Gå til innhold

Hva er din årslønn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva slags jobber/ansiennitet har dere med over 500 000? og har dere unger dere må ta dere av da? siden flere jobber over 37,5t i uka

Er dere godt opparbeida oppi "åra" for å si det sånn?

Anonymous poster hash: 62b0c...8ad
Videoannonse
Annonse
Skrevet

134 000 etter skatt..

Anonymous poster hash: c81e8...1d5

Skrevet

157 000, deltid med masse helger og høytider. Er student.

Anonymous poster hash: 34894...06a
Skrevet

1,5 mil. i året. Mannen tjener det dobbelte. Vi har 4 barn, og barnepike som tarseg av alt, da hun bor hos oss og hushjelp 24t i døgnet.

Anonymous poster hash: 33cea...9d9

Skrevet

1,5 mil. i året. Mannen tjener det dobbelte. Vi har 4 barn, og barnepike som tarseg av alt, da hun bor hos oss og hushjelp 24t i døgnet.

Anonymous poster hash: 33cea...9d9

dere har vært "surugatforeldre" og "adoptert" dem en mor med andre ord :P

Skrevet

650.000 kr og har man-fre 8-16 og kan styre arbeidsdagen selv og avspaserer når jeg vil.

Skrevet

hva slags jobber/ansiennitet har dere med over 500 000? og har dere unger dere må ta dere av da? siden flere jobber over 37,5t i uka

Er dere godt opparbeida oppi "åra" for å si det sånn?

Meg som svarte tidligere med 590k i året. Jeg har hovedfag og har ca. 10 års arbeidserfaring. Jeg er i slutten av tredveårene og har 2 barn (4 og 2 år). Jeg jobber i det offentlige, jeg kunne nok tjent mer hvis jeg jobbet i det private.

Jeg har for øvrig 20% omsorgspermisjon for tiden, så jeg jobber litt kortere dager (for å få kabalen til å gå opp).

Anonymous poster hash: befd6...48f

Skrevet

0kr

Anonymous poster hash: 6a8da...e29

Skrevet

470 000,- som ped.leder 

Anonymous poster hash: 88e02...408
Skrevet

520 000, barnehagesjef/eier, jobber i barnehagen 100 %.

Anonymous poster hash: 2a8ca...5a5
Skrevet

1,2 millioner i årslønn + bonus og utbytte. Styrer arbeidsdagen som det passer meg.

Og min datter. Jobber nok mer enn vanlig uke, men ettersom jeg kan jobbe hvor som helst og når som helst er det å være alene med barn.

Anonymous poster hash: d81c4...1a6

Skrevet

1,2 millioner i årslønn + bonus og utbytte. Styrer arbeidsdagen som det passer meg.

Og min datter. Jobber nok mer enn vanlig uke, men ettersom jeg kan jobbe hvor som helst og når som helst er det å være alene med barn.

Skulle stå "meg og min datter"

i en setning.

Skrevet

830.000 i grunnlønn + bonus. Blir som oftest +/- 1 mill.  Er sivilingeniør. Jobber i det private.

Anonymous poster hash: a5946...6e6
Skrevet

693 000 + bonus som varierer fra 10 - 60 000.

Jobber stort sett fulle uker pluss litt ekstra, det avspaserer jeg time for time. Hadde feks 6 ukers ferie i år fordi jeg hadde timer nok til å ta ut 3 ukers avspasering.

Har forøvrig ingen formell utdannelse, men kurs som tilsvarer bedriftsøkonom. (2 år på BI)

Anonymous poster hash: 81416...cc0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...