Gå til innhold

Da har jeg stemt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg stemmer alltid på valgdagen. Det er noe med den følelsen jeg får når jeg stemmer på valgdagen, føler meg stolt som er norsk og privilegert fordi jeg får lov til å stemme, i mange land er det desverre ikke slik..

Enig i det, er utrolig mye finere stemning enn i ei brakke - men tenkte at det viktigste er å få gjort det, tenk om vi fikk inn de feile og jeg ikke hadde stemt fordi jeg hadde brukket håret eller forstua magen eller noe...
Tror jeg har tilgode å se noen som har forstuet magen, hehe.

Men så klart det viktigste er å stemme:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forresten jeg kjørte igjennom valgomaten i BT, og den hadde morsom sånn demografistatistikk på slutten. Du kunne se på hvilke lønnsgrupper med hvilket bosted som stemte hva. Damer i småplasser stemmer ikke FrP, men det gjør mannen.. morsomt å leke med. 

Gjest Patetica
Skrevet

Valgomatene forteller meg at jeg bør stemme enten Rødt eller MDG.

Noen sier Rødt først med MDG på solid andreplass, mens andre bare bytter om de to.

Nederst er Frp alltid.

Hva jeg faktisk kommer til å stemme er fremdeles uvisst, men det er rødfarget og det er på venstresiden.

Og jeg håper flertallet av Frp-velgerne som ikke har forhåndsstemt våkner opp på valgdagen med forstuet mage. Jeg tør ikke se for meg hvor langt inni helvete vi ender om de gjøkene der kommer til makten.

*Tar tilbake det med gjøker, det er faktisk en intelligent fugl.

Skrevet

Trodde mannen tullet da han kom hjem og hadde stemt, det er også mulig å si sin mening om Oslo skal ha OL eller ei. Vet hvor jeg står der iallefall!

Heller nok mot SV denne runden også.

Hadde jeg bodd i Bergen hadde det blitt Rødt, en gammel kompis stiller som representant til tinget. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...