Gå til innhold

Høy hcg tidlig = tvillinger??

Puella

Anbefalte innlegg

Jeg hadde EL rundt 4. August og positiv EL test 2. August. Fikk svak positiv billigstrips 7 dpo og igår 11. Dpo tok jeg en CB digital som viste gravid 2-3. Ikm er egentlig mandag 19.08. Er det da stor sjanse for at jeg kan ha tvillinger ettersom hcg kom så tidlig og erså høy bare 11 dpo at cbd viser at jeg er en uke lengre på vei?? Noen som har erfrart noe lignende? Idag er jeg bare 3+5.

Fortsetter under...

Svarer her jeg selv om jeg ikke bærer tvillinger (som jeg vet om)

Du har tydelig høy hcg så er jo en sannsynlighet. Bestill time hos legen for en hcg stigning:) jeg tok på tirsdag, var da 4+4 og hadde hcg på 2025 noe som også er litt høyt. Tok ny i går som jeg får svar på til uka:) er bare en blodprøve. Lykke til!

Ja .. Du produserer i så fall hcg tidlig :-).. Min hcg ble målt tett i løpet av 2,5 uker .. Og den økte helt greit, og var ikke særlig høy ... Men det viste seg å være tvillinger allikevel .. Så veldig vanskelig å avgjøre ut i fra hcg :-)

Med førstemann fikk jeg ikke positiv test før jeg var 8 uker, og den var svaaak. Nå testet jeg på ikm dagen, og den var sterkere enn med førstemann som da var 4 uker. Var samme CB testen. Har tatt pergo så det øker jo litt på muligheten til tvillinger, skal på ul i morgen. Ble litt nervøs når dere skriver om hcg, hehe...

Annonse

Rasekatten-kor langt er du på vei? Eg var på ul 6+2 og dei såg 2. Eine hadde sterk hjertelyd, den andre var såvidt det var hjertelyd (alltså såvidt ein kunne sjå det med ul). Men der er fortsatt 2 no når eg er nesten 14 veker.....lykke til!

Min regning 7+2, men legen mente 6+2-3... Blir bare nervøs nå, og ikke av og vite...

Hei .. På min første ultralyd ved 6+1 ble det bare sett et foster .. Ved 8 + 0 var det to ... Dessverre er det bare for deg å vente til neste ultralyd :-)... Ønsker du deg tvillinger ?

Hei. Skal på 3D 27 sep. Også ble det satt opp kontroll igjen 1 okt for og se. Kan ikke si jeg ønsker tvillinger, for vi har ei fra før, og vi har hatt mye utfordringer med henne, at hun har sluttet og puste og mye ut og inn av sykehuset. Så har vært mye til og fra med en til. Men kommer det 2 nå, så gjør det det, så må bare ta det derfra. Hvor langt er du på vei nå?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...