Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #1 Skrevet 16. august 2013 Jeg og mannen har vært sammen i ca 8 år og har ett barn på 6 år sammen. Vi har slitt endel med parforholdet og mye av det skyldes nok dårlig kommunikasjon. Jeg har tidligere forsøkt å snakke med mannen og foreslått parterapi, men han har ikke vært særlig interessert i det. Det siste året har jeg vel egentlig resignert og vi har levd sammen, men kjørt vårt eget løp (kun samarbeidet om barnet). Jeg har siden nyttår tenkt at jeg ville ut av forholdet, men ikke klart pga dårlig samvittighet overfor barnet. For noen uker siden snudde mannen om og sier at han er redd for å miste meg, at han vil at vi skal finne tilbake som kjærester igjen. Han har åpnet seg mye og snakket om ting han ikke har klart å snakke om tidligere, ift følelser osv. Vil at vi skal sitte sammen i sofaen, holde rundt hverandre når vi skal sove og generelt gjøre mer ting sammen. Det er jo dette jeg egentlig trodde jeg ønsket meg, men jeg klarer ikke gjengjelde følelsene. Vet ikke hva jeg skal svare når han spør om mine følelser og føler meg helt kvalt når vi nå skal sitte tett sammen i sofaen eller ligge på armen før vi sovner. Noen som har hatt det sånn og funnet ut av det? Eller noen som har noen tanker/ innspill å komme med? Anonymous poster hash: 5b6f2...f1f
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 16. august 2013 #2 Skrevet 16. august 2013 synes at tiden definitivt er inne for å oppsøke hjelp. Det trenger ikke å være for sent, men dere trenger all hjelp dere kan få.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #3 Skrevet 16. august 2013 Kan virke som han har merket endringer i dine følselser imot han og nå prøver å "holde på deg"! Det samme skjedde med meg og eksen, følelsene mine visnet sakte, men sikkert etter 2 år der jeg ikke ble satt pris på og behandlet dårlig. Tilslutt var de bare borte og aldri sett mer til de.. Håper dere klarer å finne tilbake til hverandre <3 Ikke gi opp før ALT er prøvd! Anonymous poster hash: e0712...1a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå