Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #1 Skrevet 16. august 2013 Hallo?? Jeg har fått hemoride, typen kommer neste uke? Hva f.. gjør jeg?? Hjelp? Hvordan får jeg fjernet dette?? Anonymous poster hash: 01b94...f27
Von Hertelhofen Skrevet 16. august 2013 #2 Skrevet 16. august 2013 Dere får ha sex med lyset av, da.... Neida, fra spøk til alvor; det skal vel godt gjøres å få den bort. Du får legge en ispose på (med et håndkle rundt). Det både lindrer og kan gjøre den litt mindre. lykke til
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #3 Skrevet 16. august 2013 Kjøp Alcos Anal på apoteket. Det virker sammentrekkende på hemoroidene. Ellers kan det hjelpe å sette rumpa i kald vann, da kulde får blodårer også til å trekke seg sammen. Passe på normal avføring. Løs eller hard mage kan forverre det. Mosjon. Men hvis han ikke skal opp i rumpa, kan du vel strengt tatt ha sex med hemoroider også? ;-p Anonymous poster hash: 878ed...242
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #4 Skrevet 16. august 2013 Har hatt det i mange år. Også fjernet de etter første fødsel, men kom på nytt etter andre. har da sex uansett. Skulle det hindre ? Anonymous poster hash: a59f9...1d3
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #5 Skrevet 16. august 2013 Regner ikke med at du har fått Hemorider i fitta?må vel ikke bruke ræva til pulings vel din Jævla gris!!!! Anonymous poster hash: cce8f...c5d
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #6 Skrevet 16. august 2013 Regner ikke med at du har fått Hemorider i fitta?må vel ikke bruke ræva til pulings vel din Jævla gris!!!! Anonymous poster hash: cce8f...c5d Hva mener du? Har jeg sakt at den er der da?? Jeg har aldri hatt dette før, og viste ikke at det var det jeg hadde fått... Det er faktisk meget vondt og sår, den er utstående... Så nei, faktisk ikke! Anonymous poster hash: 01b94...f27
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #7 Skrevet 16. august 2013 Har hatt det i mange år. Også fjernet de etter første fødsel, men kom på nytt etter andre. har da sex uansett. Skulle det hindre ? Anonymous poster hash: a59f9...1d3 Nei, jeg vet ikke. Har aldri hatt dette før, er helt nytt. Trodde kanskje han merket det der nede jeg da, var bare det. Men ikke frekt ment ellers da! Den er en utstående hemoride, så da tenkte jeg kanskje at det ikke gikk. Men det er slik at de kommer tilbake igjen da?? Anonymous poster hash: 01b94...f27
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #8 Skrevet 16. august 2013 Kjøp Alcos Anal på apoteket. Det virker sammentrekkende på hemoroidene. Ellers kan det hjelpe å sette rumpa i kald vann, da kulde får blodårer også til å trekke seg sammen. Passe på normal avføring. Løs eller hard mage kan forverre det. Mosjon. Men hvis han ikke skal opp i rumpa, kan du vel strengt tatt ha sex med hemoroider også? ;-p Anonymous poster hash: 878ed...242 Hehe, nei skal ikke i rompa, men har ikke hatt dette før, så viste ikke at han kanskje ikke ville merke noe til dette. Men merket den etter treg mage, som du nevnte. Så sikkert derfor, jeg vet ikke. Takk for fin info Anonymous poster hash: 01b94...f27
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #9 Skrevet 16. august 2013 Dere får ha sex med lyset av, da.... Neida, fra spøk til alvor; det skal vel godt gjøres å få den bort. Du får legge en ispose på (med et håndkle rundt). Det både lindrer og kan gjøre den litt mindre. lykke til Hehe, takk! Men tror ikke jeg klarer det med ispose, det er så forferdelig vondt nå. Håper virkelig ikke dette varer lenge. Anonymous poster hash: 01b94...f27
Edelweis Skrevet 17. august 2013 #10 Skrevet 17. august 2013 Kjøp sceriprokt på apoteket og smør hver dag i eb uke. Problem solved.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2013 #11 Skrevet 17. august 2013 Kjøp sceriprokt på apoteket og smør hver dag i eb uke. Problem solved. Tusen takk! Anonymous poster hash: 01b94...f27
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå