Gå til innhold

kabeltrommel som bord.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Det har jeg ! Inne som kjøkkenbord. Jobba mye med det og fått på glassplate på toppen. Fått mye skryt for det altså :))

Synes ikke mitt bord kan sammenlignes med pallesofa og bord ihverfall ! På terrassen ubehandlet så kanskje ja ...

Uansett synes jeg man skal gå for det man selv synes er fint og ikke bry seg om hva andre mener :))

Annonse

Dere som sier at sånne bord, skilt og bokstaver er helt ut - hvor har dere det fra?

Jeg var senest i går rundt på forskjellige interiørbutikker, både små uavhengige og store kjedebutikker og 90 % av alle varene kan gå under betegnelsen shabby chic.

Så helt ute kan det vel ikke være så lenge butikkene bugner av det?

Og om det er ut, hva er da det nye som kommer? Har ikke sett antydning til skifte noe sted jeg.

Anonymous poster hash: e6704...86b

Grusomt. Er så LEI Wallsricketickers, englevinger, små metallskilt, hvit dilldall, søte møstertapeter, hjørneskap med hønsenetting i døren, knaggrekker hvor nusselige hjerter er hengt opp og stylet lysfat.

Jeg mener å se et skifte i litt mørkere, tyngre stil. Noe stramt, klassisk og stilrent blandet med industriell stil. PÅ TIDE!

Anonymous poster hash: 2bcce...216

• 1 måned senere...
Gjest <3Barn&Engler<3

Prøver å få tak i en til verandaen her, men den blir ikke type "shabby" hvit med skrift osv. gitt ;)

Hvor vidt det er "in" eller ikke gir jeg noe f'n i, så lenge JEG liker det, og samboeren ikke hater det, så kommer det i hus, her er det VI som bor, ikke interiør ekspertene ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...