Gå til innhold

Hvor stor barnehageplass har dere til barna deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 50%, men kommer til å øke til 60%.

Anonymous poster hash: 5307e...c5f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har 100%, ho er der 6-7 timar dagleg.

Skrevet

Samme som stjerna :)

Skrevet

0 %

Anonymous poster hash: 6d020...4b4

Skrevet

har 100%. Er student og jobber turnus, så da kan jeg gi han fri enkelte dager, men vil gjerne bestemme hvilken dag selv og ikke binde meg til faste dager.

Anonymous poster hash: 083c0...22a
Skrevet

100%, men nå i starten er det 6 timer hver dag! 

Anonymous poster hash: 9021e...2cd
Skrevet

Alltid hatt 100% på gutta, men de har vært der ca 5,5 time, og hatt en del langhelger, minst 6 uker sommerferie. Veldig glad for at vi har muligheten til korte dager og mye fri :)

Skrevet

100 % barnehageplass og 100 % SFO plass, begge foreldre har 100 % jobb og barna er i barnehage/SFO fra ca. 7.30 - 16.00.

Dette er også hverdagen for mange, selv om svarene over tilsier noe annet.

Mine barn har det for øvrig storfint i barnehagen og SFO.

Anonymous poster hash: 49b86...576
Skrevet

60% og helst dager på 6 timer. Har vært d helt siden starten. Fungerer veldig godt:)

Anonymous poster hash: 3c6d8...be9

Skrevet

100 %, både jeg og mannen jobber fullt. Blir som regel mellom 6 og 8 timers barnehagedag.

Anonymous poster hash: a66ea...6f9
Skrevet

100%, han er der i 7 timer sånn ca.

Anonymous poster hash: 139f1...f48

Skrevet

Begge barna har 100% plass. Bruker 3-5 dager i uka mellom 4-7 timer. Alt ettersom hva som passer med jobb og skole.

Anonymous poster hash: f6fbd...772

Skrevet (endret)

Har 100% plass til 2-åringen og har ham der fra kl 09-15 daglig, er hjemme i permisjon med baby nr 2 :) Prøvde å ha begge hjemme en dag i uka men da 2-åringen krever masse liv, leven og aktivitet til enhver tid og babyen mye ro og fred (2-åringen vekket babyen konstant slik at babyen ble overtrøtt og bare gråt), så ble det en dårlig løsning for alle. Men nå koser vi oss :) Når både barnefar og jeg går tilbake i jobb vil begge barna ha 100 % plass men kommer til å være hjemme med meg hver onsdag (jeg skal jobbe 80 % frem til yngstemann er tre år).

Endret av Madolyn
Skrevet

100%

Anonymous poster hash: 56853...f50
Skrevet

0% nå, men har søkt 50%. Mulig vi bare får 30-40%. Styrer skulle regne litt på hva de hadde ledig. Han er 2.5 og blir storebror i mars. :)

Skrevet

betaler for fulltid, men bruker vel bare 40% foreløpig

Anonymous poster hash: b9455...39f
Skrevet

Har 80 % plass til barna mine, de er nå 3 og 5 år gamle. En fridag midt i uka, og ca 6 timers dager resten av uka.

Anonymous poster hash: 2dcb6...185
Skrevet

han hadde 60 % i fjor, fra 1 aug nå gikk han opp til 100% men har kun brukt 60% hittil.

Skrevet

Har 100 %, hun er der ca 6-7 timer daglig og så har hun fridager innimellom om jeg er i form nok til det :) 

Skrevet

100%,men jeg jobber turnus så sønnen min har korte dager innimellom og fridager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...