L'attente Skrevet 16. august 2013 #1 Skrevet 16. august 2013 Vi har vært slitere i flere år nå, sammen har vi en datter fra før. Etter mye om og men fikk jeg vite at jeg hadde en medisinsk tilstand som gjorde at det muligens var en cyste som blokkerte systemet. Jeg er friskmeldt nå, og vi har gitt litt ekstra gass. Nå er jeg seks dager over tiden, og jeg har tatt to hjemmetester, begge var svakt positiv, men i dag hos legen tok jeg en ny og de sa den var negativ. Ingen tegn til menstuasjon, og brystene mine kjennes ut som de skal eksplodere. Så her sitter jeg og er like i villrede som jeg var i utgangspunktet. Er det noen som har fått feil resultat på graviditetstester før? Skal jeg stole på to svake positive hjemmetester eller skal jeg gå ut fra legens test? Jeg har fått en nervesykdom i hånden og burde ta ibux men jeg tør ikke før jeg er sikker på at dette er lost case!
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 18. august 2013 #2 Skrevet 18. august 2013 Be om hcg blodprøve hos legen. Prøv å ta en hjemmetest til først. Selvsagt kan den hos legen være defekt
L'attente Skrevet 18. august 2013 Forfatter #3 Skrevet 18. august 2013 Be om hcg blodprøve hos legen. Prøv å ta en hjemmetest til først. Selvsagt kan den hos legen være defekt Jeg tok en ny test i dag, den lyste positiv så nå kan jeg ta det helt piano, legetesten var feil og jeg skal bli mamma igjen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå