Gå til innhold

Sex..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har altid vært en person som nyter sex og vil ha det ofte, gjerne hver dag.

I staret hadde vi det flere ganger i uken, nå etter 1,5 år viser han lite interesse for fysisk kontakt og tar knapt i meg med mindre han vil ha sex. Som oftest skjer det 1-2 ganger pr mnd og da i senga på morgenen, på kvelden er han så sliter og orker ikke..  Barna våkner etterhvert og de kommer gjerne inn et par ganger mens vi holder på, men de er så store at de stort sett går å kler seg og leker en stund..

I starten etter at han mistet interessen, tok jeg initiativ rett som det var men følte meg avvist, orker ikke, passer ikke nå, prioritere andre ting...osv. Så nå tar jeg aldri initiativ lengre, jeg har egentlig ikke lyst lengre heller. Når han en sjelden gang tar initiativet så blir jeg med på det men jeg er ikke med i hodet hvis dere skjønner. Akten er kjedelig og jeg nyter det ikke som før. Han hverken sier noe fra eller til..og vi har ikke vært flinke til å snakke om dette. Han sier bare at hadde vi hatt bedre tid så skulle vi gjort noe sammen ol, at det blir bedre om et års tid når det ikke er så travelt..

Jeg er ikke så sikker på om det kommer til å hjelpe oss, et år til med disse begredelige og livløse forholdet er ikke en drømmesituasjon akkurat..jeg ønsker meg litt lidenskap i hverdagen! En som viser at han synes jeg er flott og som vil ha meg! Mannen min er flott og kjekk som bare det, men hva hjelper det når han ikke vil jeg skal berøre han..?

Hilsen frustrert

Anonymous poster hash: 03714...4de

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...