Gå til innhold

marmorert hud på baby, farlig??

Anbefalte innlegg

vet ikke om man kan kalle det marmorert, men 1 åringen har vært sånn siden fødselen, man kan bare se det i dagslys ved vinduet, da er det små svak røde skjolder/prikker på hele kroppen hennes..

når jeg søker på marmorert hud på Google, så virker det ikke positivt :/

noen med kunnskap eller erfaring om dette??

Anonymous poster hash: 4a7a6...8e3
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144072856-marmorert-hud-p%C3%A5-baby-farlig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ville tatt en tur til legen.

Anonymous poster hash: 642e2...2d6

snakket med helsesøster om det for noen måneder siden, men hun reagerte ikke på det.. skal snakke med legen til uken, men ville bare ha noen trøstede ord, så jeg ikke går hele helgen og tenker på det..

hi

på babyer er det et sunnhets tegn, ihvertfall det jeg lærte på nyfødt intensiven. er du veldig bekymret kan du vell ringe legevakten og spørre dem? regner med de vil gi deg beskjed dersom de mener en lege bør se på barnet!

Anonymous poster hash: e395a...d92

på babyer er det et sunnhets tegn, ihvertfall det jeg lærte på nyfødt intensiven. er du veldig bekymret kan du vell ringe legevakten og spørre dem? regner med de vil gi deg beskjed dersom de mener en lege bør se på barnet!

Anonymous poster hash: e395a...d92

Trenger vel ikke bruke legevakta til det når det har vært sånn 1 år?? Ærlig talt. Bruk legevakta til det den er for.

Anonymous poster hash: 62153...d6b

Ville tatt en tur til legen.

snakket med helsesøster om det for noen måneder siden, men hun reagerte ikke på det.. skal snakke med legen til uken, men ville bare ha noen trøstede ord, så jeg ikke går hele helgen og tenker på det..

hi

Det trenger ikke være noe, og det kan være farlig. All den tid barnet har vært sånn lenge ville jeg ikke stresset, men hørt med legen når du skal dit. J

Annonse

Det er ikke farlig. Datteren min var akkurat slik fra fødselen til nå, tok kontakt med lege med engang å de sa at det var helt normalt.

Skal sies at jeg også hadde sjoldete hud når jeg var liten.

Anonymous poster hash: 9e2b4...5b2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...