Gå til innhold

Opp eller ned i størrelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når dere kjøper ullundertøy til barna som har litt "annen" størrelsebetegnelse enn man vanligvis bruker- går dere da opp eller ned i størrelse? Tenker på Janus ullundertøy til barn. Eks hvis man bruker str 104 til vanlig kan man velge mellom str 100 og 110 hos Janus. Skal kjøpe i gaver, og blir ikke mulig å bytte det.

Anonymous poster hash: 10c9e...b23

Videoannonse
Annonse
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Da går jeg alltid opp. Det som er for stort kan man alltids få brukt for litt senere, det som er for lite blir aldri passe igjen ;)

Skrevet

Takk for svar :-) hva med om de bruker str 110-116, går man da ned til str 110 eller helt opp til 120? HI

Skrevet

Takk for svar :-) hva med om de bruker str 110-116, går man da ned til str 110 eller helt opp til 120? HI

Eller om man står midt imellom som 128/134 er det da ok å gå ned til 130 eller risikerer man at de er for lite? Er det bedre å da gå helt opp til 140?

Skrevet

Mål med det andre i butikken, så ser du hva du burde velge hvis du står helt i stå :)

Disse str er jo litt anderledes, så en 100,tilsvarer ofte en 104 :) men som de andre sier, bedre med litt stort enn med noe som er for lite.... :)

Skrevet

Mye bedre å gå opp i størrelse. En ting som er sikkert er at barna vokser...

Anonymous poster hash: c0778...1d4
Skrevet

Jeg ville gått opp, helt klart. Ulltøy er litt mer fleksibelt enn bomull også, så det er ikke så farlig om tøyet er litt stort.

Skrevet

Når dere kjøper ullundertøy til barna som har litt "annen" størrelsebetegnelse enn man vanligvis bruker- går dere da opp eller ned i størrelse? Tenker på Janus ullundertøy til barn. Eks hvis man bruker str 104 til vanlig kan man velge mellom str 100 og 110 hos Janus. Skal kjøpe i gaver, og blir ikke mulig å bytte det.

Hva tror du selv, trådstarter? Hva er vanligst: 

1. Barna vokser

eller

2. Barna krymper

Dersom 1 ville jeg gått opp i størrelse !

Anonymous poster hash: 2da4f...2a3

Skrevet

Når dere kjøper ullundertøy til barna som har litt "annen" størrelsebetegnelse enn man vanligvis bruker- går dere da opp eller ned i størrelse? Tenker på Janus ullundertøy til barn. Eks hvis man bruker str 104 til vanlig kan man velge mellom str 100 og 110 hos Janus. Skal kjøpe i gaver, og blir ikke mulig å bytte det.Anonymous poster hash: 10c9e...b23

Hva tror du selv, trådstarter? Hva er vanligst: 1. Barna vokser eller2. Barna krymper Dersom 1 ville jeg gått opp i størrelse ! Anonymous poster hash: 2da4f...2a3

Si meg- er det sånn du snakker til barna dine og vennene dine også, når de spør om noe?

Skrevet

Når dere kjøper ullundertøy til barna som har litt "annen" størrelsebetegnelse enn man vanligvis bruker- går dere da opp eller ned i størrelse? Tenker på Janus ullundertøy til barn. Eks hvis man bruker str 104 til vanlig kan man velge mellom str 100 og 110 hos Janus. Skal kjøpe i gaver, og blir ikke mulig å bytte det.Anonymous poster hash: 10c9e...b23

Hva tror du selv, trådstarter? Hva er vanligst: 1. Barna vokser eller2. Barna krymper Dersom 1 ville jeg gått opp i størrelse ! Anonymous poster hash: 2da4f...2a3

Si meg- er det sånn du snakker til barna dine og vennene dine også, når de spør om noe?

Nei, hverken barna mine eller vennene mine er så hjernedøde at de spør om noe så dumt!

Skrevet

Si meg- er det sånn du snakker til barna dine og vennene dine også, når de spør om noe?Anonymous poster hash: 10c9e...b23

Nei, hverken barna mine eller vennene mine er så hjernedøde at de spør om noe så dumt! Anonymous poster hash: 2da4f...2a3

Haha så morsom du er. Du har vel verken venninner eller barn (ser du tilhører bim).

Skrevet

Janus ull er litt stort i str, men ikke Playground-serien, den er mer som den str det er merket som, og ikke like fleksibelt som resten sv Janus-ullen.

Skrevet

Si meg- er det sånn du snakker til barna dine og vennene dine også, når de spør om noe?Anonymous poster hash: 10c9e...b23
Nei, hverken barna mine eller vennene mine er så hjernedøde at de spør om noe så dumt! Anonymous poster hash: 2da4f...2a3

Haha så morsom du er. Du har vel verken venninner eller barn (ser du tilhører bim).

Hva får deg til å si det?

Jeg har begge deler, uten at det har noe å si.

Da man står i en så vanskelig situasjon som det HI gjør er det vel fint å lære seg en teknikk man kan bruke for å komme frem til en logisk løsning, er det ikke?

Sånn sett har jeg vært snillere enn dere andre som bare gir henne et svar uten å lære henne noe som helst!

Skrevet

Tusen takk for alle svar :-) (unntatt anonym 2da4f...2a3)

Skrevet

Tusen takk for alle svar :-) (unntatt anonym 2da4f...2a3)

Unntatt mitt svar? Om du er helt ærlig med deg selv sp er det kun jeg som har hjulpet deg GJENNOM problemstillingen, alle de andre har bare gitt deg svaret!

Tenk alt du kan bruke den metoden jeg nå har lært deg til! Kanskje du neste gang kan klare å finne ut av ting helt på egen hånd, som en voksen!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...