Gå til innhold

Hvorfor vil DU har store pupper?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har naturlig str D.

Og jeg synst det er helt forferdelig når jeg skal trene, og helt forferdelig om sommeren  vist det er varmt ute, svetter jo like mye mellom puppene som andre plasser.

Skulle ønske noen kunne byttet pupp med meg :)

Anonymous poster hash: 44059...006
Videoannonse
Annonse
Gjest Hyacinth Bouquet
Skrevet

Har str F og bytter gjerne til en B-cup any day

Skrevet

Jeg har små pupper og har egentlig aldri drømt om store. De passer til koppen min, har fin fasong og er faste (for alderen) og er praktiske når jeg trener osv.

Syntes nesten jeg så harry ut da jeg ammet og de ble kjempesvære (for å være mine).

Jge vet at mange menn liker store pupper best, men OK, da får de mennene finne seg noen andre damer. Har uansett en veldig fin rumpe, he he, så den kan jo veie opp for de små puppene. ;)

Anonymous poster hash: 4b8ad...b6f
Skrevet

Tror det er en ungdomsgreie som henger igjen når man ønsker å ha store bryst (over D str). Man blir jo påvirket av media og mote, og store bryst er visst sexy... Men de av oss som har naturlig store bryst vil nok helst ha mindre rett og slett fordi naturlig store bryst er tungt å bære... Men så sies det at silikonbryst er så faste at de ikke føles for store på tross av store str...

Jeg vil ihvertfall ikke ha større bryst, men kan mer enn gjerne ha fastere! Tunge bryst er PYTON!!

Skrevet

Jeg har små pupper og har egentlig aldri drømt om store. De passer til koppen min, har fin fasong og er faste (for alderen) og er praktiske når jeg trener osv.

Syntes nesten jeg så harry ut da jeg ammet og de ble kjempesvære (for å være mine).

Jge vet at mange menn liker store pupper best, men OK, da får de mennene finne seg noen andre damer. Har uansett en veldig fin rumpe, he he, så den kan jo veie opp for de små puppene. ;)

Jge mente at de passer til K

Skrevet

Jge mente at de passer til K

...til KROPPEN, ikke koppen - beklager mye feil og tull.

Skrevet

Enda en fantastisk tråd på BIM!  :blink:

Anonymous poster hash: 848fc...d07
Skrevet

Enda en fantastisk tråd på BIM!  :blink:

Anonymous poster hash: 848fc...d07

Herregud, hva ER det lov å diskutere nå for tiden da? Tydeligvis ikke dette, og om man spør om tips og råd ang baby og barn får man til svar "Du er en selvstendig kvinne som klarer å ta egne valg, tenk selv!" Herlighet. Det nye på BIM. 

Anonymous poster hash: 6ea1f...68a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...