Gå til innhold

Hvilken stilling er best om en vil bli gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvilken stilling som er best for å lykkes å bli gravid, dersom det har noe å si? Andre tips? Er det slik at en bør ha pute under rompa osv..?;)

Anonymous poster hash: a82e7...5e6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Signerer denne ;)

Anonymous poster hash: f0b25...84d

Skrevet

jeg også!! håper dere som er gravide eller har vært det kan svare :)

Anonymous poster hash: 4416e...7fc
Gjest Anybody
Skrevet

Tror det lureste er å ha sex med penetrering, så hjelper det jo på om mannen spruter i deg vaginalt..

Ellers har stilling lite å si.. Jeg ble gravid da jeg satt på topp, så det funker uansett ;)

Skrevet

Tror det lureste er å ha sex med penetrering, så hjelper det jo på om mannen spruter i deg vaginalt..

Ellers har stilling lite å si.. Jeg ble gravid da jeg satt på topp, så det funker uansett ;)

Du har virkelig skjønt det!  Og vi som trodde oralsex var "the way to go!" 

Skrevet

Jeg tror faktisk doggy style er best. Det er vel selve ur-stillingen, den mest naturlige, og der mannens I passer best inn i kvinnens o.

Gå for den!

;)

Anonymous poster hash: b4d34...193
Skrevet

Ble selv gravid begge ganger med meg på topp. Men det er fordi det er den eneste stillingen mannen klarer å få utløsning i  :o

Anonymous poster hash: eeb93...086
Skrevet

Stillingen har ingenting å si. Det aller viktigste er at du er avslappet!

I nesten ett år prøvde jeg alt som går an å prøve av stillinger og kjerringråd, ingenting hjalp.

Så ga jeg opp og sluttet å prøve.. Og vips så ble jeg gravid ved neste eggløsning :)

Gjest Gullguttene
Skrevet

Du har virkelig skjønt det! Og vi som trodde oralsex var "the way to go!"

Joda, bare pass på å svelge absolutt alt. Sæden finner veien vettu!

Skrevet

Det viktigeste er vel at sæd får tilgang til egg. Da er det penis i vagina som teller, ikke hvilken stilling akten utføres i  :D

Skrevet

Jeg mener å huske en mer eller mindre (antagligvis mindre) seriøs artikkel om at sjansen var større for å bli gravid om en fikk orgasme. Så da vet du vel selv best hvilke stilling som funker ;)

Skrevet

Det med orgasme greiene stemmer for så vidt, men det er siden du faktisk er avslappet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...