Gå til innhold

Hvor mange pushups klarer du å ta?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er så feit å lat, så det gidder jeg ikke prøve engang. Klarer sikkert ikke én eneste én uten å kollapse.

Anonymous poster hash: 2ee19...ab5

Skrevet (endret)

Jeg klarer ingen. Har innimellom fått til en eller to, men ikke flere. Enda jeg var aktiv håndballspiller med knallsterke armer og brystmuskler klarte jeg det ikke, og fysioterapeuten sa at kroppen var "feil" bygget, sånn at det ikke gikk, pluss en skade i en av de øverste ryggvirvlene. (Jada, det høres ut som noe jeg finner på, I know)

Hangups derimot er jeg bedre til. Klarer vel maks ti nå, siden jeg er veldig utrent, men så snart jeg er skadefri skal det skjerpes! ;)

Anonymous poster hash: 354db...43f

hehe, regner med du mener pullups, evt chinups. Hangups betyr å være opphengt i noe :P

Du er dessuten ikke veldig utrent om du klarer 10 av dem, det er nemlig en ganske krevende øvelse, som til og med proffer må trene seg frem til å klare sin første av.

Endret av den perfekte mor
Skrevet

5.. også ble jeg sprut rød i trynet og fikk hjertebank.. hoho.. må begynne å trene snart kanskje ;)

Anonymous poster hash: b8195...e75
Skrevet

34 er d meste.Før klarte jeg ikke en så det kommer seg!

Skrevet

150 kanskje.

vedder mYE på at du "jukser", ikke gjennomfører de riktig.

Jeg har gått befalsskole og de beste jentene i kullet mitt klarte et par og 20, og de var STERKE i armene.. fort gjort å bøye både rumpe, pupper og ben så det blir helt feil

Anonymous poster hash: eb459...b24

Jeg er toppidrettsutøver i kampsport og trener 25-30 timer i uken så tror ikke det. Jeg tar og 90 kg i benkpress.

Skrevet

Forresten trenger ikke Lille krøll å være jente heller!

Takk for at du ser muligheter og ikke bare er negativ :) men jeg er jente.

Skrevet

Hi hi, synes det er så bra at flere faktisk testet ut hvor mange de klarer:-) bra jobba jenter!

Anonymous poster hash: 5d8fc...aa7

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Hehe ja noen må jo gjøre det :P

Har du forresten noe peiling på kampsport for barn?

Skrevet

Ja jeg har selv vært trener for min egen kampsport for barn helt ned til 2 år. Det er nesten bare turn da men de lærer disiplin, samhandling og å beherske kroppen sin. Alle foreldre er kjempefornøyd og ungene elsker det. Anbefaler det på det sterkeste :)

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Ja jeg har selv vært trener for min egen kampsport for barn helt ned til 2 år. Det er nesten bare turn da men de lærer disiplin, samhandling og å beherske kroppen sin. Alle foreldre er kjempefornøyd og ungene elsker det. Anbefaler det på det sterkeste :)

Høres bra ut! Jeg har en litt vilter treåring,.som er veldig «guttete» hvis du skjønner. Vi tenkte å la ham begynne med jiu jitsu for barn. Men jeg har vært bekymret for at han skal bli «verre»...mer vilter og kanskje ikke skjønne forskjell på trening og virkelighet. Selv om jeg vet at de jo legger det på små barns nivå.

Skrevet

Min erfaring er at de blir litt mindre viltre siden mange kampsporter legger stor vekt på å lære de verdiene før de lærer seg å "slåss". Tror han kommer kose seg gløgg ihjel :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...