Gå til innhold

Leve på 1000 hver uke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er alenemor og har det trangt økonomisk. Baby er 4 mnd, ammer og får grøt.

Har alt av utstyr og arver mye klær - MEN er det mulig å leve på 1000 i uke til mat og bleier etc.

Har ikke bil. Kom gjerne med tips! Vil spare også.

Anonymous poster hash: a000e...915

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har alt av utstyr og arver mye klær - MEN er det mulig å leve på 1000 i uke til mat og bleier etc.

Det skal være fullt mulig ja. :) Jeg har en 7 åring og vi lever på 2000 pr. mnd. :)

Skrevet

2000,- i mnd? Roser deg for at du får det til!

Skrevet

Det skal være fullt mulig ja. :) Jeg har en 7 åring og vi lever på 2000 pr. mnd. :)

Liker

Anonym bruker

i dag, 12:53

Skrevet

Jeg er alenemor og klarer å leve på 800 kr i uka. har da to-tre hundre kr extra til helgekos eller ukesparing om vi tar en rolig helg. :-) null prob :-D

Anonymous poster hash: c682d...831

Skrevet

Trikset er å skrive ned middagsliste for hele mnd., deretter skrive ned alt man trenger til alle middager og beregne hvor mye brød, melk annen drikke man trenger. Vi har gjerne det samme to dager på rad og det blir det besparelser av. :)

Jeg handler alt som handles kan på en gang, og handler etter melk og andre produkter som ikke står seg så lenge og ikke kan fryses senere i mnd etterhvert som det blir tomt. 

Skriv ned det som skal handles på ei liste og handle bare det som står på listen, ikke noe annet. Jeg pleier å lønne meg selv med en sjokkis eller brus etter handlingen, det funker. :)

Skrevet

Kjøp brød, skjær de opp i butikken og fordel i brødposer slik at du bare tar opp det du spiser.

Se etter gode tilbud og handle feks pølser på tilbud. Skrell poteter, kålrabi, gulrøtter og purre. Kok opp i ei stor gryte og tilsett pølsene. Vi liker det nesten som stappe! Fordel i brødposer når det er kaldt og frys ned. Bare å varme i steikeovnen med folie over og du har god lapskaus! En får utnyttet grønnsakene uten å kaste noe.

Lag andre ting og til frysa. Se etter måneder et 10 kronerstilbud!

Ta ut kontanter, fordel i ulike konvolutter og bruk kun disse istedenfor kort!

Anonymous poster hash: 19d20...15d

Skrevet

Vi er to voksne og en baby, lever vel for ca 3000 i mnd. Storhandler i sverige, sånn at vi bare må fylle på med bleier, brød, melk og grønnsaker i løpet av mnd. Lager middagslister for en hel mnd av gangen. Kjøp ting på tilbud. 

Anonymous poster hash: 608ef...e26

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...