Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #1 Skrevet 16. august 2013 Og nå ble barnet vårt 4.år gammel, han stilte ikke opp i bursdag og har heller ikke fått gave... Han har aldri gitt barnet vårt noe gave?! Hva skal jeg gjøre?? Barnet vårt blir eldre og eldre, å jeg ønsker ikke lyve for barnet å si at "dette er en gave fra pappa"? Til nå har jeg aldri kjøpt noe gave til barnet fra barnefar... Takk på forhånd! Anonymous poster hash: fd28f...41a
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #2 Skrevet 16. august 2013 Vanskelig, men jeg tror ikke jeg hadde kjøpt gave i fars navn. Anonymous poster hash: 90e15...d36
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #3 Skrevet 16. august 2013 Vanskelig, men jeg tror ikke jeg hadde kjøpt gave i fars navn. Anonymous poster hash: 90e15...d36 Ja, jeg vet! Men han stiller ikke opp ellers heller, så vet ikke hva jeg skal gjøre fremover... Men takk! Anonymous poster hash: fd28f...41a
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #4 Skrevet 16. august 2013 Mine er større en din og har en far som ikke kjøper noe, ringer eller kommer på besøk. Han leker super pappa et par dager et par ganger i året resten hører og ser vi ikke noe til han. Jeg dekker ikke over, men jeg påpeker det ikke heller. Når største her dro fram at hun ikke hadde hørt noe fra pappa, måtte jeg si meg enig i det og jeg ikke visste hvorfor han ikke ringte eller sendte gave. Så dro jeg oppmerksomheten hennes over på alle de som faktisk har stilt opp. Dermed tok fokuset til på de tingene hun gledet seg over istedenfor sorgen over at far ikke stiller opp Anonymous poster hash: 56896...fb0
Poetika med K Skrevet 16. august 2013 #5 Skrevet 16. august 2013 Hvis far ikke er til stede ellers så vil barnet neppe forvente noen gave fra ham heller med mindre du fyrer oppunder. Bare la være å nevne gave fra pappa, så går dette helt fint. Det er DU som gnager på dette, ikke barnet ditt.
Kliko Skrevet 16. august 2013 #6 Skrevet 16. august 2013 Samme greia her. Aldri bursdag eller julegave. Jeg gjør som hun over her, er ærlig og siet jeg ikke vet hvorfor pappa ikke kjøper gave. Har i grunn inke noe annet svar. Fikk et leit spørsmål i sommer da bestekompisen skulle på ferie med pappaen sin og min snudde seg rundt og spurte hvorfor han ikke skulle på ferie med pappa.. fikk vondt langt inni hjerterota :/
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #7 Skrevet 16. august 2013 Hvis far ikke er til stede ellers så vil barnet neppe forvente noen gave fra ham heller med mindre du fyrer oppunder. Bare la være å nevne gave fra pappa, så går dette helt fint. Det er DU som gnager på dette, ikke barnet ditt. Har ikke nevnt noe til barnet i det hele tatt, har aldri gjort det heller... Er barnefar som forteller meg hver gang det er noe at han har kjøpt gave, og skal gi den eller sende den, men ser aldri noe til det! Slik har det vært siden før fødsel... Anonymous poster hash: fd28f...41a
Poetika med K Skrevet 16. august 2013 #8 Skrevet 16. august 2013 Hvis far ikke er til stede ellers så vil barnet neppe forvente noen gave fra ham heller med mindre du fyrer oppunder. Bare la være å nevne gave fra pappa, så går dette helt fint. Det er DU som gnager på dette, ikke barnet ditt. Har ikke nevnt noe til barnet i det hele tatt, har aldri gjort det heller... Er barnefar som forteller meg hver gang det er noe at han har kjøpt gave, og skal gi den eller sende den, men ser aldri noe til det! Slik har det vært siden før fødsel... Anonymous poster hash: fd28f...41a Da må du jo fortelle ham at han ikke trenger å snakke om gaver som aldri kommer. For en dust....
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #9 Skrevet 16. august 2013 Hvis far ikke er til stede ellers så vil barnet neppe forvente noen gave fra ham heller med mindre du fyrer oppunder. Bare la være å nevne gave fra pappa, så går dette helt fint. Det er DU som gnager på dette, ikke barnet ditt. Har ikke nevnt noe til barnet i det hele tatt, har aldri gjort det heller... Er barnefar som forteller meg hver gang det er noe at han har kjøpt gave, og skal gi den eller sende den, men ser aldri noe til det! Slik har det vært siden før fødsel... Anonymous poster hash: fd28f...41a Da må du jo fortelle ham at han ikke trenger å snakke om gaver som aldri kommer. For en dust.... Har sakt det flere ganger! Anonymous poster hash: fd28f...41a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå