Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #1 Skrevet 16. august 2013 Skal i praksis i forbindelse med studiet til uka, men har imidlertid mistet praksisplassen min.. Nå synes jeg skolen bruker litt lang tid på å finne ny, i tillegg til at jeg nylig fikk vite at man faktisk kan finne en selv også. Trenger derfor litt tips, har allerede snakket med krisesenter og vpp; men der var det ikke muligheter da de allerede hadde fullt opp med studenter. Anonymous poster hash: 4b0c3...e17
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #2 Skrevet 16. august 2013 Asylmottak? Voksenopplæringssenter? Politiet? Voldtektsmottak? Anonymous poster hash: 3be79...afe
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #3 Skrevet 16. august 2013 Jeg er sosionom og jobber i friomsorgen (kriminalomsorgen i frihet). Absolutt et sted å anbefale for studenter. Får innsikt i mange aspekter av en sosionoms jobb på en plass...Kriminalomsorg, politi, samarbeid med nav, rusomsorg, psykiatri, samtale osv. Ellers kan også sykehus være fint:) Anonymous poster hash: 1cef7...4ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå