Gå til innhold

Er dette greit?? (Sameie)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi bor i andre etasje i en blokk, selveier, og har balkong med to stolper som går til balkongen over.

I morges våknet jeg av at det stod en mann på balkongen vår?! Fikk helt sjokk og torte ikke å gjøre noe, så at han prøvde å se inn, men det går ikke an å se så mye inn, bare ut (når det er lyst ute.)

Da han var borte, sjekket jeg balkongen og han har flyttet rundt på et par ting, pluss at ene stolpen er malt??

Han har altså flyttet rundt på tingene våre, malt en stolpe og klatret opp med stige (!), alt dette uten at vi har fått noe som helst beskjed. Aner ikke hvem han var og syns dette var ekkelt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var ikke forsøk på innbrudd da siden han prøvde å se inn i leiligheten? Muligens om det var noen hjemme først?

Uansett ikke greit om det ikke er varslet arbeid på terassen!

Anonymous poster hash: e9cf4...353
Skrevet

Det var ikke forsøk på innbrudd da siden han prøvde å se inn i leiligheten? Muligens om det var noen hjemme først?

Uansett ikke greit om det ikke er varslet arbeid på terassen!

Anonymous poster hash: e9cf4...353

Nei jeg tror egentlig ikke det siden ene stolpen er malt. I så fall en snill tyv da :o Er jo forsåvidt greit at den er malt, men eg er enig med deg i at dette er fryktelig spesielt når vi ikke har fått noe som helst beskjed. Han kunne jo ha ringt på og gått gjennom til balkongen på den måten.

Er jeg hysterisk om jeg tar dette opp med styret?

Skrevet

Du er ikke hysterisk om du tar dette opp med styret. Styret skal jo informere om evt arbeid. Hvis dette ikke er godkjent av styret så må de uansett høre om det.

Skrevet

Jeg jobber som forretningsfører for sameier, og dette er noe som skal være tatt opp på årsmøte, eller i styremøte. Dersom alle seksjonene skal få utført arbeider må dere bli opplyst om dette. Og dersom dette medfører store endringer i budsjett er det noe som skal taes opp på årsmøtet. Var du på årsmøtet? Uansett skal du ha fått en protokoll, les denne og evt snakk med styret om det dersom du ikke finner noe vedtak der.

Skrevet

Da vi bodde i leilighet i 5 etg våknet jeg en dag av en mann som kikket inn vinduet til soverommet vårt! De drev visst å satte opp noen stillaser... Skal si jeg fikk god fart inn på badet gitt..,

Anonymous poster hash: 6ea0f...a6b

Skrevet

Jeg jobber som forretningsfører for sameier, og dette er noe som skal være tatt opp på årsmøte, eller i styremøte. Dersom alle seksjonene skal få utført arbeider må dere bli opplyst om dette. Og dersom dette medfører store endringer i budsjett er det noe som skal taes opp på årsmøtet. Var du på årsmøtet? Uansett skal du ha fått en protokoll, les denne og evt snakk med styret om det dersom du ikke finner noe vedtak der.

Har ikke blitt innkalt til årsmøte og ikke mottatt noe protokoll. Syns dette var ekkelt og merkelig. Må gjerne ta en prat med styret og høre om dette er standard prosedyre.

Skrevet

Da vi bodde i leilighet i 5 etg våknet jeg en dag av en mann som kikket inn vinduet til soverommet vårt! De drev visst å satte opp noen stillaser... Skal si jeg fikk god fart inn på badet gitt..,

Anonymous poster hash: 6ea0f...a6b

Å huff så ekkelt :o Mange rare folk rundtom tydeligvis.

Skrevet

Du er ikke hysterisk om du tar dette opp med styret. Styret skal jo informere om evt arbeid. Hvis dette ikke er godkjent av styret så må de uansett høre om det.

Ja, blir nødt for å ta en prat med dem. Sant som du sier at de må jo nesten få vite om det om de ikke vet. Og er de klar over det, er det jo åpenbar svikt i kommunikasjonen et sted.

Skrevet

Jøss, dette er rart. Det skal jo alltid holdes årsmøte på våren i forbindelse med regnskap/revisjon... Da ville jeg kontaktet styret umiddelbart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...