Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #1 Skrevet 16. august 2013 Motforestillinger er hjertelig velkomne, da jeg vel har hengt meg opp i dette huset som er litt for dyrt for oss... men i akkurat det området vi ser etter hus i.. og... vel, jeg liker det! http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=41987694 Anonymous poster hash: 7e2dc...473
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #2 Skrevet 16. august 2013 Jeg blir nok ikke mye til hjelp, for jeg likte det kjempegodt! Nydelig! Anonymous poster hash: 9ea4e...2f5
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #3 Skrevet 16. august 2013 Lekkert! Bortsett fra badet, grusomme farger på flisene. Anonymous poster hash: 0a0d6...544
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #4 Skrevet 16. august 2013 Uff, ikke min stil, men hvis du liker det så... Var det ikke litt pompøst, på grensen til harry? Søyler og stæsj liksom. Bad og særlig kjøkken var lite pent, men soverommene var jo fine. Veldig billig for hus på den størrelsen da, hvis du vil bo såpass langt på "landet" er det jo supert. Her koster et lite rekkehus fra 60-tallet mer enn det digre huset på Sætre. Anonymous poster hash: f9945...95c
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #5 Skrevet 16. august 2013 Uff, ikke min stil, men hvis du liker det så... Var det ikke litt pompøst, på grensen til harry? Søyler og stæsj liksom. Bad og særlig kjøkken var lite pent, men soverommene var jo fine. Veldig billig for hus på den størrelsen da, hvis du vil bo såpass langt på "landet" er det jo supert. Her koster et lite rekkehus fra 60-tallet mer enn det digre huset på Sætre. Anonymous poster hash: f9945...95c Mannen min er nok enig med deg ) vi strever litt, for jeg liker den romantiske, litt storslåtte stilen, mens han er mer minimalistisk, og kunne tenkt seg et funkishus... noe jeg synes er så sjelløst som det kan få blitt.. Jeg er forresten enig i at badet er fælt.. og kjøkkenet ikke min smak, men jeg elsker uteområdet, og peisen på kjøkkenet, + planløsning osv.. Men, nei, det blir nok ikke dette huset.. :/ Hi Anonymous poster hash: 7e2dc...473
Gjest Gullguttene Skrevet 16. august 2013 #6 Skrevet 16. august 2013 Flott hus, ikke mye å sette fingeren på der. Men kjøkkenet var ikke så fint, badet var ikke per det heller og flisene i gangen var ikke topp. Men hadde ikke hatt noen problem med å bo der likevel.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #7 Skrevet 16. august 2013 For pompøst for meg. Både utvendig og innvendig. Liker det mer moderne og stilrent. Og for mye vedlikehold med hagen. Badet var stygt. Men ellers var det ok. Anonymous poster hash: e19f5...c82
Gjest Sekretøsa Skrevet 16. august 2013 #8 Skrevet 16. august 2013 Nydelig. Med unntak av kjøkken og bad, men skulle fint levd med det
Gjest LA8PV Skrevet 16. august 2013 #9 Skrevet 16. august 2013 Liker! Kjøkken og bad var jo ikke dagens standard, men det kan jo gjøres noe med på sikt. LIker også litt pompøse hus
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #12 Skrevet 16. august 2013 Liker ikke. Mye penger for et hus som ser bedre ut utvendig enn innvendig. Nei takk sier jeg. Anonymous poster hash: 6a837...309
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #13 Skrevet 16. august 2013 Oy, likte kjempegodt!!! Og den utsikten da, og uteplassen.. Hadde lett kjøpt det om jeg hadde penger, og ville bo i området. Anonymous poster hash: 369e7...2e6
håperpåvinterbarn Skrevet 16. august 2013 #14 Skrevet 16. august 2013 Veldig fint hus!! Vi er i feil bransje skjønner jeg, for vi vil aldri få råd til et slikt hus (til tross for at begge har mastergrad )!! Folk har mye penger altså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå