Gå til innhold

Hva er din årslønn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

466700 her

Anonymous poster hash: a5946...6e6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt for lite i de her innes målestokk.

Bryr meg ikke, jeg har fast jobb med dagjobbing og uten helg :)

Skrevet

Har og dagjobb uten helger og har 470000

Anonymous poster hash: 6e8d9...34c

Skrevet

540.000

Anonymous poster hash: f6663...c97

Skrevet

480 000, men er ikke fornøyd.. Så skal begynne å se etter noe annet!

Anonymous poster hash: 4a4dc...c36

Skrevet

450.000 med kontaktlærertillegg.

Skrevet

Hadde 300.000 for 2 år siden, men i år vet jeg ikke om jeg bikker 200.000 engang..:/ Dette pga feilberegning fra NAV og lønningskontoret sin side, men ingen av dem gidder å rette opp.. Og jeg er ikke fagorganisert, nei... 

Skal nok i ny jobb etter permisjon for nå er jeg lei!

Anonymous poster hash: 4ac94...fce
Skrevet

280 000,- i aap+overgangsstønad + 120000,- i andre stønader.

Anonymous poster hash: 49200...691
Skrevet

Jøss, blir litt forbauset av at folk får 400000 i stønad kjenner jeg.

Selv får jeg 380000 for å jobbe full tid, alltid være sliten, stresse og ikke få hverdagskabalen til å gå opp pga reisevei.

Anonymous poster hash: d7c54...076

Skrevet

395000,- grunnlønn uten tillegg. Med tillegg (kommer an på hvor mye det blir jobbet "ekstra" men) lander det vel på rundt 420 000,- kanskje.

jobber også til tider uheldige arbeidstider uten å få særlig mye ekstra for det... jobber fullt og har god utdannelse,, så lønna er ikke veldig bra.

Anonymous poster hash: 62b0c...8ad
Skrevet

363000kr i full stilling. Bare dagjobbing. Får da betalt regningene men går bort mye penger pga lang reisevei...

Synes enn skulle fått bedre lønn for 3 årig bachelor! Er ufaglærte (ikke vgs utdanning)som tjener bedre enn meg.

Anonymous poster hash: ad00a...eb8

Skrevet

Jøss, blir litt forbauset av at folk får 400000 i stønad kjenner jeg.

Selv får jeg 380000 for å jobbe full tid, alltid være sliten, stresse og ikke få hverdagskabalen til å gå opp pga reisevei.

Anonymous poster hash: d7c54...076

Enig....men trøster meg med at de må ha et ganske kjedelig innholdsliv og lite forutsigbar fremtid med å leve på stønader osv..

Jeg hadde følt meg mislykket......

Anonymous poster hash: a5946...6e6

Skrevet

700000 i årslønn. Dette innebærer 45-50 timers uker i snitt, helgejobbing, natt og helligdager. Har lite fritid.

Anonymous poster hash: 90a94...08b

Skrevet

590.000,-

Anonymous poster hash: befd6...48f
Skrevet

205.000,-

Anonymous poster hash: aec3e...4e6
Skrevet

490 000, noen helger og for det meste ansvarsvakter(spl)

Anonymous poster hash: 00875...02f
Skrevet (endret)

825.000kr, 08-16 jobb mandag-fredag. Styrer arbeidstidene litt selv, kan møte tidligere for å gå tidligere, eller te hjemmekontor.

Endret av Ziiona
Skrevet

502 000

Anonymous poster hash: 2f373...e8d

Skrevet

421000. Kun dagjobbing, og ikke helgejobbing.

Anonymous poster hash: 9ad12...21c

Skrevet

560.000,-, 8-4 kontorjobb og styrer arbeidsdagen selv :-)

Skrevet

Lege, 540.000 i grunnlønn + tillegg for førti overtidstimer/mnd, helg og nattjobbing. Ikke minst helligdager men da får vi ikke tillegg. Så som dere ser er ikke legenes grunnlønn så hinsides stor sammenliknet med andre.

Skrevet

Lege, 540.000 i grunnlønn + tillegg for førti overtidstimer/mnd, helg og nattjobbing. Ikke minst helligdager men da får vi ikke tillegg. Så som dere ser er ikke legenes grunnlønn så hinsides stor sammenliknet med andre.

Men en lege kan vel få en drøss med diverse tillegg (avhengig av hvor han/hun jobber) og betalt per pasient? De legene jeg vet om har en lønnsmodell som jeg ikke skjønner bæra av og jeg føler det er ganske så urettferdig i forhold til lønna til f. eks en sykepleier når de behandler de samme pasientene en og samme dag.

Anonymous poster hash: 5d324...6ce

Skrevet

550 000. Dagjobb, fleksiblel arbeidstid, og mulighet til hjemmekontor.

Anonymous poster hash: 9993c...201
Skrevet

Ca 900.000. Jobber max 40 timer pr uke, styrer arbeidstida selv og kommer og går sånn omtrent når jeg selv vil. Fokus er på mine resultater, ikke antall timer på kontoret.

Anonymous poster hash: 3f6b9...8ea

Skrevet

Lege, 540.000 i grunnlønn + tillegg for førti overtidstimer/mnd, helg og nattjobbing. Ikke minst helligdager men da får vi ikke tillegg. Så som dere ser er ikke legenes grunnlønn så hinsides stor sammenliknet med andre.Anonymous poster hash: 90a94...08b

Men en lege kan vel få en drøss med diverse tillegg (avhengig av hvor han/hun jobber) og betalt per pasient? De legene jeg vet om har en lønnsmodell som jeg ikke skjønner bæra av og jeg føler det er ganske så urettferdig i forhold til lønna til f. eks en sykepleier når de behandler de samme pasientene en og samme dag.   Anonymous poster hash: 5d324...6ce

Vi lønnes bedre fordi vi har det absolutte medisinske ansvaret, dobbelt så lang utdannelse som sykepleier. Som jeg sier så er det grunnlønnen. Tilleggene kommer av helligdager, 19-timers vakter og helegjobbing. 45-50 timers uker er ca 5-10 timer mer per uke enn heltid sykepleier. Derfor tjener vi mer. Tror nok ikke du synes det er urettferdig ;-) tror du blander kortene inn når det gjelder lønn per pasient. Dette gjelder for allmennleger som er selvstendig næringsdrivende. På et sykehus tjener vi ikke per pasient. Det er godt at myter oppklares! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...