Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #1 Skrevet 16. august 2013 I sommer fikk ikke barna frokost i barnehagen som de pleier( i 5 uker), men hadde med matpakke + lunsj to dager og alle fruktmåltidene. Likevel må vi betale fult kostpenger, er ikke det litt i overkant mye da? Nå fra høsten av skal de ha med frokost hver dag og lunsj to dager i uken, i barnahagen får de lunsj 3 dager og fruktmåltid. Altså gått fra 8 frokost/lunsj måltider i uka til 3 måltider + frukt hver dag, betaler det samme, synes dere det blir rett? Anonymous poster hash: 1193e...46a
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #2 Skrevet 16. august 2013 Det eneste jeg kan tenke meg er grunnen, er at prisen for mat i løpet av ett år blir delt på tolv for å gjøre det enkelt. Der jeg jobbet før var juli betalingsfri måned for både mat og opphold. Da hadde barna med seg all mat selv og fikk drikke i bhg. Anonymous poster hash: 43f0f...a3a
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #3 Skrevet 16. august 2013 Dere hadde en betalingsfri mnd og betalte da ikke for mat den mnd. Ellers vil jeg si det kommer an på hva dere har betalt for all den maten til nå og om det da detter de faktiske kostnadene. Du skriver ikke noe om hva dere betaler. Anonymous poster hash: 3c4c6...a06
GeeGee Skrevet 16. august 2013 #4 Skrevet 16. august 2013 Tja, hvor mye betaler dere i kostpenger da? Vi sender med matpakke til frokost, så får de lunsj og et fruktmåltid i bhg. Kostpenger er 300 kr, tror jeg.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #5 Skrevet 16. august 2013 Matprisene har vel gått opp da... Anonymous poster hash: 43f0f...a3a
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #6 Skrevet 16. august 2013 Vi betaler 200 kr, et varmmåltid per mnd. Ikke så lenge siden vi byttet barnahage og da fikk vi mye mer igjen for pengene, varmmåltid minst en gang i uka, frokost hver dag og lunsj 3 ganger i uka + frukt.. Anonymous poster hash: 1193e...46a
Caprica Skrevet 16. august 2013 #7 Skrevet 16. august 2013 Hos oss får barna alle måltider i bhg, selv når det er betalingsfri måned. Syns dere bør, om ikke klage, så hvertfall spørre hva som er greia!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå