Jente-86 Skrevet 16. august 2013 #1 Del Skrevet 16. august 2013 Lurer på om noen av dere har erfaring med lekegrind og vil anbefale dette? Er evt 80x80 stort nok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skywize Skrevet 16. august 2013 #2 Del Skrevet 16. august 2013 Veldig kjekt å ha når man skal i 2. etasje/kjelleren/badet og har en nysjgerrig tass som helst vil være med overalt. Vi har en sånn fleksigreie som vi kan bygge ut/inn, og brukesom grind rundt peisen etterhvert. Veldig fin, men tar stor plass når alle delene er satt sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
November-spire-79 Skrevet 16. august 2013 #3 Del Skrevet 16. august 2013 Vi kjøpte lekegrind for noen uker siden, 80x80 og vi er veldig fornøyd med den. Trenger ikke så stor siden hun ikke skal være der så mye. vi har brukt den litt av og til. en gang måtte jeg dusje (5 minutter) og da dro jeg lekegrinden bort til badedøren slik at hun så meg hele tiden. ellers hadde jeg aldri fått det til fordi hun vil leke med dobørsten o.l hvis jeg ikke passer på. Jeg har også brukt den litt hvis jeg må snakke i telefon med f.eks banken o.l. Hun vil ikke være der, og det skjønner jeg godt fordi det er jo trangt, men det er for hennes egen sikkerhet. Tenk om man for eksempel knuser et glass utover hele gulvet. Da er det greit å kunne ha et sted å putte henne slik at man får støvsugd og gjort det trygt igjen Jeg stemmer for lekegrind. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisse_01 Skrevet 16. august 2013 #4 Del Skrevet 16. august 2013 Låner en 80x80. Jeg har en lang baby på 79 cm pg trodde den ville være alt for liten. Men den er helt perfekt. Begynte ikke å bruke den før han var 9 mnd, for da begynte han å krabbe. Er helt UMULIG å ta ut og inn av oppvaskmaskinen F.eks da han prøver å dra ut alt og krabbe inn i den. Så da er lekegrinden perfekt Hadde ikke overlevd uten. Bruker den bare 5 min her og der. Men veldig nødvendig noen ganger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå