Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #1 Skrevet 16. august 2013 Jeg er gravid i uke 29 og har de siste dagene hatt litt blod på papiret. Er ikke sånn at det havner i trusa, kun litt spor når jeg da tørker meg. Blir jo litt bekymret da. Fikk beskjed i uke 12 at jeg hadde en polypp på livmorhalsen og den sa gyn da at kunne blø lett. Men jeg har ikke blødd noe før nå i uke 29. Både min jordmor og min gyn har stengt idag så får ikke ringt de heller :/ Er forresten mye liv i magen. Hva ville dere gjort? Anonymous poster hash: eb5cc...02f
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #2 Skrevet 16. august 2013 har det samme... er i uke 24 i morra, så litt kortere.. Men jeg har blødd i uke 10, 15 og 17 uten at de har funnet noen "forklaring" på det.. Føler ikke for å ringe å "mase" om det igjen, lei av å ikke bli tatt seriøst.. de finner jo ikke ut av det uansett. har i tillegg hatt mensmurringer når jeg har blødd, men baby har hatt d fint og ikke funne noen årsak,. De siste dagene har jeg hatt det samme, og har kjent liv.. men mye mindre liv enn jeg er vant til, selv om jeg kjenner iv hver dag så må jeg som regel oppsøke sparkene, og de er svakere.. mulig bare den ligger en annen vei el. men rart det i 3-4 dager.. Vet ikke selv om jeg skal ringe føden, men tenker vel de kommer til å spørre om jeg ikke blør mer så får jeg ringe tilbake hvis det blir mer blødn eller smerter.. og spør de om jeg kjenner liv så ja, hvis jeg venter lenge og dytter og dulter så kjenner jeg jo liv.. Si fra hva du gjør:) Anonymous poster hash: c2923...02e
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #3 Skrevet 16. august 2013 Blør du hele tida? Eller bare en eller noen ganger på papiret i løpet av dagen? HI Anonymous poster hash: eb5cc...02f
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #4 Skrevet 16. august 2013 det er ikke hver dag, litt brunaktig på søndag (på papiret på do), ikke noe mandag. Helt rødt i do på tirs og på papiret, små blødninger frem til ettermiddagen (som regel bare når jeg tørker meg), så ikke noe onsdag. brun utflod igjen i går, ikke noe i dag... Holder på sånn! har fått vite de andre gangene at det ikke er mye.. -hva med deg? Anonymous poster hash: c2923...02e
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #5 Skrevet 16. august 2013 Har bare rødt spor når jeg tørker meg, spesielt de gangene det er endel utflod. Kanskje 1-2 ganger om dagen, men igår var det ingenting i det hele tatt. Blir jo nervøs da .. som jeg skjønner du blir og, Men er vel bedre å ringe en gang for mye enn for lite. Jeg prøvde jo å ringe jordmor og gynekologen min, men sitter litt lenger inne å skulle ringe til føden kjenner jeg. HI Anonymous poster hash: eb5cc...02f
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #6 Skrevet 16. august 2013 det høres ut som at det du har er veldig lite ift meg... de andre gangene tidligere har jeg ringt legen. Var hos gynekolog (men fikk ikke time før etter bldøningene var opphørt så han fant ikke noe). Første gang det skjedde var jeg på legevakta/gyn på sykehuset, da også med mer blod enn du har nå og hadde skikkelig murringer. Men da var også alt OK. Så du kan jo si, jeg føler vel også at terskelen er ganske høy for meg å ringe legen for å få det undersøkt siden dette har skjedd før, man blir jo like bekymra men... Føden har jeg aldri ringt, selv om blødninger så sent i svangerskapet egentlig skal sjekkes opp? men aner ikke hvordan jeg skal forholde meg, om dette er noe jeg skal ringe for hver gang det skjer. Er jo en stund siden sist nå men.. når en i tillegg kjenner liv ! Kanskje noe du kan ringe føden å i hvertfall spørre om er normalt ? Jeg har kontroll hos legen neste uke, skal i alle fall nevne det da... igjen... de sier jo ikke noe, og gjør jo ikke noe med det, så.. vanskelig det der ! Anonymous poster hash: c2923...02e
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #7 Skrevet 16. august 2013 Kanskje du burde ringe føden ettersom du blør mer enn meg? De burde vel sjekke at morkake er ok og sånne ting? Håper alt er i orden for deg. Jeg kjenner masse liv nå når jeg skriver dette, så vet jo at baby har det bra. Var og på UL dagen før blødningene startet, og da var jo alt ok. HI Anonymous poster hash: eb5cc...02f
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #8 Skrevet 16. august 2013 men i forhold til det jeg har blødd før , dette er ikke mer, og de gangene har det ikke vært "mye"... Hmm jeg ser hvordan det utvikler seg, men jeg drøyer nok litt.. kjenner liv jeg også.. er bare litt mindre enn vanlig.. men er fortsatt bare i uke 24 så kan ikke forvente å kjenne liv hele tida heller kanskje.. lykke til til deg =) Anonymous poster hash: c2923...02e
<3 2G <3 Skrevet 16. august 2013 #9 Skrevet 16. august 2013 Synes begge skal ringe føden. Heller en gang for mye!
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #10 Skrevet 16. august 2013 Ring føden og hør med dem du. Lykke til:-) Anonymous poster hash: d98a3...976
Mrs.PIN Skrevet 16. august 2013 #11 Skrevet 16. august 2013 Jeg hadde begynnende morkakeløsning med nr 1. Da var det ingen tvil, jeg blødde mye og dro rett inn på sykehuset. Denne gangen har jeg hatt som du forklarer. Ringte sykehuset og de ba meg ta på bind. Om det da ikke kom noe annet enn når jeg tørket meg (altså ikke noe i bindet) er det antageligvis bare fordi man får mer blod der nede og det er vanlig at man f.eks får små rift sa jordmor til meg. Hun sa også at det var helt ufarlig;) nå har jeg hatt det 3-4 ganger. Synes det er like ekkelt hver gang, men jeg har slått meg til ro med det jordmor sa:) Hun sa også at dersom det kom blod i bindet etter ca en halvtime skulle jeg ringe igjen, så jeg følger med hver gang det skjer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå