Gjest Leaf Skrevet 16. august 2013 #1 Skrevet 16. august 2013 Har tre barn, to av dem hadd ingen reaksjoner på tannfrembudd, de poppet frem en etter en uten problemer. Lurer da litt på nummer tre. Hun blir fire mnd straks. Sutrer og bærer seg. Sliter med å sove på natten og på dagen. Tygger på tutten, og klarer ikke helt å sutte som hun gjør til vanlig. Kan det være tannfrembrudd som plager henne? Hun fikk vaksine mandag som var, og ingen av de to andre har reagert på den. Men hun våknet opp med feber og utilpass tirsdag, nogenlunde fin form på onsdag, og i full sutreform i går(med feber, hoste, snørrete nese), hele natten og dagen i dag. Kan det være vaksinen som gjør dette? Da sistnevnte og førstnevnte? Har jo null erfaringer med reaksjoner fra begge hold...
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #3 Skrevet 16. august 2013 Jeg kan ikke si så mye om erfaringer... min er 5 mnd og har siklet i snart tre mnd. Mye sutring de siste dagene, så tror noe er på gang nå. Smører på sånn bedøvelsesmiddel noen ganger og da stopper sutringen med en gang.. Men sånn jeg har skjønt det er at det er typisk at tenner kommer hvis formen er dårlig. Altså hvis de har feber, så kommer visst tennene lettere igjennom. Så kan jo være hun har blitt litt syk av vaksinen og så kommer tennene nå oppå det hele nettopp fordi hun er syk.. Anonymous poster hash: 3859f...8c5
Gjest Leaf Skrevet 16. august 2013 #4 Skrevet 16. august 2013 Hun har siklet ekstremt de siste 2 ukene og hendene i minnen uten stopp. Kan være noe i det du sier ja. Er virkelig slitomt både for oss og henne.. Men din har ikke fått feber? Eller andre symptomer på at tenne kommer? Kan se at det er to hvite flekker i nedkjeven, så kanskje det er de som kommer. Gommen har flatet mer ut og, hvis du skjønner
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #5 Skrevet 16. august 2013 Nei ikke feber enda. Tror jeg skimter to hvite prikker og det føles ut som om det skal komme to hull i gommen..Hun blir nesten krakilsk dersom "Sophie the giraffe" er utenfor rekkevidde, tror denne hjelper veldig. Når jeg stryker fingeren over gommen hennes smiler hun av lykke og tilfredsstillelse.Litt komisk, vi skal ta vaksine på mandag, så kanskje vi da ender opp med samme greie som du nå går igjennom.. Gruer meg! hehe Anonymous poster hash: 3859f...8c5
Lykke X 4 Skrevet 16. august 2013 #6 Skrevet 16. august 2013 Kan være både vaksine og/eller tannfrembrudd. Unger er forskjelige, selv om vi får både tre og fire barn, så kan det komme overraskelser eller annet forløp enn hos søsken :-)
Gjest Leaf Skrevet 17. august 2013 #7 Skrevet 17. august 2013 Nei ikke feber enda. Tror jeg skimter to hvite prikker og det føles ut som om det skal komme to hull i gommen..Hun blir nesten krakilsk dersom "Sophie the giraffe" er utenfor rekkevidde, tror denne hjelper veldig. Når jeg stryker fingeren over gommen hennes smiler hun av lykke og tilfredsstillelse. Litt komisk, vi skal ta vaksine på mandag, så kanskje vi da ender opp med samme greie som du nå går igjennom.. Gruer meg! hehe Anonymous poster hash: 3859f...8c5 Huff, ja får håpe hun ikke reagerer på den! Lykke til
Gjest Leaf Skrevet 17. august 2013 #8 Skrevet 17. august 2013 Kan være både vaksine og/eller tannfrembrudd. Unger er forskjelige, selv om vi får både tre og fire barn, så kan det komme overraskelser eller annet forløp enn hos søsken :-) Ja overraskelser har det vært nok av Hun er i helt annen form i dag enn slik det har vært. Så kan nok være vaksinen som gjorde sitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå