reiser meg så føler jeg noen ganger av det renner ut! Beklager de ekle detaljene her, he he.

Noen andre som har det på samme måte og blir det bare mer og mer?

:)

Anonymous poster hash: d4b72...583

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Usj, samme her!

Føler det har blitt litt mindre nå i uke 24/25 

Anonymous poster hash: 8f75d...7fd
Skrevet

Da håper jeg det blir bedre hos meg etterhvert også! :)

Skrevet

ja det renner her innimellom...nesten så jeg føler jeg tisser på meg :huh:

Skrevet

Samme her, er storforbruker av truseinnlegg. Føler det er jevnt over like mye, har hverken blitt mere eller mindre. Uke 30 nå. 

Anonymous poster hash: dd7d8...bfc
Skrevet

Huff, er ikke no ålret det der. Har alltid bare hatt vanlig ganske tyntflytende utflod men for noen dager siden oppdaget jeg en liten slimklump, er dette vanlig? Har ikke merket noe mer til det :)

Skrevet

Samme her, er storforbruker av truseinnlegg. Føler det er jevnt over like mye, har hverken blitt mere eller mindre. Uke 30 nå. 

Anonymous poster hash: dd7d8...bfc

Akkurat samme her.. trusinnlegg så det holder, går jo i ett ! og det verste er at det RENNER ut i tynn konsistens, så trusa i seg selv hadde aldri klart å fange opp dette =/

uke 24...

Sist jeg var gravid hadde jeg det på lik måte, og det ble dessverre ikke bedre etter svangerskapet. Måtte til slutt etter lang tid gå på antibiotika og alt for å få slutt på den dritten =/ hadde mye utflod så lenge, at det utvikla seg noe som ligna bakteriell vaginose etter hvert..

Skjer nok igjen , alt er likt ...sukk

Anonymous poster hash: a65b5...a10

Skrevet

Masse tynntflytande utflid, men og ein del slumklumpar......utflod veit eg er normalt, men er,redd desse klumpane...

Skrevet

Masse tynntflytande utflid, men og ein del slumklumpar......utflod veit eg er normalt, men er,redd desse klumpane...

Samme her! Alltid hatt mye tyntflytende utflod men nå har det vært slimete klumper to ganger, livredd for at det skal være slimproppen som går å så detter resten ut uten at det er noe galt med foster! Noen som vet om det er mulig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...