Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #1 Skrevet 16. august 2013 Er så lei av å bruke spaghettisaus. Og tips til andre ting jeg kan putte oppi. Liker egentlig å ha litt sjampinjong oppi, men gubben haaater sopp:( Anonymous poster hash: 38e33...65b
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #2 Skrevet 16. august 2013 Sånn hvit Lasagne-saus, Bechamel(?) eller pastasaus med ost. Yummi! Anonymous poster hash: e4b42...870
Rivjernet Skrevet 16. august 2013 #3 Skrevet 16. august 2013 Ostesaus. Evt kan du røre sammen tomatpure,creme fraiche og salt/pepper..
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #4 Skrevet 16. august 2013 lager alltid hvit saus fra bunn av : smør, mel, buljongvann og melk. Salt og pepper.. lager litt mye Rører inn 3-4 stivpiska eggehviter forsiktig, blander i makaroni og evt pølser.. barna elsker det =) ost og oregano på toppen så gratineres det i ovnen! Anonymous poster hash: 6baef...c7b
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #5 Skrevet 16. august 2013 hvit saus!! Anonymous poster hash: b6faa...23b
Light of my life Skrevet 16. august 2013 #6 Skrevet 16. august 2013 Hvordan saus?? Makaroni/pølsegrateng?? Er det menneskemat??
Gjest Skofantomet Skrevet 16. august 2013 #7 Skrevet 16. august 2013 Hvordan saus?? Makaroni/pølsegrateng?? Er det menneskemat?? Føles det bra?
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #8 Skrevet 16. august 2013 Makaronny, uff nei. Her går det i beintråkka joika. Hahahahahahahaha. Men tilbake til ?. Ostesaus er digg på den. Anonymous poster hash: 26d93...f03
det er berre mordi Skrevet 16. august 2013 #9 Skrevet 16. august 2013 Bruker vanleg kvitsaus. (Smør, mjøl, mjølk, karri og muskat). Har høyrt om at folk har ei ss med tomatpure og oppi, men det får du berre prøve ut:)
Syngensang Skrevet 16. august 2013 #12 Skrevet 16. august 2013 Det lagde eg og i dag, eg lagde kvit saus med karri, salt, pepar og soltørka tomat i tilegg til løk, pølse, blomkål og makaroni. Ville hatt i oregano og, men det var tomt. Fekk ikkje nokon klager ;-)
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #13 Skrevet 16. august 2013 Takk for mange svar:) burde nok skrevet i hi at gubben også hater hvit saus:/ prøvd det før men det var ikke populært. Jeg syns jo selv det er kjempegodt:)) Hi Anonymous poster hash: 38e33...65b
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #14 Skrevet 16. august 2013 Hvordan saus?? Makaroni/pølsegrateng?? Er det menneskemat?? Æsj du blir jo bare verre og verre for hvert innlegg du skriver jo! Anonymous poster hash: 38e33...65b
Fruen i huset Skrevet 16. august 2013 #15 Skrevet 16. august 2013 Jeg pleier å bruke creme fraiche. Elsker pølsegrateng ;-)
Light of my life Skrevet 16. august 2013 #16 Skrevet 16. august 2013 Hvordan saus?? Makaroni/pølsegrateng?? Er det menneskemat?? Æsj du blir jo bare verre og verre for hvert innlegg du skriver jo! Anonymous poster hash: 38e33...65b Å nei nå ble jeg lei meg *gråter*
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #17 Skrevet 16. august 2013 Hvordan saus?? Makaroni/pølsegrateng?? Er det menneskemat?? Æsj du blir jo bare verre og verre for hvert innlegg du skriver jo! Anonymous poster hash: 38e33...65b Å nei nå ble jeg lei meg *gråter* Ta deg noe fittegrateng, du... Anonymous poster hash: c2866...a83
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #18 Skrevet 16. august 2013 Hvordan saus?? Makaroni/pølsegrateng?? Er det menneskemat?? Æsj du blir jo bare verre og verre for hvert innlegg du skriver jo! Anonymous poster hash: 38e33...65b Å nei nå ble jeg lei meg *gråter* Nei egentlig tror jeg du ble ganske fornøyd! Du jobber jo ganske hardt for å bli lagt merke til her inne så. Skriker ut om du har blitt en veteran enda. Gjør det du kan for å skrive surmaga drittsvar, i håp om å bli populær her inne! Like rævva til å diskutere hver gang, så lenge du får spredt gallen din virker du fornøyd så.. Nei huff, de falske tårene dine kan du ta med deg i en annen tråd! Anonymous poster hash: 38e33...65b
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #19 Skrevet 16. august 2013 Pasta carbonara saus! Anonymous poster hash: a48fd...49e
Light of my life Skrevet 16. august 2013 #20 Skrevet 16. august 2013 Hvordan saus??Makaroni/pølsegrateng?? Er det menneskemat?? Æsj du blir jo bare verre og verre for hvert innlegg du skriver jo!Anonymous poster hash: 38e33...65b Å nei nå ble jeg lei meg *gråter* Nei egentlig tror jeg du ble ganske fornøyd! Du jobber jo ganske hardt for å bli lagt merke til her inne så. Skriker ut om du har blitt en veteran enda. Gjør det du kan for å skrive surmaga drittsvar, i håp om å bli populær her inne! Like rævva til å diskutere hver gang, så lenge du får spredt gallen din virker du fornøyd så.. Nei huff, de falske tårene dine kan du ta med deg i en annen tråd! Anonymous poster hash: 38e33...65b [/ Whatever, fei for din egen dør kjære
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #21 Skrevet 16. august 2013 Hvordan saus??Makaroni/pølsegrateng?? Er det menneskemat?? Æsj du blir jo bare verre og verre for hvert innlegg du skriver jo!Anonymous poster hash: 38e33...65b Å nei nå ble jeg lei meg *gråter* Nei egentlig tror jeg du ble ganske fornøyd! Du jobber jo ganske hardt for å bli lagt merke til her inne så. Skriker ut om du har blitt en veteran enda. Gjør det du kan for å skrive surmaga drittsvar, i håp om å bli populær her inne! Like rævva til å diskutere hver gang, så lenge du får spredt gallen din virker du fornøyd så.. Nei huff, de falske tårene dine kan du ta med deg i en annen tråd! Anonymous poster hash: 38e33...65b [/ Whatever, fei for din egen dør kjære Haha og det kom fra rett kjeft? Anonymous poster hash: 38e33...65b
Light of my life Skrevet 16. august 2013 #22 Skrevet 16. august 2013 Hvordan saus??Makaroni/pølsegrateng?? Er det menneskemat?? Æsj du blir jo bare verre og verre for hvert innlegg du skriver jo!Anonymous poster hash: 38e33...65b Å nei nå ble jeg lei meg *gråter* Nei egentlig tror jeg du ble ganske fornøyd! Du jobber jo ganske hardt for å bli lagt merke til her inne så. Skriker ut om du har blitt en veteran enda. Gjør det du kan for å skrive surmaga drittsvar, i håp om å bli populær her inne! Like rævva til å diskutere hver gang, så lenge du får spredt gallen din virker du fornøyd så.. Nei huff, de falske tårene dine kan du ta med deg i en annen tråd! Anonymous poster hash: 38e33...65b [/ Whatever, fei for din egen dør kjære Haha og det kom fra rett kjeft? Anonymous poster hash: 38e33...65b Hårsår much??
Dorrimor ♂♂ Skrevet 16. august 2013 #23 Skrevet 16. august 2013 Kjøp frossen spinat (en pk 450g), tin den og ha den i sammen med pølse, lettkokte gulrøtter, pølse, makaroni og kjøttdeig/karbonadedeig+ hvit saus og masse krydder!! Nam nam!!
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #24 Skrevet 16. august 2013 Hvordan saus??Makaroni/pølsegrateng?? Er det menneskemat?? Æsj du blir jo bare verre og verre for hvert innlegg du skriver jo!Anonymous poster hash: 38e33...65b Å nei nå ble jeg lei meg *gråter* Nei egentlig tror jeg du ble ganske fornøyd! Du jobber jo ganske hardt for å bli lagt merke til her inne så. Skriker ut om du har blitt en veteran enda. Gjør det du kan for å skrive surmaga drittsvar, i håp om å bli populær her inne! Like rævva til å diskutere hver gang, så lenge du får spredt gallen din virker du fornøyd så.. Nei huff, de falske tårene dine kan du ta med deg i en annen tråd! Anonymous poster hash: 38e33...65b [/ Whatever, fei for din egen dør kjære Haha og det kom fra rett kjeft?Anonymous poster hash: 38e33...65b Hårsår much?? Hehe pleier ikke være det gitt, men sånn helt seriøst er det du som må lære deg å feie for egen dør! Jeg, og kun jeg feier min egen dør, og det har jeg prøvd å fortelle deg en gang før når du prøvde å feie døra mi da å!! Anonymous poster hash: 38e33...65b
Von Hertelhofen Skrevet 16. august 2013 #25 Skrevet 16. august 2013 Hvordan saus?? Makaroni/pølsegrateng?? Er det menneskemat?? Æsj du blir jo bare verre og verre for hvert innlegg du skriver jo! Anonymous poster hash: 38e33...65b Å nei nå ble jeg lei meg *gråter* Ta deg noe fittegrateng, du... Anonymous poster hash: c2866...a83 Den satt! (not) Hahaha, tragisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå