Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #1 Skrevet 16. august 2013 Jeg merker at jeg tenker mer og mer på dette.. Anonymous poster hash: 53998...265
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #2 Skrevet 16. august 2013 Man blir gravlagt eller kremert. That's it. Anonymous poster hash: 6a421...493
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #3 Skrevet 16. august 2013 Av jord er du kommet, til jord skal du bli... Lyset slokkes, kroppen råtner, og vi blir til jord igjen. Så enkelt som det, vi blir rett og slett borte. Anonymous poster hash: c7329...58a
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #4 Skrevet 16. august 2013 Resten av verden ruller avgårde som før. Anonymous poster hash: ae662...d81
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #5 Skrevet 16. august 2013 Jeg tror du blir "hjelper" til noen i familien som er igjen på jorda. Og den som står deg nær kommer "ned" for og hente deg. VIst det ikke er noe etter dette livet, hvorfor, hm la oss ta Lisa Williams, hvordan klarer da hun å snakke med dei døde, og fortelle i detaljer hvordan den personen var, døde og slike ting til familen som lure ? Hvordan kan f,ek jeg se att jeg har en person i huset mitt som går opp trappa, og holder seg i gangen? Jeg tror vi er igjen her på jorda, som hjelpere rett og slett Og som Lisa Williams sa engang, Tar du livet ditt, må du leve opp igjen med samme problemer. Anonymous poster hash: 08d62...f43
Fruen i huset Skrevet 16. august 2013 #6 Skrevet 16. august 2013 Jeg tror på bibelens ord om en himmel for de som følger etter Jesus. <3 Tror det ble en forunderlig, vakker opplevelse der alle spørsmål man hadde om livet blir besvart og episoder som har skjedd gir mening. Også tror jeg at ett blikk på Jesus er verdt all lidelse her på jorden :-)
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #8 Skrevet 16. august 2013 Tror kroppen råtner og sjelen går et annet sted til noe som er utenfor vår fatteevne. Anonymous poster hash: 6c69d...76e
B-real Skrevet 16. august 2013 #10 Skrevet 16. august 2013 Når jeg dør, skal jeg komme hit og spøke for dere
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #13 Skrevet 16. august 2013 Jeg håper å bli god kompost for noen nydelige rosebusker! Men det spørs om rosebuskene tåler det, så mye amalgam som jeg har i tenna... Anonymous poster hash: c6a7f...a2b
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #14 Skrevet 16. august 2013 Jeg tror du blir "hjelper" til noen i familien som er igjen på jorda. Og den som står deg nær kommer "ned" for og hente deg. VIst det ikke er noe etter dette livet, hvorfor, hm la oss ta Lisa Williams, hvordan klarer da hun å snakke med dei døde, og fortelle i detaljer hvordan den personen var, døde og slike ting til familen som lure ? Hvordan kan f,ek jeg se att jeg har en person i huset mitt som går opp trappa, og holder seg i gangen? Jeg tror vi er igjen her på jorda, som hjelpere rett og slett Og som Lisa Williams sa engang, Tar du livet ditt, må du leve opp igjen med samme problemer. Anonymous poster hash: 08d62...f43 Man er fri til å tro hva man vil, men litt sunn skepsis er nok på sin plass her. Anonymous poster hash: ae662...d81
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #15 Skrevet 16. august 2013 Jeg var VELDIG skeptisk til alt overtroisk før, frem til vi kjøpte ett hus som hadde "noen" som bodde der.. Så nå vet jeg at det fins mer enn vi forstår. Men, jeg tror vel kanskje at hvis man er "ferdig" på jorda så skjer det ikke noe mer, men hvis man ikke klarer å finne fred, så blir man gående igjen.. Anonymous poster hash: 4550b...8c9
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #16 Skrevet 16. august 2013 Jeg tror at det er mer mellom himmel og jord enn det vi tror, men samtidig vet jeg ikke hva jeg vil tro ang døden og det som skjer etter. På en måte håper jeg at jeg dør, begraves, råtnes og blir til jord. Men på en annen måte håper jeg at jeg "blir igjen" og kan "hjelpe". Men tror også som ei over her sier, at man kanskje blir gående igjen om man ikke finner roen eller er klar for å dø. Spørs hvor full av faenskap man er Anonymous poster hash: 55b7b...566
MammantilNurket Skrevet 16. august 2013 #17 Skrevet 16. august 2013 (endret) Fint lite. Det Luten sa, men med mark. Endret 16. august 2013 av MammantilNurket
Gjest sug lut Skrevet 16. august 2013 #18 Skrevet 16. august 2013 Fint lite. Det Luten sa, men med mark. Droppa marken for å framstå som mindre gory og mer eiegod. LIker dessuten ikke mark-biten, skal ergo kremeres. Men ja, det Mammantilnurket sa.
MammantilNurket Skrevet 16. august 2013 #19 Skrevet 16. august 2013 Fint lite.Det Luten sa, men med mark. Droppa marken for å framstå som mindre gory og mer eiegod. LIker dessuten ikke mark-biten, skal ergo kremeres. Men ja, det Mammantilnurket sa.Jeg skrev faktisk et veldig fint dikt om likmark da jeg var 17 år. Det heter "Likmark" og er slik ... *kremter for effekten sin skyld* De kommer inn i liket og spiser deg så opp. Så blir liket borte og det er ganske topp. Likmark - de er hvite, og dét er liker òg, når de spiser på hodet, kommer de inn til "det grå". Likmark synes lik er digg, men det synes ikke vi - i hvertfall hvis man ikke liker nekrofili.
Gjest sug lut Skrevet 16. august 2013 #20 Skrevet 16. august 2013 Fint lite.Det Luten sa, men med mark.Droppa marken for å framstå som mindre gory og mer eiegod. LIker dessuten ikke mark-biten, skal ergo kremeres. Men ja, det Mammantilnurket sa.Jeg skrev faktisk et veldig fint dikt om likmark da jeg var 17 år. Det heter "Likmark" og er slik ... *kremter for effekten sin skyld* De kommer inn i liket og spiser deg så opp. Så blir liket borte og det er ganske topp. Likmark - de er hvite, og dét er liker òg, når de spiser på hodet, kommer de inn til "det grå". Likmark synes lik er digg, men det synes ikke vi - i hvertfall hvis man ikke liker nekrofili. Et sentrallyrisk verk av beste skuffe. Jeg ser for meg at din neste adresse blir Grotten.
MammantilNurket Skrevet 16. august 2013 #21 Skrevet 16. august 2013 Fint lite.Det Luten sa, men med mark.Droppa marken for å framstå som mindre gory og mer eiegod. LIker dessuten ikke mark-biten, skal ergo kremeres. Men ja, det Mammantilnurket sa.Jeg skrev faktisk et veldig fint dikt om likmark da jeg var 17 år. Det heter "Likmark" og er slik ... *kremter for effekten sin skyld* De kommer inn i liket og spiser deg så opp. Så blir liket borte og det er ganske topp. Likmark - de er hvite, og dét er liker òg, når de spiser på hodet, kommer de inn til "det grå". Likmark synes lik er digg, men det synes ikke vi - i hvertfall hvis man ikke liker nekrofili. Et sentrallyrisk verk av beste skuffe. Jeg ser for meg at din neste adresse blir Grotten. Takk, takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå