Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #1 Skrevet 16. august 2013 Det lukter ikke noe godt hjemme hos oss, synes jeg. Vet ikke helt hva det kommer av, men inntil jeg finner årsaken, har noen gode råd til meg? Det må lukte friskt og naturlig, jeg liker ikke syntetiske lukter man kjøper i butikken. Duftlys kan gå an, men har dere noen andre råd? Anonymous poster hash: 72bed...d4c
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #2 Skrevet 16. august 2013 Om gardinene har hengt en stund kan det være lukt i dem. Vask tepper ol med en del skyllemiddel med frisk god lukt Anonymous poster hash: 18b6f...5a9
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #3 Skrevet 16. august 2013 vask med en dæsk salmiakk og grønnsåpe. Lukter sterkt ed en gang etter en stund bare rent Anonymous poster hash: 53679...071
tustemor Skrevet 16. august 2013 #4 Skrevet 16. august 2013 Sett på nytt sengetøy, vask det.gamle i velduftende skyllemiddel. Sjekk om det ligger surt/skittent tøy rundt om. Støvsug og vask over gulvene m velduftende vaskemiddel. Tøm søpla og vask søppelspannet. Kast alt av.gammel mat. Sjekk plantene og lukt om jorda lukter mugg/surt. Bak brød eller kanelsnurrer. DA bør det lukte nydelig når du er ferdig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå