Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #1 Skrevet 16. august 2013 Fikk en datter i mai, og siden jeg ammer henne så må jeg ha prevensjon som er ok med det. (Har fått tilbake mens) Har derfor tatt p-sprøyte. Litt over 14 dager etter at jeg tok denne sprøyten hadde vi sex uten annen beskyttelse. Og morgenen etter fikk jeg plutselig El-slim... Så ble litt nervøs for at den kanskje ikke virker som den skal... Noen som har erfaring med denne sprøyten, og har dere fått el-slim likevel? Om noen kan dele litt erfaringer rundt dette hadde jeg blitt veldig takknemlig. :-) Anonymous poster hash: a8967...167
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #2 Skrevet 16. august 2013 Det er ingenting som heter el-slim. Det er vanlig utflod som alle har. Spør legen din. Anonymous poster hash: d03a8...08c
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #3 Skrevet 16. august 2013 Det er ingenting som heter el-slim. Det er vanlig utflod som alle har. Spør legen din. Anonymous poster hash: d03a8...08c Mulig det, men om jeg ikke går på p-piller, så får jeg annen type utflod når jeg har eggløsning, da kommer det blankt slim som er litt slik trådaktig, (har ikke dette når jeg går på p-piller) kall det hva man vil, men jeg kaller det el-slim og det er den nok ganske mange andre som gjør også. Det var vel heller ikke spørsmål om hva dette slimet var for noe. HI Anonymous poster hash: a8967...167
Anonym bruker Skrevet 17. august 2013 #4 Skrevet 17. august 2013 *dytt.... :-) HI Anonymous poster hash: a8967...167
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå