Gå til innhold

super raske hjerteslag hos foster

Anbefalte innlegg

Brukte angelsounden min idag for å lytte og syns da at det dunka enda fortere enn det det har gjort tidligere! Er 13+6. Kan dette være skadelig? Hadde ikke gjort noe stressende før jeg lytta eller noe.

Var på ul for en uke siden og alt så fint ut, og fosteret var veldig aktivt. Noen som vet om dette kan være negativt? Kan jeg ha stresset fosteret med lyttingen?

Sikkert dumme spørsmål, men blir veldig bekymret over den minste ting!

Anonymous poster hash: a1183...108

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144072859-super-raske-hjerteslag-hos-foster/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor raske er " super raske" ?

Min viser ikke hvor fort det slår.. Jeg tenker at alt er normalt, og at det bare hørtes veldig fort og det er det jo også. Mener også å ha lest at det er høyere tidlig i svangerskapet enn når man kommer rund oul tid.

Du har nok ikke stresset det med lyttingen men mors stress kan stresse babyen. Så hvis du roer deg ned gjør baby også :) hvis du er redd er det ikke verre en å kontakte legen :)

Anonymous poster hash: 610a1...3c4

Litt vanskelig å si siden jeg ikke har en sånn som måler. Syns bare at det slo en del fortere nå enn vanlig. Syns det et litt flaut å ringe legen hvis det ikke er noe å bekymre seg for, hehe :)

Men skal vel kanskje mye til for at det slår så fort at det blir farlig?

Hmm. Kanskje jeg bare tenker for mye :)

Annonse

Prøvde å telle nå men syns det var vanskelig siden lyden på slagene gikk litt opp og ned. Kom frem til ca 160 slag i minuttet (pluss/minus 10 slag), men syns absolutt at det slo fortere istad. Kanskje den lille bare hadde en aktiv periode?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...